Editace eng a wag souborů

#41
Beatlesák napsal:
Jen si chci zeptat co vše mám přepsat v engu aby vůz nebrzdil, nepostrkoval a nesvítil. Díky
Od kdy má vůz eng? A pokud je to vůz tak jak může postrkovat? A do třetice - to jde o nějakou historickou verzi vozu bez brzd?
 
#42
Pro ostatní - vysvětlili jsme si to přes SZ i včetně plánovaného použití a možného řešení. Nebudu prozrazovat za jiné o co jde.
 

Kuba

Provozní technik
#45
Měl bych dotaz, které údaje v ENGu musím upravit, aby se mi plnil a vyprázdňoval brzdový válec tak jak má a netrvalo to věčnost. Konkrétně mi jde o peršingy, protože jezdit s nima teď, je vážně zážitek.
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#47
Tohle Vás alespoň vyškolí jak řádně brzdit. jen si to tak nechte. podle mě strašně rychle povoluje 15ti vozová souprava to je hrozný. To se musí při 120 zatáhnout a při 80ti odbrzdit aby tam člověk měl 40 jinak trapas.
 
#48
Čouda: Taká Báthorička s ruskými vozmi, pri 80 som aj vysokotlaký švih použil niekolko krát, aj tak sa to vyrovnalo pri 20km/h (11 vozov všeho druhu)
 

mipo

Začátečník
#49
zdravím,nejsem nejmladší a proto mi to leze do hlavy pomaleji.Chci se zeptat jak se zbavím v kabině 362 na displeji velkých číslic (hodiny a rychlost). Přeinstalovávám kabiny,biny a nevím jak vrátit zpět ta malá čísla.Stál jsem si cab362 a vše se mi přepsalo na velká čísla.děkuji za radu
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#53
Nazdar panstvo!
Jelikož Venca požadoval nějaký úpravy engu aby mohl tvořit kabinu na sysla, rozhodl jsem se to udělat z jedný vody na čisto. Připravil jsem si tedy eng. Všecko správně nastavil. S kabinou to spolupracuje bezvadně, s šerlingem to jezdí bezvadně a hlavně správně. Problém nastává při zabrždění průběžnou brzdou a přechodu do šerlinga. Potrubí sice nafouknu ale ten pseudosysel (protože není model tak používám 954 v najbrtu) mi neodbrzdí. Smazal jsem tedy definice přídavky začínající enginebrake a ejhle, vše fungovalo. Pravděpodobný řešení spočívá v úpravě na třípolohovou přídavku (asi to tak nakonec budu muset udělat) ale ještě nemám odzkoušeno. Stejně zlobí i souprava, kde místo pseudosysla je zařazena loko 380 laděná od BOB57. Kdyby někdo přece jenom věděl kudy z toho ven, tak se rád přiučím.

Jo a ještě by mohl někdo vyrobit sysla..
 
#56
Lidi, pokud nejste v obraze, tak neodpovídejte. Pokud si tedy neděláte legraci. Text výše je jen zkoprimovaný a pro úpravy je nutné jej dekomprimovat. Většinou se eng soubory nekomprimují, ale vidím to spíš na záměr, aby se v tom žádný laik nevrtal. Takto vypadají i "s" soubory, pokud se je někdo snaží otevřít a vrtat do nich. (například když je třeba zvýšit viditelnost nebo vyměnit nějakou texturu)
 

Dan J.

Strojvedoucí
#57
Jenže zákaz editace eng. a wag. souboru, nějakým "zašifrováním" je úplně na... Musel by být nějaké standartní nastavení zvuků, nebo odkaz (funkční web) kde zvuky stáhnout, to samé platí s kabinama u mašin. Jenže poslední dobou tomu tak není ani z 30%. Nedovoluji si určovat, kam má autor směrovat zvuky, či kabiny, ale nedá mi to nenapsat zde pár takových rádoby standardů:
1) některé modely (skiny) mají například odkaz na kabiny, které jou neveřejné.
2) některé vagóny, příklad web u Duusa, tam vozy odkazují na maďarské zvuky.
Tak a teď mi řekněte, proč si nemůže uživatel přepsat cestu ke zvukům, a musel by například tahat nějaký balík maďarských zvuků, poněvač to ve wag. souboru nepřepíše? Nebo kabiny, už tolkrát jsem stáhl model s kabinou od Kadra, tak ať buď autor modelu domluví vydání, nebo napíše cestu na kabinu veřejnou, nebo ať to nechá tak, ale ať si může člověk přepsat cestu v eng., já osobně s přepsáním žádnou potíž nemám. Mně je jedno, na jakou kabinu model odkazuje, buď ji mám, nebo si cestupřepíšu. Ale šifrovat eng., wag. soubory je taková podpásovka. :) Ano, s. soubor chápu, to je přímý zásah do modelu, ale eng., weg. a sd.?
Dan
 
#58
To s tým kódovaním si asi fakt robíte srandu, ja som ten istý súbor otvoril bez problémov v Notepade, takže chyba bude inde.

PS. ešte u žiadneho modelu sa mi nestalo, aby som eng alebo wag súbor otvoril a nemohol ho editovať.
 

Dan J.

Strojvedoucí
#59
To s tým kódovaním si asi fakt robíte srandu, ja som ten istý súbor otvoril bez problémov v Notepade, takže chyba bude inde.
PS. ešte u žiadneho modelu sa mi nestalo, aby som eng alebo wag súbor otvoril a nemohol ho editovať.
Mně taky ne a zvuky, kabiny kontroluji v eng. před každou instalací vozidla do MSTS, ani tenhle co tu je jsem nezkoušel otevírat, nevím tedy zda je zakódován, či nikoliv, jen jsem předběžně napsal co kdyby a můj názor, kdyby... Tedy pokud jde o mylnou informaci, tak "odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil"... :) :)
 
#60
Už tady přece bylo, že tyto soubory byly skryté pro normální uživatele. Viděl to jen MSTS a fungovalo to. Nepamatuji se co to bylo za model a od koho.
 
Nahoře