Editace eng a wag souborů

Ppoollll

Signalista
Beatlesák napsal:
Jen si chci zeptat co vše mám přepsat v engu aby vůz nebrzdil, nepostrkoval a nesvítil. Díky

Od kdy má vůz eng? A pokud je to vůz tak jak může postrkovat? A do třetice - to jde o nějakou historickou verzi vozu bez brzd?
 

Ppoollll

Signalista
Pro ostatní - vysvětlili jsme si to přes SZ i včetně plánovaného použití a možného řešení. Nebudu prozrazovat za jiné o co jde.
 

Kuba

Provozní technik
Měl bych dotaz, které údaje v ENGu musím upravit, aby se mi plnil a vyprázdňoval brzdový válec tak jak má a netrvalo to věčnost. Konkrétně mi jde o peršingy, protože jezdit s nima teď, je vážně zážitek.
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
Tohle Vás alespoň vyškolí jak řádně brzdit. jen si to tak nechte. podle mě strašně rychle povoluje 15ti vozová souprava to je hrozný. To se musí při 120 zatáhnout a při 80ti odbrzdit aby tam člověk měl 40 jinak trapas.
 

Dráčik

Signalista
Čouda: Taká Báthorička s ruskými vozmi, pri 80 som aj vysokotlaký švih použil niekolko krát, aj tak sa to vyrovnalo pri 20km/h (11 vozov všeho druhu)
 

mipo

Začátečník
zdravím,nejsem nejmladší a proto mi to leze do hlavy pomaleji.Chci se zeptat jak se zbavím v kabině 362 na displeji velkých číslic (hodiny a rychlost). Přeinstalovávám kabiny,biny a nevím jak vrátit zpět ta malá čísla.Stál jsem si cab362 a vše se mi přepsalo na velká čísla.děkuji za radu
 

mipo

Začátečník
Rocker napsal:
Myslím,že toto by ti mohlo pomôcť : http://forum.msts.cz/subdom/forum/index.php?threads/1309
hm,stačí vědět co konkrétně hledat.díky
 
Naposled editoval moderátor:

Čouda

Pomocník strojvedoucího
Nazdar panstvo!
Jelikož Venca požadoval nějaký úpravy engu aby mohl tvořit kabinu na sysla, rozhodl jsem se to udělat z jedný vody na čisto. Připravil jsem si tedy eng. Všecko správně nastavil. S kabinou to spolupracuje bezvadně, s šerlingem to jezdí bezvadně a hlavně správně. Problém nastává při zabrždění průběžnou brzdou a přechodu do šerlinga. Potrubí sice nafouknu ale ten pseudosysel (protože není model tak používám 954 v najbrtu) mi neodbrzdí. Smazal jsem tedy definice přídavky začínající enginebrake a ejhle, vše fungovalo. Pravděpodobný řešení spočívá v úpravě na třípolohovou přídavku (asi to tak nakonec budu muset udělat) ale ještě nemám odzkoušeno. Stejně zlobí i souprava, kde místo pseudosysla je zařazena loko 380 laděná od BOB57. Kdyby někdo přece jenom věděl kudy z toho ven, tak se rád přiučím.

Jo a ještě by mohl někdo vyrobit sysla..
 

MANOS66

Cestující
Zdravím.Stiahol som si model a ked som chcel skontrolovat Wag. súbor tak na mna vyskočil takýto formát.
kfbu2jk4q84nzjf97z3qctbkvc8eufqz.jpg
čo s tým.....
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Lidi, pokud nejste v obraze, tak neodpovídejte. Pokud si tedy neděláte legraci. Text výše je jen zkoprimovaný a pro úpravy je nutné jej dekomprimovat. Většinou se eng soubory nekomprimují, ale vidím to spíš na záměr, aby se v tom žádný laik nevrtal. Takto vypadají i "s" soubory, pokud se je někdo snaží otevřít a vrtat do nich. (například když je třeba zvýšit viditelnost nebo vyměnit nějakou texturu)
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jenže zákaz editace eng. a wag. souboru, nějakým "zašifrováním" je úplně na... Musel by být nějaké standartní nastavení zvuků, nebo odkaz (funkční web) kde zvuky stáhnout, to samé platí s kabinama u mašin. Jenže poslední dobou tomu tak není ani z 30%. Nedovoluji si určovat, kam má autor směrovat zvuky, či kabiny, ale nedá mi to nenapsat zde pár takových rádoby standardů:
1) některé modely (skiny) mají například odkaz na kabiny, které jou neveřejné.
2) některé vagóny, příklad web u Duusa, tam vozy odkazují na maďarské zvuky.
Tak a teď mi řekněte, proč si nemůže uživatel přepsat cestu ke zvukům, a musel by například tahat nějaký balík maďarských zvuků, poněvač to ve wag. souboru nepřepíše? Nebo kabiny, už tolkrát jsem stáhl model s kabinou od Kadra, tak ať buď autor modelu domluví vydání, nebo napíše cestu na kabinu veřejnou, nebo ať to nechá tak, ale ať si může člověk přepsat cestu v eng., já osobně s přepsáním žádnou potíž nemám. Mně je jedno, na jakou kabinu model odkazuje, buď ji mám, nebo si cestupřepíšu. Ale šifrovat eng., wag. soubory je taková podpásovka. :) Ano, s. soubor chápu, to je přímý zásah do modelu, ale eng., weg. a sd.?
Dan
 

orlov

Hradlař
To s tým kódovaním si asi fakt robíte srandu, ja som ten istý súbor otvoril bez problémov v Notepade, takže chyba bude inde.

PS. ešte u žiadneho modelu sa mi nestalo, aby som eng alebo wag súbor otvoril a nemohol ho editovať.
 

Dan J.

Strojvedoucí
To s tým kódovaním si asi fakt robíte srandu, ja som ten istý súbor otvoril bez problémov v Notepade, takže chyba bude inde.
PS. ešte u žiadneho modelu sa mi nestalo, aby som eng alebo wag súbor otvoril a nemohol ho editovať.
Mně taky ne a zvuky, kabiny kontroluji v eng. před každou instalací vozidla do MSTS, ani tenhle co tu je jsem nezkoušel otevírat, nevím tedy zda je zakódován, či nikoliv, jen jsem předběžně napsal co kdyby a můj názor, kdyby... Tedy pokud jde o mylnou informaci, tak "odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil"... :) :)
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Už tady přece bylo, že tyto soubory byly skryté pro normální uživatele. Viděl to jen MSTS a fungovalo to. Nepamatuji se co to bylo za model a od koho.
 
Nahoře