TRAINSET BP, připomínky, návrhy - archív #1

Vyhovuje mi Trainset BP ?

  • Ano, vše mi funguje bez problémů

    Hlasů: 23 57.5%
  • Souhlasím a jsem ochoten spolupracovat na dalším zdokonalení

    Hlasů: 14 35.0%
  • Je mi lhostejný, vše si přeznačuji dle svého systému

    Hlasů: 3 7.5%
  • Nevyhovuje, mám připravenu ke zveřejnění svou práci

    Hlasů: 0 0.0%

  • Hlasovalo členů
    40
Stav
nelze přidat další příspěvky.
#1
Trainset BP vznikl před několika lety jako nutnost pro trať BP.
Důvody:
- V každé složce se opakovaly adresáře Sound a Cabview, bylo nutné ušetřit místo.
- Ve složkách vozidel byly desetitisíce chyb, bylo nutné je opravit
- nová Tomiho návěstidla vyžadovaly úpravy na opakovačích a tudíž VZ bylo nekompatibilní s dosavadním, v současnosti už zrušeným standartem.

O Pikka jsem pravidelně dostával neveřejné repainty, kde pro složky kabin a zvuků měl použity common.cab a snd, proto jsem je aplikoval do BP, byl to nějaký standart už zavedený v jiných zemích.
Systém jedna společná složka s několika variantami daného modelu nebyl můj nápad, ale takto jej začali používat přímo autoři modelů.
Pak jistý pan T si dal práci a asi do roka se mu podařilo přejmenovat dle nějakého řádu asi 4 giga komplet Trainsetu. Já pak už jen opravil ty desetitisíce překlepů od původních autorů aby test Conbuildrem nehlásil jedinou chybu.
Jelikož v komunitě MSTS ohledně značení se to začalo schylovat v anarchii, tak Dejv prohlásil do diskuse návrh, aby BP se začal používat jako výchozí standart pro jeho rozšířenost s tratí. Koncem ledna 2005 byla slezina, kde padlo mnoho návrhů jak tento Trainset zdokonalit a odstranit nedostatky. Vycházelo se i ze skutečnosti, aby update bylo co nejméně pracné.
Přítomni byli modeláři a tvůrci aktivit, tudíž nebylo to o nás bez nás.
Dohodlo se jedna složka xx_YYY a v ní všechny varianty daného modelu ve tvaru xx_YYYZZZ.eng. Kabiny a zvuky budou nadále směrovány do common.cab a common.snd.
Takto budou značena všechna vozidla zařazená od února 2005.
Proto starší varianty mají ve značení odchylku.

Během roku někteří uživatelé zjistili, že v jedné složce nemůže být více než 60 engů, MSTS to údajně nezvládne. Jenomže se jedná o několik složek se stovek kompletu a je na pováženou jestli je nutné mít tolik variant zařazeno. Brzy odpadne varianta nočních kabin, čímž se počet engů sníží na polovinu. Jedná se o přepínání den noc pomocí batových souborů, které se budou ovládat inteligentním prográmkem.

Pokud někdo má připomínky, je nutné napsat i konkrétní důvod.
Ale hlavně mne už nepřesvědčujte že složka zvuky funguje jinak než common.snd
 

Pikku

Vlakvedoucí
#2
trainset

Adresáře common.xxx jsem převzal z Německa, potom co jsem zjistil že stejný systém funguje v Rakousku, USA, Itálii (s výjimkami) Kanadě (s výjimkami). Národní adresáře jsem viděl jen v Rusku a Francii. Stejně tak přepínání kabiny denní/noční jsem viděl nejdříve u Thomase Pildera ( http://www.thopil.de ) a tak se mi zalíbil, že jsem zahodil všechny svoje předchozí systémy denních/nočních strojů. Proto si myslím, že není potřeba měnit již fungující systém, stačí jen doladit stávající. Jediný problém který jsem měl s trainsetem byl počet consistů. Limit je (zkoušeno na několika odlišných PC) okolo počtu 800, raději méně. Stejně tak, pokud vytváříte consisty v ConBuilderu, vyvarujte se nepovolených znaků (zejména tečky v názvech, budete mít problémy s MSTS editorem) S trainsetem jsem nepozoroval žádné problémy, ovšem fakt je, že mi nikdy nenapadlo mít víc jak tři barevné verse od jedné lokomotivy. Kromě lokomotivy 371/372 a db 180 jsem ani nepovažoval za nutné nijak řešit otázky zdvižených pantografů. Takže podle mě stačí používat zdravý rozum a ne za každou cenu něco předělávat. Ještě bych chtěl dodat, že pokud stavím model od začátku, nedělám repaint (kde musím v rámci slušnosti respektovat původní označení) , tak používám co nejjednodušší označení. (např. 498_0, 498_0a) pro jednoduchost a přehlednost při stavbě. Navíc kolikrát ani nevím, jaký stroj přesně budu dělat, a nepovažuji za rozumné si zbytečně předem komplikovat život. Vzhledem k tomu, že moje modely mají odladěný .eng a pokud to šlo snažil jsem se postihnout všechny varianty (např. 498.0 je v černé i modré) není důvod cokoli kýmkoli měnit. S trainsetem Zbyňka Šemory se toto označení snese, kabiny a soundy jsem nasměroval pro přehlednost do common.xxx (no, ale mohl jsem ale vytvořit třeba adresář Pikku_498, Pikku_sound a tak, něco podobného jsem viděl i u německých addonů, hezky by byly všechny moje addony pohromadě) a myslím že se snese i s jednotným trainsetem kohokoli jiného, pokud bude tento používat defaultní nastavení spřáhel (platné po celém světě kromě částí Česka, Slovenska a Polska) Doufám že jsem vás moc neunavil, ale vzhledem k tomu co se tady v poslední době děje tak tohle zřejmě přežijete.
 
Naposled editoval moderátor:
#3
technická připomínka.
V hlasování jsem měl ještě pátou volbu.
"Nesouhlasím z důvodu, že nebyl vybrán Můj lepší systém značení" (tak nějak to bylo definováno)
Víc než 4 možnosti v hlasování zde nejsou možné?
 

Tax

Moderátor
Správce
#4
Národný trainset je absolútna zbytočnosť. Stačí sa držať značenia autora, pokiaľ sú jeho modely ( a skiny ) dostupné na jeho domovskom webe, nie je nutné to ešte raz zverejňovať a vytvárať zbytočné duplicity. Zjednocovanie trainsetu pre potreby niektorej trate považujem za rozumné iba u špecifických vozidiel potrebných k tej - ktorej trati a hlavne vtedy, keď niektoré modely a skiny nie sú bežne dostupné k downloadu. Jedná sa hlavne o staré postrácané modely a skiny z Pampalíňackych stránok a zo stránky Filipa Havla, kde bol teda naozaj guláš a všehochuť.
Tvorcovia aktivít by toto mali rešpektovať, nepreznačovať si modely podľa seba, ale do aktivity dať zoznam použitých vozidiel s linkami na weby, odkiaľ sú stiahnuté. V prípade, že sa to nedá stiahnuť, môže sa to riešiť zverejnením na stránke trate ako download inak ťažko dostupných vozidiel, ale nie za každú cenu balastovať disky na serveroch len preto, že jeden chce blondýnky, druhý ryšavé a tretí čiernovlásky ... a podľa neho sa všetko musí preznačovať.
Aktivity Editor ani ConBuilder sa predsa neriadia tým, či má model v názve pomlčku, bodku alebo podtržník, ale tým, aké meno vozidla je uvedené v engu alebo wagu.
Ďalej - osobne som za systém jeden adresár - jeden model ... s drobnými výnimkami, ako sú dvojčlenné vozidlá, alebo varianty ... Vôbec sa mi nechce pri skinovaní ale aj pri modelovaní doosprostenia rozpakovať, editovať a zas pakovať *.s súbor a prepisovať názvy textúr len preto, že niekto chce mať všetky varianty napríklad šlachtičnej v jednom adresári ... to je choré ... kludne stačí názov textúry typu vozilo-a, vozidlo-b, vozidlo-c a okna a k tomu v jednom adresári s súbor a príslušné engy alebo wagy. A nie systém 363-001 /abcd; 363-012 /abcd; 363-089 /abcd a podobné nonsensy.
 
#5
Pikku děkuji. Zde je důležitá zkušenost, počet consistů, který MSTS zvládne, maximálně 800. Toto je odpověď na argument, že samostatná složka pro každé inventární číslo stejně tento problém nevyřeší. Proto je zbytečné dělat desítky variant každé řady, kde je změna pouze v čísle a nepatrném odstínu nátěru.
 

Pikku

Vlakvedoucí
#6
trainset

No, a je to tu - Taxi, mě zase nevadí mít jeden adresář pro více vozidel, asi tě vyzvu na souboj a až zvítězí ten lepší, zavede konečně pořádek do dopravy. Ne, teď vážně. Důvod který Tax zmiňuje ve svém příspěvku byl třeba přesně ten důvod, proč jsou šlechtičny každá ve svém adresáři. Byl to jeden z Hummusových požadavků a ten byl samozřejmě splněn, protože se jedná o autora modelu . Myšlenka zpracovat repainty ve kterých býval opravdu neskutečný nepořádek je chvályhodná, ale právě z tohoto důvodu nevidím smysl předělávat Zbyňkův trainset, stejně jako nevidím důvod přepisovat moje nebo Taxovy addony. Na slezině jsem nebyl a tento rok opět nepojedu - podle toho co jsem si přečetl na fóru je to stejně ztráta času, nic se nevyřeší. Aby to nevypadalo, že se pořád zastávám Zbyňka - velice positivně vidím to, že PPoollll zveřejňuje varianty s oběma typy spřáhel, to je opravdu užitečná věc. Myslím si totiž, že změna default.wag je nešťastná. K Ppoollllově způsobu značení lokomotiv mám ovšem opravdu nedůvěru. Maximální počet consistů je smutný fakt a věřte mi, je to opravdu vyzkoušené.
 
Naposled editoval moderátor:
#7
Děkuji Taxi za další názor, já Ti jen odpovím, proč preferuji společnou složku pro všechny varianty. Potřebuji ušetřit stovky MB místa (jednotlivé varianty používají společné textury) Potřebuji vše dostat na cd , později DVD a webový prostor také není zadarmo. Linky na vozidla v aktivitách? To je platné asi pro 50% vyvolených, kteří mají rychlé připojení k internetu nebo jsou ochotni celou noc stahovat po telefonu. Další polovina uživatelů vozidla vyžadují na DVD, protože internet jednoduše nemají nebo nejsou ochotni platit Telecomu velké peníze za pomalé telefonické připojení.
 

Tax

Moderátor
Správce
#8
Re: trainset

Pikku napsal:
No, a je to tu - Taxi, mě zase nevadí mít jeden adresář pro více vozidel, asi tě vyzvu na souboj ...
No ani mne to nevadí, keď to nejako spolu súvisí ... príkladom je Bystrické Intercity, alebo dvojice motorákov M286.0/850 či pripravované kokakoly T658.0 a T698.0 ... ale 10 - 25 skinov 363 tak to je naozaj nonsens ... používaním Common.cab a Common.snd sa stráca výhoda mať v jednom adresári všetky varianty modelu ...
Proste je to velice individuálne a nechajte to na uvážení autora modelu, on sám vie, s čím sa mu pracuje lepšie, nenúťte ho do toho, čo mu je proti srsti, inak dosiahnete akurát toho, že nebude zverejňovať svoje modely, alebo nebude modelovať vôbec
 

Martens

Strojvedoucí
#9
Re: trainset

Pikku napsal:
No, a je to tu - Taxi, mě zase nevadí mít jeden adresář pro více vozidel, asi tě vyzvu na souboj a až zvítězí ten lepší, zavede konečně pořádek do dopravy. Ne, teď vážně. Důvod který Tax zmiňuje ve svém příspěvku byl třeba přesně ten důvod, proč jsou šlechtičny každá ve svém adresáři. Byl to jeden z Hummusových požadavků a ten byl samozřejmě splněn, protože se jedná o autora modelu . Myšlenka zpracovat repainty ve kterých býval opravdu neskutečný nepořádek je chvályhodná, ale právě z tohoto důvodu nevidím smysl předělávat Zbyňkův trainset, stejně jako nevidím důvod přepisovat moje nebo Taxovy addony. Na slezině jsem nebyl a tento rok opět nepojedu - podle toho co jsem si přečetl na fóru je to stejně ztráta času, nic se nevyřeší. Aby to nevypadalo, že se pořád zastávám Zbyňka - velice positivně vidím to, že PPoollll zveřejňuje varianty s oběma typy spřáhel, to je opravdu užitečná věc. Myslím si totiž, že změna default.wag je nešťastná. K Ppoollllově způsobu značení lokomotiv mám ovšem opravdu nedůvěru. Maximální počet consistů je smutný fakt a věřte mi, je to opravdu vyzkoušené.
Pikku, nezbývá než souhlasit se vším, co jsi napsal, s výjimkou jediné věci.....a to,že slezina byla ztráta času....byla tam snaha posunout trainset někam, sešli se tam lidi, kterým na tom záleželo a dohodlo se něco....

no a pak lidi, co tam nejedou třeba proto, že z Plzně do Prahy je to daleko nebo že se jim tam nechce, pak tady začnou vykřikovat, že se rozhodovalo o nás bez nás.....sorráč, ale tohle prostě neberu.....

Kdyby totiž nebylo minulé sleziny,tak nejsme ani tam, kde jsme teď a máme stále v trainsetu chaos a bordel......

Pokud budou značeny eng soubory jako CD710 nebo CD710ms, tak ten PPoolllluv systém opravdu vypadá důvěryhodněji...prozatím......ale nejen PPoollllův systém, ale i Zbyňkův....protože mi opravdu nejde o tečky nebo pomlčky....ty tam mají tu nejmenší roli......
 
Naposled editoval moderátor:
#10
Martensi, Pikkovi dávám za pravdu ohledně zbytečnosti na účasti, pokud se dohodnuté závěry nebudou dodržovat s tím že další připomínky ke značení budou ne předmětem jednání všech, ale diktátu jednotlivce, jak se nyní děje. Už jsem se zmínil, že na slezinu jsem jel za odříkání, kdy jsem současně měl stěhovat firmu a stěhování jsem kvůli slezině zvolil o týden později. Proto tolik křičím za dodržování dohod a jednání o změnách, pokud jsou nutná. Můj čas byl tenkrát velmi drahý. Ale ohledně zásadních změn křičím i proto, že veškeré návrhy jsou jen mlácením prázdné slámy, protože nikdo nedokázal předložit komplet vše přeznačeno a vyladěno. (asi rok práce) A tak jsme se dohodli na slezině. Dokud nebude vše, tak se do stávajícího systému značení rýpat nebude. Nové skiny a modely výhradně ala slezina (pokud autor modelu souhlasí). Pokud Tax chce mít svůj systém, je autor modelu, má na to právo.
Jinak samozřejmě slezina je i o osobním poznání lidí se kterými jsme se znali jen z komunikací zde a nebýt iniciativy Martense a Ppoolllla se zajištěním prostorů, tak jsme se mnozí nikdy nepotkali. A této skutečnosti nelituji.
 

Pikku

Vlakvedoucí
#11
trainset

Ano, tak to bylo myšleno, s tím že proč někam jezdit a domlouvat, když si pak stejně každý bude dělat co chce. Jinak já se rád sejdu s každým kdo bude mít zájem, ale v lednu to OPRAVDU nejde, mám proto své důvody, věřte mi. Ohledně značení lokomotiv, skutečně si myslím, že prosté označení cd710, cd710a popř. cd710ms v adresáři kde je i screen těchto lokomotiv stačí. Je to opravdu způsobeno snadností práce jednak při stavbě a jednak při pozdějších úpravách, prostě mi to vyhovuje. Chápu vaše připomínky, ale nechtějte po mě abych značil modely stylem "1435_c_410_ckd_T334.085_csd" (ano, je to opravdu ta cd710 ), to opravdu dělat nebudu. A ještě k tomu trainsetu - protože se Zbyňkova trať stala vpodstatě jakýmsi základem, okolo kterého se začalo vše ohledně čs. MSTS točit, považoval jsem za samozřejmé, že ve spolupráci s panem T. upraví svůj trainset do určité podoby. Jiná varianta nebyla možná a pozdější další varianty dalších jednotných trainsetů tuto obavu potvrdily. Vpodstatě celý problém s trainsetem leží na jedné jediné věci - neskutečný chaos v repaintech k němuž jsem bohužel přispěl svojí předešlou prací také. Přimlouval bych se za to, nechat trainset BP tak jak je, i když to není úplně dokonalé. Ale je to bezproblémové a vcelku přehledné.
 
Naposled editoval moderátor:

Martens

Strojvedoucí
#12
Re: trainset

Pikku napsal:
Chápu vaše připomínky, ale nechtějte po mě abych značil modely stylem "1435_c_410_ckd_T334.085_csd" (ano, je to opravdu ta cd710 ), to opravdu dělat nebudu. A ještě k tomu trainsetu - protože se Zbyňkova trať stala vpodstatě jakýmsi základem, okolo kterého se začalo vše ohledně čs. MSTS točit, považoval jsem za samozřejmé, že ve spolupráci s panem T. upraví svůj trainset do určité podoby. Jiná varianta nebyla možná a pozdější další varianty dalších jednotných trainsetů tuto obavu potvrdily. Vpodstatě celý problém s trainsetem leží na jedné jediné věci - neskutečný chaos v repaintech k němuž jsem bohužel přispěl svojí předešlou prací také. Přimlouval bych se za to, nechat trainset BP tak jak je, i když to není úplně dokonalé. Ale je to bezproblémové a vcelku přehledné.
Pikku dovolím si ještě jednu doušku, když už jsi to značení vyhnal do extrémů.....takové značení je opravdu nanic, a pokud to chceš mít ještě jednodušší, tak stačí třeba a.eng....ne? Když už je tam screen....

IMHO, kdybych programoval tak, jak je to pro mne nejvýhodnější a nejpohodlnější a nedbal názoru uživatelů, tak jsem jako programátor po prvním půlroce práce skončil a neživil bych se tím celkem úspěšně profesionálně dalších 12 let....

Ale jinak ale s Tebou souhlasím s tím, že Zbyňkovo značení je přehledné a použitelné a nic nebrání tomu, když se ukáže, že opravdu vadí více engů v jednom adresáři to roztrhat......technicky to není problém.....

A co se týče sleziny, Zbyňku, v tomhle máš pravdu, ale taky je potřeba si uvědomit, že nikdo z nás nepředpokládal, že se z dohody stane konkurenční boj o to, čí značení vyhraje....což se fakticky stalo.....a kdybychom se na všechny aktivity dívali stylem, že to je předem ztracený čas, tak dneska jezdíme opravdu na defaultních tratích s defaultními modely.......ALESPOŇ JSEM TO SAKRA ZKUSIL!!!!!.....
 
Naposled editoval moderátor:

Pikku

Vlakvedoucí
#13
trainset

Martensi, tobě ta rosnička leží nějak v žaludku, je to tvoje oblíbená loko a nemůžeš mi zapomenout že jsem jí zprznil ? Zkusím se polepšit, ale pro mě je opravdu vysilující po dokončení modelu zase postopadesáté něco přepisovat. Můj styl práce je jiný než třeba Ondry Janiše, který si pracně a poctivě připravuje dokumentaci a pak přesně a pečlivě zhotoví vynikající model konkrétní lokomotivy. Já prostě beru co dům dá a teprve ve finále si vyberu lokomotivu, na kterou mám nejvíc podkladů a tu zhotovím. S tím vším se veze i označování textur (mimochodem, v Maxu je samozřejmě omezena délka názvu textury) a další věci, je to prostě nepoměr výkon/cena, jestli mi rozumíš. Tak se už na mě nezlob
 
Naposled editoval moderátor:

JOHNZ

Průvodčí
#14
Hlopci ... a co takto posunut ten standard niekam inam, do roviny kde su skutocne standardy, a nehadat sa o ciarky pomlcky a podobne.

Takze moj navrh:
jedno vozidlo = jeden adresar.
Pri pouziti common.cab a common.snd je rozdiel medzi tymto systemom a systemom, ktory preferuje zbynek presne 54 bajtov = 0,0527 kB. Co je myslim zanedbatelne cislo. Takisto nie je tento system tak citlivy na nazvoslovie.

kazdy nazov eng suboru a adresara musi obsahovat:
zeleznicnu spravu, radu vozidla a jeho inventarne cislo.
Tymto sa zabezpeci, ze medzi vozidlami nebudu vznikat duplicity. Ako budu polozky radene je jedno. Kto ma rad v AE poriadok, preznaci si v .eng Polozku NAME ako chce (aktivity to neovplyvni). Styl nazvoslovia urci autor originalneho modelu. Autori repaintov ako i autori aktivit su povinny tohoto znacenia sa pridrziavat, len s prislusnou zmenou jednotlivych casti (sprava, rada, cislo). Na duplicity medzi nazvami .s .sd a .ace suborov MsTS citlivy nie je, nie je nutne ich teda standardizovat. Podmienkou je aby sedeli prislusne odkazy v suboroch.

pouzitie adresarov v common.cab a common.snd urci pri novych modeloch autor originalneho modelu
Teda, ak uz originalny model pouziva common.cab a common.snd adresarovu strukturu. Tohoto sa musia pridrziavat vsetci autori repaintov a ktokolvek kto repainty ci originalne vozidlo publikuje, pre autorov aktivit a pouzivatelov toto uz nezohrava ziadnu rolu.

Predmetom standardizacie nie je len nazov. Predmetom standardizacie musia byt aj dalsie casti .eng suborov (spriahla, brzdove tlaky, ...) Tu nechavam priestor na diskusiu, ake dalsie casti .eng a .wag suborov zaradit do pripadneho standardu.
 

Pikku

Vlakvedoucí
#15
trainset

Jenže to je přesně Johnzi ono - teď mi přišlo DVD od Zbyňka a na něm je 2GB lokomotiv a vagonů. Má nějaký hlubší smysl celé to přepisovat, již podruhé ? Co když se zase po půl roce přijde na nějakou jinou masařku ve značení ? Zase tu začínáme mlátit prázdnou slámu, pokud to neděláme již od začátku. Tohle prostě nemá konce, protože každému vyhovuje něco jiného. Nakonec to stejně skončí nekompatibilními spřáhly, nekompatibilními brzdovými systémy a tak můžu pokračovat. Mě třeba nevadí v jednom adresáři víc lokomotiv, a kupříkladu můj štokr je řešen tak, že jedna tex (1,4MB) je shodná pro dva odlišné modely právě z tohoto důvodu. Přitom je změněno i mapování modelu, takže tyhle dva kousky jsou nerozdělitelná jak dvojčata. Ale stejně mi nevadí mít v každém adresáři jednu loko, jen mi prostě NIKDO uspokojivě doposud nevysvětlil, proč znova přepisovat Zbyňkův trainset.
 

Martens

Strojvedoucí
#16
Re: trainset

Pikku napsal:
Martensi, tobě ta rosnička leží nějak v žaludku, je to tvoje oblíbená loko a nemůžeš mi zapomenout že jsem jí zprznil ? Zkusím se polepšit, ale pro mě je opravdu vysilující po dokončení modelu zase postopadesáté něco přepisovat. Můj styl práce je jiný než třeba Ondry Janiše, který si pracně a poctivě připravuje dokumentaci a pak přesně a pečlivě zhotoví vynikající model konkrétní lokomotivy. Já prostě beru co dům dá a teprve ve finále si vyberu lokomotivu, na kterou mám nejvíc podkladů a tu zhotovím. S tím vším se veze i označování textur (mimochodem, v Maxu je samozřejmě omezena délka názvu textury) a další věci, je to prostě nepoměr výkon/cena, jestli mi rozumíš. Tak se už na mě nezlob
Model je to nádherný a na lokálkách se s ní proháním, to jo, ale držím se hesla, že příklady táhnou.......a rosnička je opravdu nádherný příklad......stejně jako jsme se ozvali u Jardovy řady 114.....
A to co píšu je opravdu podloženo 12 roky práce pro lidi a ne podle sebe....
Ale jinak Pikku, ve vsi ucte...klobouk dolů......
 
Naposled editoval moderátor:

Tax

Moderátor
Správce
#17
Re: trainset

Pikku napsal:
... s tím vším se veze i označování textur (mimochodem, v Maxu je samozřejmě omezena délka názvu textury) a další věci, je to prostě nepoměr výkon/cena, jestli mi rozumíš ...
To je jeden z dôvodov, aby som nemusel pomenovávať všetky textúry dopodrobna, keď robím sériu modelov ... proste je tam názov textúr a hotovo, ak je v jednom adresári len jeden model, je to jedno, či sa textúra volá bai4-a alebo csd_bai4_4_3390a ... akurát že sa mi to nemotá a nepremenúva pri exporte, proste dodržím systém názvov 8.3 a jednoducho klonujem zdrojáky.
Potom aj ten, kto skinuje, nemusí pracne a zbytočne rozbalovať *.s súbory, prepisovať názvy v nich a zas to pracne späť pakovať, stačí, keď upraví *.eng alebo *.wag, doplní správne názvy súborov a označenia a umiestni celý svoj výtvor do nového adresára. V tom prípade stačí len premenovať *.s a *.wag/eng súbor a netreba robiť úplne zbytočné úkony.
 

JOHNZ

Průvodčí
#18
Pikku: Nazvoslovie splna kriteria, takze prepisovanie by som obmedzil na rozkopirovanie modelov po adresaroch. Takisto by sa dalo poriesit, ze pre vsetky vozidla, ktore nie su publikovane inde (resp. originalne znacenie nesplna to co som tam napisal - napr. Stareho modely /nic proti nemu/), by platil Zbynkov system. Ale jedno vozidlo = jeden adresar. Takisto nazvy adresarov v common.cab a common.snd (aj ked mi tam strasne lezi v zaludku to druhe cab v nazve rady) by som adresy pre tieto kabiny vzal za standard.
 

Pikku

Vlakvedoucí
#19
trainset

No ono to ale vpodstatě tak je Johnzi, nebo není ? U Zbyňka je hromada loko od Starého a ty všechny jsou přeznačeny, cizí nebo neznámé skiny jsou řešeny stejně, a pořád mi nikdo uspokojivě nevysvětlil, proč tedy vše přepisovat znova. A v současnosti je situace taková, že kdo vydá model dá do readme podmínku o zákazu jakékoli úpravy souborů v archivu a je po chaosu. Uvidíme jaký to bude mít vliv do budoucna.
 

Tax

Moderátor
Správce
#20
Re: trainset

Pikku napsal:
... v současnosti je situace taková, že kdo vydá model dá do readme podmínku o zákazu jakékoli úpravy souborů v archivu a je po chaosu. Uvidíme jaký to bude mít vliv do budoucna ...
Keďže si všetci zvykli rýpať a zasahovať do všetkého, autorské práva nikto nebude dodržovať ... budú to naďalej prepisovať a tým ich pošliapavať ... a kolotoč bude pokračovať
 
Stav
nelze přidat další příspěvky.
Nahoře