Otázkou je jak je to celé nastaveno a uděláno.
Totiž i kdyby byl vlastní model převzat z mého servisu 2 (nevím - nezkoumal jsem to) a stíny nastaveny na jejich zjednodušené zobrazení tak tam MSTS flákne stínový obdélník odpovídající definici rozměrů vozu z sd souboru. A pokud by byly zase už povoleny/zapnuty i dynamické stíny generované podle tvarů objektů tak sice stín od servisu 4 by zmizel ale nároky na výpočetní výkon grafiky stoupnou neúměrně. To je dáno tím že simulátor začne počítat stíny všech objektů kde je toto povoleno.
Totiž i kdyby byl vlastní model převzat z mého servisu 2 (nevím - nezkoumal jsem to) a stíny nastaveny na jejich zjednodušené zobrazení tak tam MSTS flákne stínový obdélník odpovídající definici rozměrů vozu z sd souboru. A pokud by byly zase už povoleny/zapnuty i dynamické stíny generované podle tvarů objektů tak sice stín od servisu 4 by zmizel ale nároky na výpočetní výkon grafiky stoupnou neúměrně. To je dáno tím že simulátor začne počítat stíny všech objektů kde je toto povoleno.