Trať CR_310

pepeQ-2

Posunovač
Ad Mikulda:

Asi už jsem natvrdlý ..... mám dojem, že jsem svůj příspěvek napsal škobrtavě - na úkor srozumitelnosti.

Mikulda píše:
To by bylo pěkné, ale má to jednu nevýhodu - tento GLobal by byl moc velký a obsahoval by příliš mnoho zbytečných souborů, které nikdo nikdy nevyužije.

... a já se přesto domnívám, že kompletní jeden GLOBAL s X-Track kompletním, by ve výsledku ušetřil n - segregovaných GLOBALU s částmi X-Tracku.

Tedy mám představu, že by byl 1 (jediný) GLOBAL pro X-Track (něco jako UNIVERSAL) a GLOBAL pro tratě Zbyňka Šemory a další čs. + sl. tratě pracující na stejném principu.
.... no nemohu vyloučit, že na mne již pracuje stařecká demence .... :)
 

mikulda

Průvodčí
Správce
pepeQ-2 napsal:
... a já se přesto domnívám, že kompletní jeden GLOBAL s X-Track kompletním, by ve výsledku ušetřil n - segregovaných GLOBALU s částmi X-Tracku.
Ale jo, to by bylo pěkné, ale nesmělo by to přijít do ruky nějakému staviteli, protože v tu chvíli by tento megaglobal museli mít všichni uživatelé, kteří si chtějí projet jeho trať. :)

Já jsem zastáncem teorie, že stavitel má mít originál Xtracks a pokud mu vyskočí hláška, že daný model není nalezen, tak nesmí řešit, jak ten model do trati dostat, ale jak se bez něj obejít.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
mikulda napsal:
Ale jo, to by bylo pěkné, ale nesmělo by to přijít do ruky nějakému staviteli, protože v tu chvíli by tento megaglobal museli mít všichni uživatelé, kteří si chtějí projet jeho trať. :)
Já jsem zastáncem teorie, že stavitel má mít originál Xtracks a pokud mu vyskočí hláška, že daný model není nalezen, tak nesmí řešit, jak ten model do trati dostat, ale jak se bez něj obejít.
Ano, pod to se podepisuju s doplněním, že pokud mu vyskočí hláška, že daný model či textura nejsou k nalezení, tak to může řešit pouze v rámci trati. Což většinou jde. A považovat global za posvátné území, do kterého se nic nepřidává a ve kterém se nic nemění či neupravuje.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Také jsem chtěl napsat dotaz, jestli u Xtraků existuje Global, který funguje pro všechny tyto tratě nebo se i při přechodu mezi jednotlivými tratěmi musí měnit Globaly jako u BP. (U BP i Routes).
Jinak nás stavitelů není ani pět a půl, proto si myslím, že za ty roky každý musí vědět, ře tam nepatří žádné objekty z trati. Michal T Vám přece už nějaký rok zpět napsal program Track Report, který Vám oznámí co a kde chybí nebo přebývá.
Jinak co se týká posvátného území, zde bych úplně nesouhlasil, protože to samé by se mohlo říct o train.exe. Pokrok nelze zastavit a jako máme BIN, tak i Globálu se dostalo několika rekonstrukcí, jako jsou krásné tunelové portály, i ten Deteriúv šturc nebo u BP reálně úzké polní cesty a vylepšená textura silnic.
 
7

754.050

Host
JiříkTK napsal:
Hmm, zkus k trati 310 přidat ještě jednu kompletní defaultní trať. Některé tratě to vyžadují.
No a to "Global (kde je 310)" je doufám překlep a je tam global090. Ale pozor, ne global/global.

Je tam Global od tratě 090. Zkusím tam pak přidat nějakou tu def. trať, teď nejsem u toho PC, kde je MSTS.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Jasně Zbyňku, nový vylepšený model, to je jiná věc. Já také nechávám nahrávat v rámci stahování mých úzkorozchodek i nový model úzkorozchodné výhybky.

Myslel jsem to tak, že pokud staviteli tratě vyskočí hláška, že daný model či textura nejsou k nalezení, tak se to má snažit řešit v rámci tratě a do globalu nic nepřidávat. V tom je ta posvátnost. Holt jsem to napsal trochu nepřesně.

A co se týče přehazování globalů, no občas je to nutné, a je to právě z toho důvodu, že stavitelé těch tratí, které nejedou pod standartními Xtrack, do globalu něco přidali či tam něco změnili.
 

Šnek

Vlakvedoucí
V mladické nerozvážnosti jsme u MSTS byli rádi,že to jede bez hlášek a i za cenu viz.přidávání tex.do Globalu.
Každý se učí a jak tak na to koukám pomalu se to blíží k slušné dokonalosti.
Ozvučení tratě se ještě bude upravovat? Trochu mi tam chybí při jízdě přes výhybky to klasické ozvučení jako u jiných tratí.
 

Jacek

Průvodčí
Šnek
Ozvučení se určitě bude upravovat, dávám dohromady balíček novějších zvuků. Ale to přijde na řadu až budou všechny koleje definitivně položené
 

Petr Novák

Průvodčí
pepeQ-2 napsal:
Ad Mikulda:

Asi už jsem natvrdlý ..... mám dojem, že jsem svůj příspěvek napsal škobrtavě - na úkor srozumitelnosti.

Mikulda píše:
To by bylo pěkné, ale má to jednu nevýhodu - tento GLobal by byl moc velký a obsahoval by příliš mnoho zbytečných souborů, které nikdo nikdy nevyužije.

... a já se přesto domnívám, že kompletní jeden GLOBAL s X-Track kompletním, by ve výsledku ušetřil n - segregovaných GLOBALU s částmi X-Tracku.

Tedy mám představu, že by byl 1 (jediný) GLOBAL pro X-Track (něco jako UNIVERSAL) a GLOBAL pro tratě Zbyňka Šemory a další čs. + sl. tratě pracující na stejném principu.
.... no nemohu vyloučit, že na mne již pracuje stařecká demence .... :)
Píšu o tom ve vlákně Chování smulátoru a jak na to - padání msts a dospěl jsem k tomu,že Global s Xtrack 3.20 má 161MB a jezdí na něm věechny trati,které nepoužívají global BP.Problém je ovšem také v TSECTION.dat,kde musí být všechny potřebná data.Pokud bude něco chybět,následuje nekompromisně pád train.exe.Pokud by byl zájem mohu svůj Global a TSECTION.dat poskytnout k otestování.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Pokud má Global 160 MB, tak je tam hodně špatně, respektive je plný objektů z některé trati, které tam nemají co dělat. Správný Global je velký řádově v nácti MB. Je nutné si v tomhle nejprve udělat pořádek (pomůže TrackReport) a pak teprve nabízet jako funkční universalní Global. Ale to už jsme odbočili z tématu trati 310.

Jinak jsem také zkoušel stahovat s těmito postřehy:
Zkoušel jsem to z práce, kde mám ADSL 02. Vzdal jsem tom protože rychlost stahování byla v řádu desítek kb/s a předpokládaný čas téměř 3 hodiny.
Doma mám sice pomalejší připojení, ale přes kabelovku. Zde byla rychlost stahování řádově stovek mb/s a měl jsem to staženo za 30 minut. Ještě poznamenám, že Global 090 se mi z práce stahoval standartní bleskovou rychlostí. Takže server tratě 310 byl buď přetížený nebo je přátelštější k jiným připojením než ADSL.
 
W

wismar

Host
Dobrý den, chtěl bych se zeptat stavitele trati, nebo někoho kdo trat projel celou, jestli je trat dle mapky na Jackových strankach, myslím tím kolejově postavéné useky jsou osazeny stromy a domy děkuji za odpověd.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Já jsem uvedl ve vláknu "Padání MSTS", že je to vyhánění čerta ďáblem, ale je to reálnější řešení než to, že by stavitelé tratí, které nepojedou pod originálním Xtrack pustili Track report a doplnili si to, co chybí v trati a prozatím je v globalu.
Pokud jsou do globalu náhodou doplněny modely atypických kolejí, tak to je již jiná věc.
Jo a výsledný "funkční univerzální global" by měl být originální nejnovější Xtrack 3.20
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
Kuba napsal:
Jestli budeš mít zájem, můžu nafotit naší opavskou 742 449, 714 014 a určitě se časem bude hodit 799 a ještě pár naších krabiček 810.

Ahoj!

Nafoť to všecko, ale dělat budu jenom 742ku, protože na 714tku nemáme solidní model.
Dále kdyby mohl někdo nafotit 749 107 a nějaké 751.

Jinak tra´t stažena na první pokus cca za hodinu pomocíé programu download expres.
 

Hynďa

Průvodčí
Konečně se mi podařilo trať stáhnout. Tu starou verzy jsem měl rád ale s tímhle se vůbec nedá srovnávat. Je to pecka! Přesně takový typ tratě mi do MSTS chyběl! Díky a jen tak dál
 
Naposled editoval moderátor:

mikulda

Průvodčí
Správce
JiříkTK napsal:
Ano, pod to se podepisuju s doplněním, že pokud mu vyskočí hláška, že daný model či textura nejsou k nalezení, tak to může řešit pouze v rámci trati.
Zřejmě došlo k nedorozumění, měl jsem na mysli model koleje, který v tsection.dat je, ale v Global/Shapes není. Ať si ho tam stavitel dá, ale ať ho taky dá ke stažení k trati.

Dále stavitel trati by neměl používat TrainStore.
TrainStore má všechny soubory od všech Globalů v jednom adresáři a prohazuje pouze tsection.dat. Stavitel si vybere model koleje, vloží ho, ale protože je to model z jiného Globalu, tak uživateli se Globalem Xtracks vyskakují hlášky.
Zbyněk Šemora napsal:
Pokrok nelze zastavit a jako máme BIN, tak i Globálu se dostalo několika rekonstrukcí, jako jsou krásné tunelové portály, i ten Deteriúv šturc nebo u BP reálně úzké polní cesty a vylepšená textura silnic.
Tunelové portály si může dát každý jaké chce, to je normální objekt, měl jsi spíše na mysli tunelové roury.
Tak si představ, že ve své trati mám nové tunelové roury, přitom je trať plně Xtracks kompatibilní. Takže to jde bez úpravy Globalu, jenom se to musí umět.
Deteriův šturc, to je ten, co má texturu zarazedlo.ace?
Tak ten znám, vyhazuje chybovou hlášku o chybějící textuře v mojí trati u jiných uživatelů, přestože v mojí trati se nenalézá žádný objekt s touto texturou.
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
Ahoj!

malý problém s tratí. Jedu si takhle a najednou koukám, jsem vrácen o několik metrů zpátky. Řikám si co je špatně. Potom jsem poskočil zase dopředu a všechno Ok. Cestou z Krnova se mi to stalo ještě několikrát a přijedu do malé morávky a poskočím a simulátor spadne. Kouknul jsem se do editoru aktivit a nestihám se divit. Podívejte se na obrázek

[Nalinkovaný obrázek z externího úložiště již neexistuje]: [URL]http://sklad.obrazku.cz/t99889_Clipboard02.jpg[/URL]

Takhle určitě oblouky vypadat nemají. Může mi někdo říct v čem je problém? Chybějící koleje jsem si dodal z Globalu trati žsr150. V tom bych chybu neviděl.
 

pepah

Pokladník
RE:Wismar
Hotové úseky jsou osazeny vegetací i domky
RE:Mikulda
Používám TrinStore,ale když stavím mám tam jen Global090,ale nevím jak to je
,když je v Globalu všechno.Podle mně je v nabídce vždy jen to ,jaký je tam tsection.dat
RE:Čouda
V mém editoru úkolu vypadají Milotice úplně jinak a Global 090 nepotřebuje žádné kolejivo z trati 150.
Jinak tsetion .dat tam má mít datum 30.12 2008 a velikost 5521646.
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
Ahoj!

Pepoh: díky za odpově´d. Ono opravdu stačí stahnout global 090 a je klid.

Projel jsem si tu testovací aktivitu a mám pár připomínek:

je třeba opravit přejezdy v branticích a hned u prvního přejezdu za miloticema směr bruntál koleje překrývá vozovka.

Vyměnil bych pískáčky za lepší

vyměnil bych mosty za jiné - lepší, nebo jestli se chystají nové modely.... myslím, že existuje spousta podobných mostů, tak by stačilo naskinovat eventuelně.

přijde mi, že okolo trati je málo egetace => takovýho toho kříví, co se válí po zemi

všude je zelená placka - chtělo by to místy umístit texturu pole. Samozřejmě dle fotek. Pochybuju, že za celou cestu z Krnova do Bruntálu se nejede ani jednou okolo pole....

Jinak se mi to líbí. Je to paráda. Po vychytání těhle much to bude parádní trať.
 

pepeQ-2

Posunovač
Ad Čouda:

Autor a jeho realizační team jasně řekli, napsali a upozornili, že trať je ve stádiu vývoje a tedy, že se na ní stále PRACUJE a bude aktualizována.

Ad Mikulda, Jiřík-TK, Petr Novák
Zdá se, že všichni máme podobné názory a je perfektní, že se na toto téma rozběhla zajímavá diskuze, která má zřetelně formulovný cíl a smysl. Ale neměli bychom opustit toto "vlákno" věnované ČD 310 a pokračovat v diskuzi na jiném nebo novém ?
 
Nahoře