Petře, já to beru tak, že většina existujících skinů má vyladěný eng od ŽSR, je k tomu vyladěná kabina, podle toho jsem ladil zvuky a v současnosti chystám nové. Ty engy měly svůj vývoj, ŽSR je dával sem na fórum k testům a připomínkám, skončilo verzí označenou 1.29. Více nad tím nedumám. Měl k tomu spoustu údajů z provozu, výpočty, grafy. Nemám důvod tomu nevěřit, sám jsem spoustu věcí připomínkoval. Pokud se Ti zdá, že je to mimo reál nebo by něco mělo být jinak, ptej se proč to tam tak je. Nevytvářej zcela jiné verze téhož jako např. u E 669.0, S 499.0. Copak jsou tyto řady úplně jiné oproti 181 a 240, které ladil ŽSR? Jak je možné, že u jednoho šestikoláka jsem musím při rozjezdu hlídat ampermetr a v prokluzu jsem už na 9% výkonu, kdežto u Tvého až na nějakých 85% a ampermetr je při těch 9% kdesi u nuly? Prostě proč ladit to co už je dávno naladěné? Přijde mi to jakoby někdo udělal skin a někdo jiný hned začal dělat úplně stejný a k tomu bez fotek jen v Malování.
Netvrdím, že se i finální verze něčeho nedá zlepšit. Vylaď to, podlož změny pádnými argumenty (z reálu, ne z tech. údajů), dej to do placu k otestování a připomínkám. Vylaď k tomu kabinu, zvuky pro všechny verze a pak se hlavně postarej o výměnu všech engů u všech existujících skinů, jinak je to k ničemu a jen vneseš mezi uživatele chaos, protože jim ty kabiny a zvuky nebudou fungovat správně :!: O misích a jiných jízdních dobách nemluvě.
K těm proudům a hodnotám, znovu píšu, že některé hodnoty ve vyladěných eng souborech nejsou podle technických údajů a tabulek, ale podle toho, aby se to chovalo co nejblíž reálu. Není důležité jaký proud je na rozšířené diagnostice. Důležité je co ukazuje ampermetr v kabině. Atd. Ze stejného důvodu jsem se tu dost silně ohradil, když si u nějaké páry změnil nastavený průměr kol podle knížky. On ten parametr je totiž nastavený jen a pouze kvůli animaci kol modelu a počtu výfuků u zvuků. Změnou parametru si toto rozhodil.
Mimochodem, eng 810 pro svoje skiny jsem ladil tak, že jsem znal z poznatků fírů jedinou věc, jakou max. rychlost s jedním vozem dosáhnou ve stoupání z Milotic do Bruntálu na trati 310, resp. ve kterých místech dojde k zařazení druhého "bloku". Předpokládal jsem, že sklony v trati jsou správně a podařilo se. Rychlosti sedí, jízdní doby v misích na chlup sedí.
Jistě, některé motory dosáhnou skoro šedesát, jiné ani nezařadí a jedou na dvojku kolem padesátky. Ale po dosazení reálných hodnot jsem to vyletěl osmdesátkou.
Jen čekám, kdy se někdo bude vrtat v engu, protože hodnoty jsou zcela mimo reál
Toš asi tak, ale nic ve zlém
PS. Na k-reportu proběhla vášnivá debata o tom, že motor berty není pomaluběžný, že je to jen všude zmiňovaný mýtus. Může k tomu někdo znalý napsat více?