Regionova chce přepracovat. 251 se s ní dá projet jen jako rychlík.
1. eng udělat jako elektrický přenos. Mám pocit, že Jacek už něco podobně upravoval na 810
2. vypnout zvuky u vloženého a řídícího vozu, protože ten tryskáč se opravdu nedá poslouchat a celkovému zvuku tohle jen prospěje.
Kdyby někdo z ladičů do toho šel, určitě by široká komunita MSTS dotyčnému děkovala i s klaněním včetně mě.
Za další, Jacek mne asi zabije, ale když jsem udělal aktivitu Pernštejn, moji první na 754, tak jsem to vydržel jen z Brna do Tišnova. Save a honem pryč. Zvuky ex jsou OK, ale v kabině je to přeřvané a silně zkreslené. Hraje to jako rádio na středních vlnách, které je něčím rušené praskáním. Dělá to jak na PC v práci, tak doma s úplně jinou zvukovkou. Stále jsem si říkal, mám nekvalitní bedýnky, nestíhají. Tak jsem si aktivitu Pernštejn vychutnával na domácím HIFI. Tak jsem kouknul na sms kabiny a celkové volume 1.0 jsem stáhnul na 0.7. Bylo to lepší, ale stále tam praskalo. Tak jsem dal 0.5 a maximální spokojenost. Když jsem kouknul z okna, už zvuky in a ex byly alespoň stejně hlasité. V některých hustějších zástavbách to sice občas znovu zapraskalo, ale bylo to už jen ojediněle.
Zvuky jinak kvalitní, ale jak je to vše vytočené do přebuzení, tak se výsledný efekt znehodnotí. Píšu to sem proto, jestli ostatní mají podobné zkušenosti nebo mám své zvukovky Soundblaster Live 5.1 a X-Fi vyhodit oknem
, protože ostatním to hraje bez šramocení.
Ale toho šramocení jsem si všiml i u jiných lokomotiv a mám obavy, jestli to není i přetížením velkým množstvím zvuků a ruchů kolem včetně husté zástvby trati objekty. Džordž nás kdysi varoval, že sice možnosti rozšířil, ale ať to moc nepřeháníme.