Zde jsem dělal reklamu jednomu zajímavému simulátoru na přepravu dřeva v krajině bez cest a obyvatel. Tvůrci Spintires Mudrunner nespí na vavřínech a k původní hře, ve které sedláte zásadně sovětské automobily (většinou bývalé vojenské speciály s vysokou průchodivostí), přidali addon „American Wilds“. V tomto rozšíření se ze sibiřské pustiny přesunete do pustiny americké a vozidla UAZ, KRAZ, MAZ, VAZ, KAMAZ a kdovíjaký další ...AZ vyměníte za Chevrolety, Fordy, Freightlinery a podobné typy. A co je ještě jiné? Místo stoického sibiřana vaše auta řídí pořízek ve flanelové košili. Jiná je zcela i strategie hraní, v nových mapách jsou kromě Log Station s nařezaným připraveným dřevem (z původní hry) navíc různě v lese rozeseta místa s poraženými neopracovanými stromy, které sbíráte po kusech, nakládáte a vozíte na pilu. A hlavně - po speciálech sovětské provenience, prakticky neznajících překážky, máte k disposici v podstatě silniční vozidla. S omezenou průchodivostí. S křehčí konstrukcí. Ovšem se stejnou spotřebou PHM.
Takže je nutné více uvažovat a trochu přemýšlet nad trasou. Způsob hraní je odlišný, ale stále zábavný. A stále platí - není to pro každého.
Můj oblíbený Chevrolet Bison. Je stejně výkonný jako Freightliner, ale kratší, takže se tak nezasekává na zlomech nivelety.
Zde již uvedený Freightliner. I ve hře je upozornění, že se vlastně nejedná o vozidlo do terénu.
No a když si nedáte při hraní pozor, tak dvě nejcennější vozidla z mapy skončí takto. (Ano, toto jsou - kromě Chevy Blazer a Fordu 150 - jediná dostupná terénní vozidla.) A ano, to utopené vozidlo je v podstatě jediný stroj, kterým jsem mohl sebrat pořezané stromy. A ano, převrácený Western Star mohl tyto stromy jako jediný odvézt z mokřadů, kde se nacházejí.