Čemu jsme říkali na dráze "lízátko" Výpravce? Asi jo. Tak to se asi ČD moc nepovedlo.
Lízátko je ruční přivolávačka
Čemu jsme říkali na dráze "lízátko" Výpravce? Asi jo. Tak to se asi ČD moc nepovedlo.
Lízátko je ruční přivolávačka
Jen čtvrt století.No, je vidět, že jsem od dráhy už nějaký pátek.
Trefil ji na první dobrou:Já to radši nebudu rozebírat. ...
ještě ji neviděl na vlastní oči.
Tohle mi připomíná pasáž ze hry České nebe........ještě ji neviděl na vlastní oči.
Divadlo Járy Cimrmana - České nebeTohle mi připomíná pasáž ze hry České nebe....
Tak zle na tom není, ale nedá se zatížit. Prázdná je k ničemu. Potřebné posílení rámu dostala Mazačka i Coupe. Na kontejnery o hmotnosti 20-30tun je to u T3 stejně jen sci-fi bez rozumu. Tratě v Praze nejsou stavěné na takové nápravové tlaky (téměř vše na zadním podvozku) ani to nezvládne samotný podvozek T3 (není pevný, je dělený).T3, které uříznete bočnice, se prohne už jen vlastní vahou.
Ano, trochu jsem to zveličil. Co jsem se informoval, lidé namočení do tohoto velkoekoprojektu, už pochopili, že s T3 to nepůjde a bude potřeba zcela nové vozidlo. Tím jaksi padá význam patentu a tolik vyzdvihovaná výhoda použití stávajícího vozidla.Tak zle na tom není, ale nedá se zatížit. Prázdná je k ničemu. Potřebné posílení rámu dostala Mazačka i Coupe. Na kontejnery o hmotnosti 20-30tun je to u T3 stejně jen sci-fi bez rozumu. Tratě v Praze nejsou stavěné na takové nápravové tlaky (téměř vše na zadním podvozku) ani to nezvládne samotný podvozek T3 (není pevný, je dělený).
Nemá to být odnikud nikam, mělo by se to snad odehrávat mezi spalovnou v Malešicích a smeťákem Dolní Chabry. Posílení trati by mělo přijít s výstavbou nových tramvajových tratí.
Prachy, prachy a v neposlední řadě ... prachy. On ten projekt není záležitost posledních pár dnů či týdnů. To už jde od dob Béma a nenápadných odkupů nepotřebných levných "olympijských" pozemků některými radními. Jen se to nechalo chvíli spát.Možná to má (jako vždy) nějaké další souvislosti, které z toho opravdu dělají pozoruhodný záměr.