ML636
Provozní technik
K tématu "zvuky vlaků" si dovoluji založit ještě téma k lokomotivám. Může se to hodit a já ho rovnou využiju, protože mě už delší dobu vadí toto:
a) Řada 150/151, modely defaultní i modely Hekl-Kulica, zvuky od Andreje: po snížení účinku EDB na 19% a zpět, dojde k zacyklování jak ventilátorů odporníku, tak po přechodu do výběhu se rozeběhnou ventilátory MS a po najetí do výkonu ještě jednou. To se podaří odstranit stažením sběrače, ale ventilátory odporníku zůstanou hučet pořád. Mám pocit, že tam zůstal ještě nějaký malý kostlivec z předchozího ladění, než vyšly tyto zvuky. Tam se zacyklovávalo úplně všechno a třeba i 4x zaráz.
b) Všechny druhy hlavně elektrických lokomotiv: Zvuky vnitřní a vnější mají vzájemné zpoždění, někdy až značné.
Na první problém, který jsem kdysi zmínil u řady 350 v souvislosti se zpožďováním náběhu ventilátorů, mi bylo doporučeno nekvedlat s kvedlákem nahoru dolů jako když má chlap svojí potřebu... Ano, splněno, nekvedlal jsem a nekvedlám. Ventilátory si někdy dělají co chtějí, ale časem se srovnají, čert to vem. Na řadě 150/151 jsem zatím zkusmo vychytal, že se EDB nesmí snížit na 19 a méně % a poté opět zvýšit. Vždy je nutný přechod do výběhu. Ventilátory MS se tam chovají lépe, než na 350.
Nicméně, mohla by to být odstranitelná chyba, případně mám něco přeinstalovat, přenastavit?
Co se týká vzájemného zpožďování těch vnějších/vnitřních zvuků, je to způsobeno zvukovou kartou, nastavením MSTS, nebo je to normální a neovlivním to?
Díky za případné rady a komentáře, pokud možno ne typu "my co s MSTS umíme, to máme vychytané, tečka"...
a) Řada 150/151, modely defaultní i modely Hekl-Kulica, zvuky od Andreje: po snížení účinku EDB na 19% a zpět, dojde k zacyklování jak ventilátorů odporníku, tak po přechodu do výběhu se rozeběhnou ventilátory MS a po najetí do výkonu ještě jednou. To se podaří odstranit stažením sběrače, ale ventilátory odporníku zůstanou hučet pořád. Mám pocit, že tam zůstal ještě nějaký malý kostlivec z předchozího ladění, než vyšly tyto zvuky. Tam se zacyklovávalo úplně všechno a třeba i 4x zaráz.
b) Všechny druhy hlavně elektrických lokomotiv: Zvuky vnitřní a vnější mají vzájemné zpoždění, někdy až značné.
Na první problém, který jsem kdysi zmínil u řady 350 v souvislosti se zpožďováním náběhu ventilátorů, mi bylo doporučeno nekvedlat s kvedlákem nahoru dolů jako když má chlap svojí potřebu... Ano, splněno, nekvedlal jsem a nekvedlám. Ventilátory si někdy dělají co chtějí, ale časem se srovnají, čert to vem. Na řadě 150/151 jsem zatím zkusmo vychytal, že se EDB nesmí snížit na 19 a méně % a poté opět zvýšit. Vždy je nutný přechod do výběhu. Ventilátory MS se tam chovají lépe, než na 350.
Nicméně, mohla by to být odstranitelná chyba, případně mám něco přeinstalovat, přenastavit?
Co se týká vzájemného zpožďování těch vnějších/vnitřních zvuků, je to způsobeno zvukovou kartou, nastavením MSTS, nebo je to normální a neovlivním to?
Díky za případné rady a komentáře, pokud možno ne typu "my co s MSTS umíme, to máme vychytané, tečka"...