Aktivity pro OR Dan J.

Dan J.

Strojvedoucí
Bobe jde o tohle:
Pokud je název eng schodný s jiným eng stejného názvu, i když odkazuje na jiné textury, dělá MSTS, ale i OR bordel a zobrazuje shodný vůz i když jsou dvě varianty. Zářný příklad je u vozů ČD Habbillnss z TBP. A varianty ČD Habbillnss zde.
Obvarianty, každá v jiné složce s jinýma texturama, ale wag je názvově shodný (ne název vozu, ale souboru) a v CB, ale i v aktivitě se zobrazují staré varianty z TBP i když dám variantu novou, musel jsem přejmenovat wag u nových variant u Taxe a už je to v pořádku, takových případů je mraky, jenže nikdo na ně nepoukazuje a já fakt nebudu dělat aktivity, skinovat, testovat tratě a ještě řešit chyby v názvěch u skinů sám.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Pokud je název eng schodný s jiným eng stejného názvu, i když odkazuje na jiné textury, dělá MSTS, ale i OR bordel a zobrazuje shodný vůz i když jsou dvě varianty.
Jinak. Pokud jsou v trainsetu dva soubory.eng stejného názvu/jména, pak msts do databáze zařadí pouze jediný a to ten, který se načetl později a to bez ohledu na to, co je zapsáno v jeho kolonce "name". Přitom mohou tyto.eng soubory sedět v úplně jiném adresáři s modelem. V tomto případě je to adresář, kde je model.s a definiční soubor.sd. Do vložených podadresářů msts nenahlíží, zajímá jej pouze defaultní podadresář cab a sound, jiné nevidí a tudíž ani ten pro OR se stejnojmenným.eng.
Dva stejnojmenné soubory v jednom a tomtéž adresáři mít nemůžeš a to ani s odlišením velkých/malých písmen (To je možné jen v Linuxu, kde je velké písmeno bráno jako jiné než malé. Pro widle je to stejný znak.).
Při načítání souboru.eng v prostředí OR se načítají oba soubory se stejným jménem, které patří jednomu modelu, takže napřed se načte ten základní z msts, pak se zjistí, jestli v podadresáři OR existuje stejnojmenný a pokud ano, provede se ještě prověření na sloučení obou souborů pro rozšíření vlastností nebo se načte pouze kompletní soubor.eng pro OR a soubor msts se zahodí.
Pokud se při načítání dalších modelů trainsetu narazí na soubor.eng, který sice sedí v adresáři jiného modelu, ale má stejné jméno jako již dřívější načtený, provede se stejná verifikace, ale ten dříve načtený se opět zahodí. Je tedy důldežité, aby se skinaři naučili správně pracovat se soubory.
Stejný nešvar dělají skinaři i u skinů v RW. Přemalují textury, nechají jim původní jména, ale šoupnou je do nového adresáře.
 

Dan J.

Strojvedoucí
A to je přesně ono, co jsem měl na mysli a naprosto souhlasím. Dokonce pokud je v nějakém eng, či vag chyba a padá MSTS editor, u jednoho skinu se to opraví, ale jede se dál, další skin a ta samá chyba, poněvač se jen kopírují eng a wag bezhlavě a bez kontrol. Když už někdo vydává skin, tak:
1. Měl by udělat kontrolu, zda jej otevře AE MSTS
2. Zda se načte v aktivitě a jak a zda nevyhazuje další chyby.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
A to je přesně ono, co jsem měl na mysli a naprosto souhlasím.
Ale napsal jsi něco jiného.
Takže na vině není to vlastní uspořádání, ale hloupost barvičkářů, kteří neznají základy.
Platí tedy to původní mé sdělení. Lze mít společný trainset pro obě platformy.
 
...
Platí tedy to původní mé sdělení. Lze mít společný trainset pro obě platformy.
Lze to, ale lépe si takový trainset udržovat sám. Autor původního balíčku zcela určitě nepočítal s budoucím ORTS, autor nového balíčku pro ORTS nepočítá se zpětnou kompatibilitou s MSTS (vč. mě). Já mám v záhlaví svého webu uvedeno: "Virtuální železniční dílny jsou stránky se soubory nastavení modelů železničních vozidel pro simulátor Open Rails" a třeba Pikku u modelů pro ORTS žlutý výstražný nápis "není možné je provozovat v MsTS, jsou určeny primárně jen pro Open Rails !!!. ". Nicméně i když deklaruji svoji tvorbu pro ORTS, mám přesto na webu polopatický obrázkový návod jak na obojetný trainset. Jenže to by se to musel někdo obtěžovat číst. Návody se nečtou.
 
Nahoře