Takto no ja snažím tiež robiť tak aby sa trať ďalej vyvíjala a zlepšovala svoj vyzualný stav. Dakedy neviem iné východisko ako si daný diel prispôsobiť či už zmenou textúry aby som nemal na úseku štyri rôzne textúry ale aby to bolo jednotné ták ako má byť a napríklad som nevedel vyriešiť dvojkoľajnú trať kde jedná koľaj má koľajivo starý koridor a druha je po kompletnej rekonštrukcií. A tento rozdiel som chcel aj zachytiť v MSTS/OR tak som prosté textúru na jednej koľaji zmenil a samozrejme som zmenil aj názov tak aby sa to nezamieňalo, neviem si inakšie pomôcť keď chýbajú konkrétne modely a dosť sa mi stáva, že v zozname pri výbere traťových úsekov sú niektoré modely uvediem príklad A5t500 mstr.concrete ale fyzicky ten model globál neobsahuje a ja ho potrebujem jednoducho zmením textúru ale upravený model už vkladám do trate, kde urobím na neho link z wordu ták isto som v Košiciach mál problém s počtom objektov na štvorec a bohužiaľ som urobil perón spolu s koľajou na zástavke Košice predmestie ale zase to hádžem len do trate nie do globálu. Kontabilita by mohla byť narušená pokiaľ by som urobil rozmerovo komplet odlišnú koľaj a zasahoval do tsection.dat tak už by mohol byť celkom krásny prúser, ale tám len pre zachovaní kontability treba rešpektovať rozmer koľaje a upravené koľajivo pchať do trate nikdy nie do globalu. A pokiaľ by bol DB track komplet hotový nevidím problém, prečo by nemohol byť použitý aj trebárs v BP alebo CD 321 pokiaľ tie koľaje budú v tratí a možno by bolo to zaujímave aj pre teba v zsr 130 ak ju stále staviaš. Ide o to, že OR sa vyvíja a zlepšujú sa jeho zobrazovacie schopnosti. Skúšal som najnovšiu verziu mono game a spustil som alfold 7 tak už mi to pripomenulo trochu RW a nie staručké msts. Prečo by nemohli byť aj naše skvôsti, ktoré tvoríme niekoľko rokov venujeme im všetok voľný čas na svetovej úrovní. Vývoj ide dopredu a si myslím, že nestalo by za hriech začať to koľajivo implementovať. Napísal som už aj autorovi, som zvedavý či mi odpíše a či vôbec sa to koľajivo ešte vyvíja. Vo výrobných plánoch, ktoré sú na stránke som si všimol, že tie chýbajúce kusy sa majú vydať ale kedy, to už neviem. S tým s tebou súhlasím o zachovanie kontability dem. A to je dôvod prečo som písal autorovi. V prípade zlej správy ani nič iné neostáva buď ponechať to súčasné koľajivo, ktoré môže zrážať úroveň našich trati pri najnovších verziách simulátorov alebo isť s dobou a prispôsobiť sa.
Tom Kanka: Ten názov je trošku nešťastný, ale bohužiaľ to vzniklo ešte na slezine pred par rokmi keď ma kimir zasväcoval do tajov nr bahntrasse. A už teraz by to bol dosť seriózny problém zmeniť ho to by sa musela prepísať cesta v každom word subore. Ale zase keď je ten priečinok v trati a nie mimo nej nemá ako robiť konflikt.