Nakoľko som nemal MSTS, bol som pre vytváranie vlakových ciest nútený požívať Track Viewer. Ako ste spomínali, ide to veľmi rýchlo. Je nutné pre každý traffic vytvoriť vlastnú cestu ako pre hráča a ďalej už len pridávať WP a iné body, ktoré dovoľujú posun proti návesti stoj, zapískanie, odpojenie a pripojenie vozňov a podobne. Nevýhodou je, že treba vždy celú aktivitu prechádzať (zjednodušiť to však možno autopilotom). Ale po rozkliknutí zoznamu všetkých vozidiel v hre je krásne možné pozorovať, či sa tam objekt nachádza, čo bude vykonávať a podobne, po posunutí času na mnou určený. Ale tvorí sa v tom pre mňa krásne. Jedine, že musím celý CP písať v súbore .act v sekundách, t.j. prepočítavať to... Ale ako náhrada AE MSTS a pre mňa zatiaľ nepoužiteľného AE OR je to vhodná forma.
Čo sa týka posunov, dá sa to. Spočiatku som s tým mal problém (písal som o tom v iných vláknach), ale metódou pokus-omyl som prišiel na algorytmus, ktorý je pre posun AI potrebný dodržať. Preto to v každej ďalšej aktivite uplatňujem.