Trať 321 pro OR (vytváření nových počátečních bodů)

dem

Strojvedoucí
Dane ja mám pocit, že to stále predstavuješ ako nejakého bubáka........Adams tvorí pre OR v OR a všetko mu šlape.....
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Dane od toho máš pak po ruce Autopilota + nastavení rychlosti času, abys to hned viděl, co jsi provedl.
 

Dan J.

Strojvedoucí
No, koukal jsem na to video, a nebráním se tomu. Ale fakt si nedovedu představit dělat v něm aktivitu třeba chystaného (vlastně hotová aktivita) smíšeného vlaku pro Dvoukolejku. A tam je i autopilot k ničemu, pokud by jsi to jel s autopilotem, tak garantuji, že z aktivity vznikne totální hovadina. Takže přepoklad u těchto aktivit je pořádně číst instrukce. Jde o ranec složitých posunů.
 

AdamS

Cestující
Nakoľko som nemal MSTS, bol som pre vytváranie vlakových ciest nútený požívať Track Viewer. Ako ste spomínali, ide to veľmi rýchlo. Je nutné pre každý traffic vytvoriť vlastnú cestu ako pre hráča a ďalej už len pridávať WP a iné body, ktoré dovoľujú posun proti návesti stoj, zapískanie, odpojenie a pripojenie vozňov a podobne. Nevýhodou je, že treba vždy celú aktivitu prechádzať (zjednodušiť to však možno autopilotom). Ale po rozkliknutí zoznamu všetkých vozidiel v hre je krásne možné pozorovať, či sa tam objekt nachádza, čo bude vykonávať a podobne, po posunutí času na mnou určený. Ale tvorí sa v tom pre mňa krásne. Jedine, že musím celý CP písať v súbore .act v sekundách, t.j. prepočítavať to... Ale ako náhrada AE MSTS a pre mňa zatiaľ nepoužiteľného AE OR je to vhodná forma. :)
Čo sa týka posunov, dá sa to. Spočiatku som s tým mal problém (písal som o tom v iných vláknach), ale metódou pokus-omyl som prišiel na algorytmus, ktorý je pre posun AI potrebný dodržať. Preto to v každej ďalšej aktivite uplatňujem.
 
Nahoře