Elektrické lokomotivy ŠKODA pro Open Rails z dílny Pikku Locomotive Works Inc.

poison

Pomocník strojvedoucího
Tak dělal jsem aktivitu s plechem na Šnekovo štrece tak už jsem to nechtěl zase přehazovat, v obloucích to byl koncert. ;)
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Mohl bych poprosit @bob57_cz (klidně i někdo další, nestyďte se) o vysvětlení stavu odpojovačů v normálním provozu stroje. Předpokládám, že krajní připojují jednotlivé pantografy. Řada 122. Děkuji.
SFCAN659.jpg
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Předpokládáš správně. A ten středový potom vede k hlavnímu vypínači do strojovny. Tady jsou všechny rozpojené. Chystáš animaci?
 

Plexi

Signalista
Dotaz k šestikolům: Je to, co je na obrázku, správně? Dělá to i druhé šestikolo 181.069.
A druhá věc - tohle vidím v seznamu jako "181008" (v engu v řádku "Name" zapsána jako "CDC 181.008-4"), ale druhé jako "CD 181.069-6", nešlo by to nějak sjednotit? Mám celkem strach do toho hrabat.

181008.JPG
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Předpokládáš správně. A ten středový potom vede k hlavnímu vypínači do strojovny.
To v žádném případě. Ten prostřední je zkratovač na střechu - kostru mašiny. Ten musí být v provozu rozpojený !!!
Pro svedení proudu k HV a napěťovce jsou tam dvě průchodky, které jsou vidět nalevo od toho zkratovače na hlavní sběrnici. Od té více vpravo se táhne rezatý jazyk :) .
Stav, který je vidět na obrázku je neprovozní a ani není bezpečný. V reálu nemůže k takovému stavu dojít.
V bezpečném stavu musí být odpojeny oba krajní odpojovače sběračů a prostřední zkratovač musí být zapojen. Pak teprve je dovolen vstup za blokované dveře strojovny.
V provozním stavu musí být zkratovač rozpojen a zapojen alespoň jeden odpojovač sběrače. Dveře do strojovny jsou blokované ihned po rozpojení zkratovače.
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Tohle mně tak na půl vteřiny problikne, když ji zatrhnu, pak normálně:

U mě podobně. Nejdříve se vykreslí okna, potom černobíle skříň a až nakonec celá lokomotiva v barvě, jak má vypadat. Možná nějaká souvislost s dds texturami, možná ne.
Co je zajímavější, je skutečnost, že si nikdo dosud nevšiml formální chyby v názvu. Lokomotiva patří Cargu a v názvu má CD místo CDC. Důvodem je zásah do textury vozu v mém trainsetu - vrátil jsem ji před rok 2007 "stržením" polepu ČDC a zpětným nastříkáním loga ČD. Při odevzdání engu Pikkovi jsem sice upravil názvy a odkazy, ale Name bylo přehlédnuto.
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
On má na obrázku z TSRE5 Name: 181008 a v engu je zapsáno CDC 181.008-4. A žádné jiné Name tam není.
Kromě toho mu to ukazuje nulové hodnoty u parametrů (kromě hmotnosti). Srovnej s Danovým obrázkem druhé lokomotivy.

zapis.jpg

O to tu snad jde.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Co se týče názvů, tak je v tom možná malinko chaos, to uznávám. Ale i kdyby by byly názvy řešeny jednotněji, tak třeba já vidím stejně potíž u 182 072, kdy tato jezdí v barvách Lokorailu, ale její evidenční číslo je stále ČDC. Proto u současných vozidel píšu jen řadu (122045, 181008 atd) a v položce „Name“ uvádím název vlastníka (provozovatele, pronajímatele) až na konci. Ale vzhledem k nedbalosti, se kterou se stále snažím potýkat (byť neúspěšně), může samozřejmě dojít k jistým diskrepancím mezi označeními různých strojů. Věřím userům, že si s tím buď poradí, nebo se s tím smíří. Co se týče zpoždění vykreslování modelů v TRSE5 tak si uvědomte, že nové modely mají HODNĚ polygonů a OBROVSKÉ textury. (Jeden aby na to měl počítač NASA, který by mu to stihl vykreslovat a načítat. Bojuji s tím i u svého obstarožního notebooku statečně, ale bezúspěšně a mmch se tak učím i trpělivosti. )
Dodatek k názvu - kdo ví, co je toto za řadu: 99 54 9 439 xxx-x ?
 

Vrbam

Pomocník strojvedoucího
A pro mě asi poslední z plecháčů - ještě mi do sbírky chybí první a druhé provedení najbrtu, ale síly už nemám a náladu taky ne. Když vidím tu frontu připravenou pro export ... Takže jeden kousek pro @Vrbam , tohle ti Mirku udělá určitě radost. ;)

Perfektní, na slezině budeš pochválen před nastoupenou jednotkou :)
 
Nahoře