Aktivity Bendík

dvacka

Průvodčí
Dobrý večer,
dnes jsem si z webu stáhl Bendíkovu aktivitu Ex 124, že ji projedu v MSTS.
Po opravě vozidel pomocí CB jsem spustil MSTS, začala nabíhat trať a v polovině načítání aktivity mi MSTS spadlo do okna s hláškou: Unknown variable trigger.
Věděl by někdo prosím, jaká chyba se skrývá za touto hláškou? Laboroval jsem s tím asi dvě hodiny, jiné aktivity naběhnou v pořádku, ale v tomto případě jsem už bezradný, kde se mohla stát chyba. Aktivitu jsem několikrát smazal, stáhl znova a stále ta samá chybová hláška. :(

Děkuji mockrát za radu. :)
 
Os 4606 / REx 1878

Po delší pauze Vám nabízím novou aktivitu, tentokrát v projektu ŽSR 130.

Po noční sněhové bouřce se Jižní Slovensko probouzí do mrazivého zimního rána. Vaším úkolem je odvézt ranní osobní vlak Os 4606, který v pracovní dny jede v relaci Štůrovo - Nové Zámky - Bratislava hl.st..
Os 4606
bnd_130_os4606_web01.jpg


Vše však nebude probíhat bez komplikací. Hned ze Štůrova odjíždíte se zpožděním, které se Vám ale podaří do Nových Zámků stáhnout. Zde však přichází další komplikace. Z provozních důvodů přejdete na REx 1878 Nové Zámky - Bratislava hl.st. a znova se budete muset snažit stáhnout nemalé zpoždění.
REx 1878
bnd_130_os4606_web02.jpg

Když už to bude vypadat, že se Vám to podaří, tak Vám dispečer oznámí nemilou zprávu o rozsáhlém výpadku napájení v jižní části bratislavského uzlu. A tak budete nuceni dokončit svůj výkon s pomocí nezávislé trakce.
bnd_130_os4606_web03.jpg

Základní popis a odkaz ke stažení Os 4606 / REx 1878 najdete zde
 
Přátelé a kamarádi
V přípravě mám několik aktivit moravskoslezských "S" linek. Jelikož však u mne není Msts pupkem všeho dění, mám zatím hotové (ke své spokojenosti) pouze 3 aktivity z plánovaných 10.
Nicméně, bývalo zde na fóru zvykem, že se zde v čase vánočním objevovalo spoustu "dárků" v podobě aktualizací tratí, nových modelů, skinů a aktivit.
A tak jako malý vánoční dárek Vám všem nabízím:

1) Os 3428 linky "S1", v úseku Český Těšín - Havířov - Ostrava-Svinov - Opava východ, s jednotkou řady 460
foto web (bnd_321_S1_Os3428).jpg

2) Os 3302 linky "S2", v úseku Návsí - Bohumín - Přerov, s lokomotivou řady 163
foto web (bnd_321_S2_Os3302).jpg

3) obrat Os 3005 / Os 3006 linky "S21", v úseku Bohumín - Petrovice u Karviné - Bohumín, s motorovým vozem 810
foto web (bnd_321_S21_Os3005-Os3006).jpg


Pokud by měl někdo zájem o jakoukoliv z těchto aktivit, prosím přes SZ
 
Pánové, kdo víte, prosím poraďte mi. Jsem sice "místní", ale teď si vůbec nejsem jistý. Jedu ze Svinova do Vítkovic a na odbočce Odra přejíždím na 1.TK. V trati "ČR 321" mám na návěstidlech volno bez omezení rychlosti (vlastně nepoznám, že jedu do odbočky), ale jak je to tam ve skutečnosti? Mám za to, že je tam 60-ková výměna a spojka je bez troleje... pletu se?
Díky za objasnění.
 

Acatus

Pokladník
Na Odře se tuším opravdu jezdilo/jezdí na volno i do odbočky, protože tam nebyla/nejsou návěstidla s pruhy, ale dráty tam snad vždy byly. Jestli je to tak s dráty dodnes, ale nemůžu potvrdit, nicméně se tam jezdí na jednu žárovku s povinným stažením sběrače do spojky. S pruhem byla šajba až na vjezdu do Polanky, takže např. od Vítkovic se do Polanky jezdí na odbočku (to vjezdové mezi obloukem a řekou) jen na výstrahu, či očekávej 80/či 60, tedy ne na 80 a očekávej 80/60 nebo 80 a výstraha. Od Svinova tedy pojedeš na volno či výstrahu, když bude postaveno. Spojky jsou 80kové.
Edit: a ještě případně tedy na přivolávačku, samozřejmě.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Co pamatuji já, tak od Svinova na Odru a do Svinova z Odry na jedno světlo i křížem bez stahování, dělení bylo na troleji z Polanky na Odru a z Vítkovic do Kunčic. Mezi Polankou a Odrou obousměrně na blikačky 80, přestože traťová byla 80. S Košičanem jsme tam ale jezdili soukromou pomalou okolo 60, protože to bylo mezi Polankou a Odrou o zuby. Ferdinandka měla tehdy max 110 a levostranný provoz.
(vlastně nepoznám, že jedu do odbočky)
Z rychlostní návěstní soustavy nemůžeš nikdy poznat, kam jedeš. Návěsti určují pouze rychlost bez ohledu na postavenou směrovost cesty. I rovně se jezdí s omezeními a do odbočky bez omezení. A to už hezkých pár desetiletí.
Proto přistálo Pendolino v Kolíně na kusé koleji bez následků, ale Leo v Přerově až za kozou kusé koleje.
 
Díky Vám za odpovědi.
Rychlost je tedy jasná... 80 km/h. Nicméně, jako student si pamatuji, že při přejezdu výměny na 1. TK (ve směru ze Svinova do Vítkovic) tornádo vždy "pohaslo a zmklo". Měl jsem za to, že to bylo právě nutností stahovat sběrač?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Měl jsem za to, že to bylo právě nutností stahovat sběrač?
Stahování mezi sudou a lichou bylo dáno tabulkou 12 SJŘ Ustanovení místního významu. Na střídavině nebylo nikde, na stejnosměru nebylo všude. Stejně jako jsme si dělali "soukromé" PJ, měli někteří fírové i soukromé stahovačky. Ty se dělaly přes podezřelé pavouky = děličníky. Někdo stahoval všude, naopak "bulhaři" nestahovali ani v Praze, protože to neznali a jezdili křížem krážem se zvedlým smetákem (často i dvěma), takže se občas zamotali do drátů od Vršovic po Benešov. Nevybavuji si, že by na Odře byl pavouk.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Díky za objasnění. Asi ale v aktivitě nechám "doporučení" stáhnout přes spojku smeták.
Před chvílí jsem to konzultoval se spolužákem bohumínským kolegou, co tam ještě jezdí. Potvrdil mi, co jsem psal. Nestahuje se tam a nestahovalo. (Výjimkou bylo jen dočasné opatření po nehodě, kdy tam byly osazeny žluté balony.)
 
U Poisona jsou nyní umístěny mé aktualizované aktivity pro trať BP, nyní na verzi 93.2

- aktivita Os 3735, Olomouc - Prostějov - Nezamyslice
- aktivita NEx 48336, Brno Maloměřice - Havlíčkův Brod - Kutná Hora
- aktivita Os 3815, (Olomouc)-Přerov-Nezamyslice
- aktivita Os 7149 / Sp 1950, Ústí n. Orlicí - Letohrad - Mor. Karlov - Letohrad - Hr. Králové
- aktivita Ex 124 RADHOŠŤ pt.II (odklon), (Žilina) - Choceň - Týniště n.O. - Hr.Králové -V.Osek - Nymburk - Poříčany - (Praha hl.n.)

K opravě tras došlo pouze u aktivity NEx 48336, ostatní jsou funkční i v původní verzi. Nicméně jsem je aktualizoval, aby při instalaci nevyskakovala hláška o nesouladu verze tratě.
 
Nahoře