Dan J.
Strojvedoucí
Jen aby se neřeklo, že se chlubím cizím peřím, ladění pro OR jsem nedělal já, někdo mi těhdy poslal weg soubory pro "bajky" v OR.Dane: ta Bpéčka jsou dost dobrý. Skvěle to povoluje, dobře se s tím brzdí.
Jen aby se neřeklo, že se chlubím cizím peřím, ladění pro OR jsem nedělal já, někdo mi těhdy poslal weg soubory pro "bajky" v OR.Dane: ta Bpéčka jsou dost dobrý. Skvěle to povoluje, dobře se s tím brzdí.
Ne.Na 182/3 jsem nikdy neseděl, takže nedokážu s jistotou říci, že to tak "nedejchá", ale spíše, než se hádat o křivce, hledím na to, jak to jede ve hře. Dal jsem na to eso 363.001 s laděním od Igora H. a ze Studny Suchdolem 90 km/h v poho. Rakaňa ledva 70 km/h. Chápu, že to šestikolo má nižší výkon, ale zase příznivější převod, tažnou sílu a adhezi, ne?
Kde se vzal takový krpál mezi Studénkou přes Hl.Životice a Suchdolem? To snad až za Polomem k Hranicím, od Bělotína ještě víc.Edit: těch 5‰ je ve třídě sklonu III-IV. (s+2)/2=3,5
Našel jsem ale jen tabulku pro 163ku. 72 - 80 km/h
Proč? Padá na skluzy? Co je špatně? "chodí dokola" je co?a chodí dokola nahazovat HV
Sosnul jsem to zde na str. 283, ale našel jsem teď, co jsem včera marně hledal, a to odkaz na předpis d2/1, kde je tabulka pro řadu 183/3 na str. 112.Nicméně pro 163 i 363 nemám v tabulce vůbec pro T 2800t definovanou žádnou rychlost ve třídě sklonu III a IV, takže tam danou zátěž tahat nemá, pokud není využit náběh.
Aha! Díky za tuto informaci.Martin to kdysi psal, že sklony do 5‰ nedělá jako Zbyněk a dorovnává reálné rozdíly těmi schody 0-5. Ber to souhrně jako t.s. II.
Ano. Možná "dokola" je přehnané zvolání a více odborné nebude ani následující vysvětlení. Nicméně vychází z poznatku, kdy jsem se někdy předloni o šestikolech bavil se známým od fochu a pamatuji si, jak tvrdil, že u většiny šestikol jsou komutátory TM už natolik ovalité, že když držíš výkon na třetím šuntu paralelu a klesne ti proud pod 200 A a ty z těch šuntovacích stupňů neskrokuješ, tak zaručeně práskne automat. A když je ?vypínací? proud vyšší, než aby vypnul automat jen pod tzv. ozub, tak to ta cívka "odstřelí" až na onen ozub, čímž se tam ten horní kontakt zavěsí a HV ze stanoviště už nenahodíš. Musíš zastavit a jít ho nahodit ručně. Vybavila se mi tato informace právě při zkuš. jízdě s tou 3034 a Fallsy, protože jsem to samozřejmě dusil na 100% a v těch 65 km/h jsem tam pod/kolem těch 200 A měl.Proč? Padá na skluzy? Co je špatně? "chodí dokola" je co?
A odkud si myslíš, že jsem ti ty hodnoty vypsal? Z D2/1 v domácí knihovničce. Nejsou tam ale nikde ty tvoje údaje:Sosnul jsem to zde na str. 283, ale našel jsem teď, co jsem včera marně hledal, a to odkaz na předpis d2/1, kde je tabulka pro řadu 183/3 na str. 112.
, to netuším, kde jsi co vyčetl, kdyř to není.Edit: ... Našel jsem ale jen tabulku pro 163ku. 72 - 80 km/h
sušších samozřejmě(suchších)
Nejsou tam ale nikde ty tvoje údaje: , to netuším, kde jsi co vyčetl, kdyř to není.
Věř si. To je normální vlastnost komutátorového motoru, který potřebuje správnou údržbu jako každé jiné zařízení. Když ji nedostane, tak ukáže své slabiny.Známému to ale věřím a
Nerozumím, co chceš vlastně dosáhnout. Zvětšit/zmenšit výkon lokomotivy? Nikde není napsáno, že to musíš tlačit na 100%, klidně si šolichej na těch svých 85%, simulátoru je to jedno, ten neupeče odpory.ty "dva šunty" navíc, bych tam pro frajeřinu, abych mohl jet jen na 85%, pořád rád vyzkoušel. Aspoň na test...prosím.
Když se koukneš do ladění třeba cd_150225_hk.eng, vychází toto z mého starého ladění loko 350 a je tam nastavení pro 5 šuntů na 5, 10, 15, 20 a 25% nad základních 100% a na stejnou procentní hodnotu se zvedne i základný definovaný výkon, přestože jeho hodnota omezení je zapsána pro 100%.Jak to tam "nabudím"?
Tak o nějakém smysluplném naladění nemůže být ani řeč. Z webu http://www.mojevlacky.cz mám v zálohách nějaké archivy údajně naladěných vozidel, ale ...Nemáte pls někdo poladěnou 182ku pro OR? S těmi cdc Falls 975 brzda v poho, ale ta trakce mi připadla slabá už v misi Mn 81240 (viz výše).
Jen si vyzkoušet při různém nastavení engu, projet tu trasu v OR se shodnou zátěží a při relativně podobném průměru sklonových poměrů v tom paralelu jakoby na hospodárný stupeň ( ne tedy na 100%). To vše s cílem jet zhruba těch 60 - 70 km/h a poslední "rádoby" šunty využívat krátkodobě, spíše pro fázi rozjezdu. Prostě si s tím modelem a potažmo vlakem doma v compu jen trochu pohrát, zkoušet. Samo, že z té "stařenky" nechci dělat Dragona (ZNLE, dnes Newagu).Nerozumím, co chceš vlastně dosáhnout. Zvětšit/zmenšit výkon lokomotivy?
Přesně tak! Vědět, že jsem na šuntech a na těchto šuntovacích Notches Ametr také výrazněji reaguje. Kouknu na to.Když se koukneš do ladění třeba cd_150225_hk.eng, vychází toto z mého starého ladění loko 350 a je tam nastavení pro 5 šuntů na 5, 10, 15, 20 a 25% nad základních 100% a na stejnou procentní hodnotu se zvedne i základný definovaný výkon, přestože jeho hodnota omezení je zapsána pro 100%.
Jojo. Už jsem je tam při poslední misi začal doplňovat a dokončovaný maňas (resp. wagy v něm) budou už také se zápisem. A ještě bych se chtěl zeptat, jestli je celé to klonování engů a wagů od jednotlivých autorů košer a neměl bych se u každého modelu dovolit u (dostupného) autora? Cpu to zatím jen ke svým aktivitám.Bohužel se upravovatel "skromně" ani nezapsal/nepodepsal v odpovídající sekci v souboru.eng
Budeš-li upravovat 3D model, podléhá to autorskému právu dle ustanovení autora. Konfigurační soubory vlastností jsou pod licencí výrobce hry a jsou pouze uživatelsky modifikované. Nepodléhají licenci autora modelu.neměl bych se u každého modelu dovolit u (dostupného) autora?
... Konfigurační soubory vlastností jsou pod licencí výrobce hry a jsou pouze uživatelsky modifikované. Nepodléhají licenci autora modelu.