Kosačky, embéčky a iné radosti

Dan J.

Strojvedoucí
#1
Ahoj.
Vím, že existuje jedna jízlivá hláška, že: "Tem kdo řídí Hyunadie nadosmrtí ku..a je" :) :) :). Nicméně, neexistují nějaké vozy ložené těmito auty?
Dan
 

Tax

Moderátor
Správce
#2
...
Vím, že existuje jedna jízlivá hláška, že: "Tem kdo řídí Hyunadie nadosmrtí ku..a je"
A na Mazdu je aká hláška? Nech viem ako budeš na mňa p*č*v*ť. Lebo inak medzi nami, žadna z embéčok mazde nesiaha po päty ;) :p
 

Dan J.

Strojvedoucí
#3
Haha. Mazda se mi náhodou líbí, můj favorit a samozřejmě jsem se tím nikoho nechtěl dotkount, jen mne to napadlo, bo potřebuju vozy do automobilky u Frýdku. Ale znám ještě tuhle: "Volkswagen Passat vpzidlo prasat." :):):)
 
#6
A na Mazdu je aká hláška? Nech viem ako budeš na mňa p*č*v*ť. Lebo inak medzi nami, žadna z embéčok mazde nesiaha po päty ;):p
Spomenul som si na reklamný slogan, keď sa u nás hneď po revolúcií začali vo veľkom predávať: "Keď si dobrý gazda, nechýba ti Mazda" :D
 

Tax

Moderátor
Správce
#9
Prostě jak jsem psal vzhled kastle u Mazdy je něco nádherného. :)
Co ten vzhled, ale ten motórek, to neni ako trojvacový litrový turbomotor z kosačky u embéčiek.
Inak nakonfiguroval som si kosačku Škoda Rapid v "podobnej" výbave. 16.651 € je síce menej, ale: manuálna prevodovka, litrový trojvalec čo sú ho plné servisy ... proste škoda reči
 

Tax

Moderátor
Správce
#10
Tak už je doma ;) Kua, asi dva krát som stlačil spojku. Problém je že žiadna tam nie je - teda samozrejme nejaká tam je, ale pedál spojky tam nie je ;) Ten dvojliter v meste v kuse išiel prakticky na voľnobeh. Snáď zajtra vybehnem mimo mesto, aspoň pár km.

mazda_3_08_01.jpg mazda_3_08_02.jpg
 

Tax

Moderátor
Správce
#12
Auto s normálním motorem.;)
Presne tak, benzín 2- litrový, atmosférický, pekne ťahá takmer na voľnobeh. Išiel som s tým ledva 15 km cez mesto, je to obrovský rozdiel oproti Kia Ce'ed, hoci tam je 105 koní čo je pomerne dosť (atmosférický 1,4 litra) tak týchto 120 koní u dvojlitra je neporovnateľný rozdiel. Netreba 7 či 9 stupňový dvojspojkový automat, tu ledva cítiš preraďovanie hore aj dole. Toto na výpadovke išlo 70-kou hladko na 6-ku, pri asi 1500 otáčkach. Pridáš plyn, ani to nepodradí. Nechápem prečo VW, Renault či Ford robí tie litrové turbosračky keď to ide aj ináč.
Inak nedá mi podotknúť že nové MB A160 A180 aj A200 majú motor 1300 turbo - s 109, 136 a 163 HP - to je masakr
 
#13
Taxi, jak jsi s tím zatím spokojený a jak dlouho jsi na to čekal? Já teď objednával Mazdu 6, 2,5 benzin AT a když to dojde do vánoc, budu rád...:/
 

Tax

Moderátor
Správce
#14
Taxi, jak jsi s tím zatím spokojený a jak dlouho jsi na to čekal?
Mazda 6 je parádna, má to kamarát aj zať. Ale na mňa to bolo zbytočne drahé. Zobral som skladový voz, je presne taký ako som potreboval. Dovozca či predajca si najviac predávané vozy objednáva na sklad aby zákazníci nemuseli dlho čakať, inak Mazda vyrába len na konkrétnu objednávku. Môj voz je starý dva mesiace, toľko trvá cesta z Japonska k dealerovi. Takže prišiel som, vypísali sme papiere, pripravili voz a hotovo. V stredu som ho zobral. Teda bolo tam nejaké malé zdržanie kvôli dovolenkám, objednal som ho 1.8. - ale to už bol na predajni. Inak som veľmi spokojný, v meste sa voz pohybuje prakticky na voľnobeh, ale keď tomu vytneš tak to ide, len pekne počuješ ako klesajú obrátky motora keď preraďuje na vyššie stupne. Odraďovanie či podraďovanie ani nepostrehneš veľmi.
 
#15
To je fajn. Já měl tu smůlu, že zrovna když jsem to objednával tak se objevil facelift. Skladovky nebyly a výroba nového modelu taky nejela.
Jinak já měl doma 323 BA 1,5 16V, tu jsem dal pryč při 350 000Km, a před barákem mi stojí Mazda 3 BK 1,6 Z6, ta má aktuálně 230 000 a pořád vše v cajku. Jednou jedinkrát jsem nedojel když mi na té 323 praskl chladič. Po 270 000Km....
 

Tax

Moderátor
Správce
#16
No to u mňa asi nenajazdí, ja jazdím prevažne v meste, Kia má teraz po 9 rokoch služby 100.000 km. Predtým som mal Nissan Almera 1.4, u neho som pri 250.000 km odtrhol prednú nápravu. Oprava už nebola rentabilná, ale nebyť tejto nehody tak nemusím kupovať Kiu, pár rokov by Almera ešte vydržala. Pri svojich 250.000 km bola tichšia než nová Fabia ;) Samozrejme aj svižnejšia, v meste žrala do 7 litrov.
Mazdu 6 som pred dvoma rokmi takmer kúpil v bazáre. Mala 72.000 km a 1,8 l benzínový motor. Tam je riziko že motor môže byť Mazda ale môže byť aj Ford. V bazáre mi nevedeli povedať aký motor tam je, ale dali mi VIN aby som si to zistil keď viem ako. Spôsob sa vždy nájde, ale ...
V Mazdárni povedali že ten voz má síce motor Mazda, ale naposledy bol na servisnej prehliadke v 05/2014 a pri 124.500 km ;) Teda jasne zlodejina a stočené kilometre. Tak Mazda 6 ostala v bazári a čakala na hlupáka ktorý to kúpi. Možno sa našiel.
 

BR601

Pokladník
#17
Dnes zaujímavá príhoda... Taká istá mazda ako tu prezentoval @Tax som dnes videl. Zaujímavosťou boli však BL značky, ale kto by si myslel že sa Tax vydal prebehnúť mimo mesta na východ, tak je na omyle. Šoféroval totiž vodič totiž kus starší odo mňa. Ale auto je naživo ešte krajšie ako na fotkách. Aj zvuk má ozaj pekný.
Fotku som nestihol :)
 

Tax

Moderátor
Správce
#18
Nová kosačka dobre kosí. Či ako je to? Toto mi ukázala "kosačka" cestou z práce: spotreba za konkrétnu jazdu 5,4 l / 100 km. Benzínový atmosférický dvojilter s automatickou prevodovkou. V meste to jazdí prakticky na voľnobeh. Načo nafťák?

kosacka_2018_09_03.jpg
 
#19
Ak je to v meste, tak to musí byť dole kopcom a s vetrom v zadku ... :eek:

Ja mám do práce 11 km a takúto spotrebu ( aj nižšiu, rekord mám 4,9 ) dosiahnem, len ak idem plynulo, bez zápch a kolón. Akonáhle je nejaká zápcha, tak mi vybehne spotreba kľudne aj na 7,5. A to mám pravú kosačku - Fábiu Combi 1,2 51kW HTP :p
 
#20
Já jsem se svým veteránem (Škoda Octavia 1,8T 20V 110kW 150hp r.v. 2000) jel přes Alpy z Zell am See do Prahy za 6,5l/100km. Co se týče motoru, na něj si nemůžu stěžovat. Výkonu má na rozdávání. Momentálně má najeto asi 115000km a šlape jako hodinky.
 
Nahoře