Kosačky, embéčky a iné radosti

Tax

Moderátor
Správce
#21
Ak je to v meste, tak to musí byť dole kopcom a s vetrom v zadku ... :eek:

Ja mám do práce 11 km a takúto spotrebu ( aj nižšiu, rekord mám 4,9 ) dosiahnem, len ak idem plynulo, bez zápch a kolón. Akonáhle je nejaká zápcha, tak mi vybehne spotreba kľudne aj na 7,5. A to mám pravú kosačku - Fábiu Combi 1,2 51kW HTP :p
To je z centra domov, asi 12 km. Opačným smerom je to okolo 6,5, ale aj to je dobre ;) Samozrejme záleží či chytím zápchu, ak sa suniem meter po metri tak to sa nedá ;)

@Michal: Ja sa sťažovať môžem, ale nemám na čo :D
 

Pawlik

Průvodčí
#22
...se svým veteránem (Škoda Octavia 1,8T 20V 110kW 150hp r.v. 2000).
Michale, to je ta, kterou jsme kdysi jeli Přelouč - Hustopeče a zpět? Mám obdobného veterána (s rodokmenem), i když trochu jiná kategorie (Fabia, r.v. 2001, 1,9 TDI, 74 kW, 245 000, bez koroze, i na dnešní poměry ještě proklatě svižně jedoucí).
 

Plexi

Provozní technik
#29
Něco mi na tom nesedí, vždycky se přece říkalo "čtyři kroužky pro teploušky" :D Že by pozměnili výrobu v rámci koncernu? ;)
 

Venny

Provozní technik
#31
... a pro důchodce speciální model Kardiaq. Fuj, jsem to ale ošklivej a přitom mi hrozí Prostatiq s vybavením, aby nebylo nutné kvůli uchcávání každou chvíli zastavovat. :p
 

Tax

Moderátor
Správce
#33
A nepřipadají si pak blbě majitelé někdejšího Spartaku, že tam nemají tu nutnou součást názvu? :)
A koľko Spartakov ešte behá? Navyše Spartak bolo na tú dobu slušné auto, nebolo ho treba posmeškovať. Inak jeden môj kamarát teraz Spartaka renovuje, už má pekne urobenú Tatru 54, nejaké motorky, napríklad "prasa", péraka ČZ 150, tuším má aj Ogara v nejakom stupni rozpracovanosti. Tento rok som ešte u neho nebol, tak neviem ako a s čím pokročil cez zimu :D
 

Plexi

Provozní technik
#34
Nemám šajn, kolik jich ještě jezdí, ale známý by mohl vědět. Spartaka měl, ale vyměnil ho za Moskviče s jedním chlapíkem, který po Spartakovi moc a moc toužil, ale údajně se nikde nedají sehnat vraky k renovaci za míň, než 80 000, což je i na Spartaka trochu moc. Navíc Moskvič se známému hodí k přívěsu. Já jsem zatím jen pozorovatel.
Jinak u babiny v garáži bývaly i 2 krásné "dvoukolky" blíže neurčeného typu, nějaký "kozí dech" a Jawa 250 (ovšem na některých dílech byly nápisy ČZ, takže čert ví, co to vlastně bylo, do dneška jsme na to nepřišli). Chtěli jsme si je vzít do parády, bohužel dědické nároky rozhodly jinak a dnes jsou oba stroje úplně zničené v důsledku příšerného diletantství člověka, kterému motorky připadly.
 

Tax

Moderátor
Správce
#35
Nemám šajn, kolik jich ještě jezdí...
Tak tady jedného máš. Fotil som ho vlani na Myjave :D Inak v stodoliach sa kedysi dalo nájsť všeličo. Jeden z mojich kamarátov ( viacerí Slováci si ho môžu pamätať z markízackej farmy ako Kobru ) objavil v jednej zo stodôl štyri nevybalené nemecké BMW-čky zo sajdkou z druhej svetovej vojny. Kua to bol pohľad keď Martin s tým chodil za komoušov po meste do roboty :D Sajdku dal dole a jazdil po dvoch :D

spartak.jpg
 

David Hájek

Pomocník strojvedoucího
#39
Zdravím chlapci,
kdysi dávno prý Bůh rozhodl, že každá automobilka si na své vozy musí umístit nějakou firemní značku. U Audi se zamysleli a značku spíchli podle toho, že auta mají povětšinou čtyři kola. Ve Škodovce se zamysleli a protože jejich stroje "létaly" po silnicích jako šíp, dali si ho do znaku tam. Jenže u Renaultu nemohli dlouho vymyslet nic a tak to tam dali ... .

David
 

Tax

Moderátor
Správce
#40
@David Hájek : No, u Audi to bolo troška inak :D Ale ten Renault pasuje :D Auto na lízing :D Ale nechápem prečo to dnes pchajú aj do embáčiek. Teda trieda A a B to majú určite. C pri 1595 ccm už nie som si istý, ale jeden nikdy nevie.

Inak 4 kruhy u Audi symbolizujú 4 pôvodné značky: Audi, DKW, Horch a Wanderer :D
 
Nahoře