Klávesové zkratky

Howky

Signalista
#1
Obecné klávesové zkratky
1cast.jpg

2 cast.jpg

Klávesové zkratky pro ovládání lokomotiv
cast 3.jpg 4 cast.jpg


Překlad provedl Radim Škopec, Martens, Howky
 

Martens

Strojvedoucí
#4
Ono asi v tomhle okamžiku SHIFT+O postrádá smysl, když klávesou O (nebo P) střídavě zvedám/stahuji zadní/přední sběrač.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#5
Ono asi v tomhle okamžiku SHIFT+O postrádá smysl, když klávesou O (nebo P) střídavě zvedám/stahuji zadní/přední sběrač.
Nepostrádá to smysl, když P zvedá smeták, shift+P jej stahuje. Analogicky O zvedá druhý, ale pro jeho stáhnutí tam už shift+O není. Místo toho je tam Z na spuštění obou. Nelogické.
 

Martens

Strojvedoucí
#6
Jo, už to vidím taky - chtělo to upřesnit, že se to týká řady ENxx a EDxx - tam je ten chybus už u Poláků. Bavili jsme se jeden o voze a druhý o koze.

U EU07/EP07/EP08/ET41 jsou jen O a P - protože i v cabu se každý sběrač ovládá samostatným dvoupolohovým přepínačem.

bobe, ještě otázka, zda je to opravdu chybus - zkoušel jsem dohledat na netu, EN57 má oba dva sběrače na vloženém voze, takže ikdyž to vypadá nelogicky, tak logiku to má.

1) Jedu na zadní, tak jej zvednu O, můžu zvednou samostatně P a shodit samostatně SHIFT+O.
2) Pokud jedu na zadní nebo na oba, SHIFT+Z shodím oba dva a nebo jen zadní.

V každém případě, jak psal Adam, je to jen převzato z polského zdroje.
Můžeš s tím souhlasit, můžeš s tím nesouhlasit, můžeš o tom polemizovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.
 
Nahoře