Olomoucká síť tramvajových linek pro MSTS

Opíčák_350

Cestující
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, ako sa dá zmeniť brzdenie resp. rýchlosť plnenia na električkách. Pretože električky plnia veľmi rýchlo a nedržia. Idú do rychlobrzdy. Týka sa to len OR.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Je potřeba udělat nové nastavení pro kombinovaný ovladač s EDB a vzduch zcela odstranit krom malé parkovačky. Kdysi jsem to dělal pro autora ostravské tratě, ale nějak to vyšumělo díky skinům novějších šalin.
 

Jenda

Skladník
Ahoj, zkoušel jste někdo upravit engy olomouckých tramvají pro OR? To brzdění je fakt pro tramvaje nevhodné a já bohužel nevím, jak udělat to, co psal bob57_cz: nové nastavení pro kombinovaný ovladač s EDB a vzduch zcela odstranit krom malé parkovačky. Díky předem.
Chtěl bych si po letech zajezdit po trati, kterou jsem kdysi stavěl a v MSTS mám otřesnou grafiku i FPS a nejde mi to přenastavit. V OR je to po grafické stránce paráda.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Dělal jsem to kdysi pro tramvaje v Ostravě do msts a poslal autorovi. Ten pak ještě přidal nějaké další bedny a to ladění do nich už nedal.
Pohledám v zálohách, jestli jsem to už nevyhodil nebo neztratil při přetahování mezi disky. V OR by to mělo být snad stejné jako v MSTS, akorát byly třeba opačné animace a to nevím, proč OR nerespektuje určená čísla pořadí v definicích.
 

Jenda

Skladník
Ano, to vypadá, že se s tím dá normálně brzdit. Mně totiž kdysi pro MSTS Ondra Janiš upravoval jízdní vlastnosti všech olomouckých tramvají dle reálných podkladů a v MSTS fungují perfektně. Nechápu, proč to v OR funguje v tomto jinak. Pošleš mi prosím nějaký ten eng?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Vyzkoušel jsem a jezdí se s tím moc pěkně! Šlo by to nějak nabastlit na K2, vydanou pro ORTS? Nebo jsou tak velké rozdíly v chování T3 a K2 ?
Netuším, ač můj synátor dělá šéfa údržby tramvají ve vozovně a občas i jezdí. V malíku má všechny dřívější ostravské i nyní pražské. Nekonzultovali jsme spolu detailně mašinky / tramvajky. Jen povrchně.
Já do těch ostravských dělal tehdy jen to ovládání a to by mělo být stejné bez ohledu na typ a trakční vlastnosti vozidla.
 

Jenda

Skladník
Vyzkoušel jsem a jezdí se s tím moc pěkně! Šlo by to nějak nabastlit na K2, vydanou pro ORTS? Nebo jsou tak velké rozdíly v chování T3 a K2 ?
To víš, že jsou rozdíly, protože klasická K2 má stejný výkon jako T3 (K2 má hnané jen dva podvozky), takže K2 by měla působit líněji. T3 cca 16 tun, K2 má cca 22 tun. Pikku, když jsi zkoušel ten eng od boba57, tak se ti nestalo, že by ti po zabrzdění zůstal viset zvuk jízdy? Mně se to stává, zkouším vykoumat, čím to je.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Pikku, když jsi zkoušel ten eng od boba57, tak se ti nestalo, že by ti po zabrzdění zůstal viset zvuk jízdy?
A viděl jsi, že by mi v tom videu zůstal zvuk viset? Spíše tam nějaké chybí, není slyšet ani motorgenerátor, když to nejede trakcí, tak je to hluché. Zvuky jsem nedělal, nabastlil jsem tam jen tu E brzdu.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Ad Pikku:
Kdyby jsi akceptoval ty engy, které jsem Ti poslal (1x pro línou K2 a 1x pro rychlejší) tak tam byly zvuky EDB "ošéfované" ... :D
Zase moc zevrubně jsem je nezkoušel. Jezdím opravdu většinou bez zvuku, pokud vůbec mám kdy se projet.
 

Jenda

Skladník
A viděl jsi, že by mi v tom videu zůstal zvuk viset? Spíše tam nějaké chybí, není slyšet ani motorgenerátor, když to nejede trakcí, tak je to hluché. Zvuky jsem nedělal, nabastlil jsem tam jen tu E brzdu.
Já to myslel tak, že jsem ten tvůj eng zkoušel na T3 z Olomouce, kde jsou už nějaké zvuky a tam mi zvuk nezastavil. Nemyslel jsem, že bys to nastavoval ty, to samozřejmě vím, kdo co dělal. Když bych chtěl jen tu E brzdu naklonovat do OL tramvají, která to je přesně položka? Už jsem udělal pár pokusů, ale stále se mi nedaří oddělat tu vzduchovou brzdu z OL tram. Díky.
 

Meda

Provozní technik
Zdravím
a prosím o info, zda je alespoň nějaka olomoucká tramvaj upravena pro OR. U Pikka jsem našel pouze jednu pro MHD Brno.
Děkuji !
 
Nahoře