Cab na 110

Martens

Strojvedoucí
Správce
Ahojek,

potřeboval bych, prosím, poradit od někoho, kdo jezdí nebo jezdil s loko řady 110.

Podle frontu z cabu z trainsetu BP je vidět, že za kontrolerem při pohledu od strojvedoucího k oknu je pod stínítkem tuším 5 kontrolek.

Potřeboval bych se dozvědět, co to je za kontrolky a kdy se rozsvěcejí...

Stejně tak jsou nad vypínači 2 prasátka - které je od hl.vypínače a to druhé je napětí v troleji nebo něco jiného?

Díky moc

M.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Prasátka jsou 3 : nad červeným tlačítkem pro vypnutí HV je stav signalizace HV: svisle=zapnutý HV, vodorovně=vypnutý HV, šikmo=signalizace bez napětí ( vypnuté baterie ),
nalevo od tohoto je prasátko signalizace stavu odpojovače sběrače a zkratovače: svisle=zapojeno, vodorovně=zkratováno, šikmo=bez napětí signalizace,
úplně vlevo na pultu je prasátko signalizace stavu stykače vlakového topení: svisle=zapnuto, vodorovně=vypnuto, šikmo=signalizace bez napětí ( stažený sběrač...).
Kontrolky na pultu jsou 2 pro stav odpojovače a zkratovače - zelená a červená - dublují příslušné prasátko, další je kontrolka mazání kompresoru - tlak oleje, dále skluz a jízda na odporech.
Barvy bývají porůznu v pořadí zpřeházené (dle barevného cítění fírů), ale měly by být po jedné zelená, červená, modrá, žlutá, bílá. V jakém jsou pořadí si z hlavy nevybavím.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Tak jsem dneska při tvorbě aktivity se zděšením zjistil, že buď mám starou kabinu pro ČD 110, nebo není noční verze? Pokud ano, tak kde bych prosím ji stáhl? Mám posun na hlavním v Praze a v noci to s tou denní vypadá hodně blbě, v nejhorším tam budu muset dát ČD 714, ale ta žehlička by se mi líbila v aktivitě víc. :)
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jenže v té 111 je ve složce night jen jedna textury, takže asi taky nemá noční kabinu.
kabina 111 night.jpg
 

Dan J.

Strojvedoucí
No ale výsledku jsem se stále nedopátral, existuje tedy noční kabina pro 110/111? Jinak prostě v Praze na posun drbnu ČD 714 a hotovo. :)
 

Pajavlaky

Signalista
Dane, tim si moc nepomůžeš, stav eng souboru 714 je už léta v totálně nesjízdným stavu (například nefunguje brzda).
 

Dan J.

Strojvedoucí
Zdar Pajo, která brzda? Mně u 714 funguje jak vlaková, tak lokomotivní, tak dynamická. Co máš za eng? Teď jsem dojížděl část aktivity a v Praze šiboval WLAB od 440 a v pohodě. Tady přidávám můj eng 714.
http://ulozto.cz/x82ojwr9/714208-rar
Mně jen vadí nastavení světel, kdy i při vypnutých světlech svítí červené koncovky, což při posunu vypadá nah... :)
 

Pajavlaky

Signalista
Dane, mluvím o 714 z Trainsetu BP (DVD rok 2012 - od té doby jsem žádnou aktualizaci trainsetu nezaznamenal). Je hezké, že jistě existuje celá řada funkčních a lepších ladění, ale dokud to takto přichází lidem na DVD, tak to prostě chyba je. S tim totálně nesjízdným stavem jsem to sice malinko přehnal, nicméně vlaková brzda u 714 v TBP opravdu nikdy nefungovala a nefunguje dodnes - nenapouští se vzduch do válce lokomotivy. A údiv nad tím, že obsah tvýho skutečně funkčního engu je podobně hrůzný jako ten z TBP (přítomen naprosto identický pokus o Distributor v sekci wagon, kterému jsem původně přičítal hlavní vinu), mne donutil pátrat po příčině. A ta je velmi prostá - u 714 v TBP zcela chybí v sekci EngineControllers parametr BailOffButton ( 0 1 0 ). Jasně, je to prkotina, ale ne každý si to dovede opravit... Malinko nedovedu pochopit, že v tisíckrát vylepšovaným, udržovaným a aktualizovaným Trainsetu vydrží tolik let mašina, která vůbec nebrzdí - že to nikomu nevadí. Já naprosto respektuju, že každý nemusí mít rád ortodoxní simulaci reality a fyziky - a chce se třeba jen nějakým způsobem odreagovávat a odpočívat u mašinek - ale nevšimnout si, že mi nebrzdí mašina, to už je možná trošku moc. :)
 
Malinko nedovedu pochopit, že v tisíckrát vylepšovaným, udržovaným a aktualizovaným Trainsetu vydrží tolik let mašina, která vůbec nebrzdí - že to nikomu nevadí.

No ona je to spíš otázka, jak moc s tou či onou mašinou člověk přijde do styku, resp. jak moc (jestli vůbec?) se používá do aktivit, tedy ještě jinak, kolik je s ní aktivit kde je jako hnací vozidlo, jak dlouhých a pro "jaký účel". Čímž tedy nikomu nic nevyčítám ... konec konců mohli jsme mít "úplně novou" 714 (s novým a funkčním laděním?), máme prd ...

... ale abych se vrátil k tomu "žehlení", někde se tu psalo že se připravuje nějaká nová kabina, ne? Ale to šlo pravděpodobně taky do pryč ...
 

Pajavlaky

Signalista
No ona je to spíš otázka, jak moc s tou či onou mašinou člověk přijde do styku, resp. jak moc (jestli vůbec?) se používá do aktivit, tedy ještě jinak, kolik je s ní aktivit kde je jako hnací vozidlo, jak dlouhých a pro "jaký účel".

To je taky pravda. Vozidel je kopice a aktivit žalostně málo... Notoricky chyběj klasický jízdy bod A - bod B, v nichž by se navíc aktivitáři nepředháněli, kdo do traffic souprav samoúčelně umístí víc chujovin (vozidel které nutno nejen doplnit, ale i následně dlouze zprovozňovat - ideální jsou na to zahraniční modely). Ale to je jiný téma...

konec konců mohli jsme mít "úplně novou" 714 (s novým a funkčním laděním?), máme prd ...

Jakto, co se stalo?
 
Naposled editoval moderátor:

poison

Pomocník strojvedoucího
TOPIC OFF: Pájo všechny aktivity jsou z bodu A do bodu B, kdo chce volnou jízdu z A do B nechť si poslouží. S těmi zahraničními modely jsem to nějak nepochopil. Pokračování třeba v mém vlákně. TOPIC ON
 

Dan J.

Strojvedoucí
Stalo se to, že prostě místní osazenstvo a Pikku rezignoval ... (už byla i na stránkách připravená spolu se Slovenskou 726 připravená ke zveřejnění) ... ono i "výroba" měla jisté "nepříznivé" ohlasy ...

Tak na tyto stroje jsem se neskutečně těšil a moc mě mrzí, že je Pikku nevydal. Na posunu v Pardubicích, Hradci nevídám prakticky jinou mašinu jak 714 a musím do aktivit dávat jen tu jednu co máme pořád dokola. Například v najbrtu by byla třeba jako sůl.
 
Bohužel, nedá se nic dělat ... konec konců, Ty spíš budeš mít na Pikka nějaký vliv než "my" ... :oops: (možná by pomohla nějaká ta "půldenní" šoupací aktivita v Pardubkách nebo Hradci) :p nicméně alespoň bych mohl opravit ten svůj kix, ne 726, ale samozřejmě 736.

... a musím do aktivit dávat jen tu jednu co máme pořád dokola.
To mi připomíná aktivitu na 310, kterou sem ráno jel, kde sem já sám jel se 750.7 a ta samá mi jela cestou do protivky a asi 6x po trase sem potkal tu samou 753.7 Carga ... :D (nebuďme detailisti ...)

Ono, sice to bude mimo téma, ale když už sem to načal, celkem k nasrr... když vidíš třeba na FB
či
resp.
a nebo
... člověk si pak jenom říká kolik další zajímavých věcí "co potřebujeme" je kde ukryto ... o_O :(

Poprosím pány moderátory/adminy, AŤ ZDE NECHAJÍ ODKAZY, ať zase nejsem opětovně obviněn, že se tady chvástám neveřejnýma věcma a přitom mám držet hubu ... :eek:
 
Nahoře