TrainDriver
Cestující
Tak ja som tam tiež mal 20 u Šnekovej aktivity na poslednej verzii trate a teraz od Poisona rýchlik Špičák a je to všetko ok
Jedu na oči, do chvíle stojím. Ne, coby sváteční fíra ho mám pro jistotu zapnutý vždy, zvlášť když se po dlouhé době objevím někde kde si to nepamatuju. Ale spíš jde o to, proč ho nemít zaplý ... pokud má mašina aktivovanou rychlobrzdu, lze tímto jejímu zásahu předejít (dodržuju co si vymyslí TM). Jasně, máme tu argument proč má mít mašina aktivovanou rychlobrzdu, ale na to lze odpovědět proč jsou v traťi rychlostníky, to bychom si svévolně po jakékoli traťi mohli jezdit Vmax soupravy a ničím se netrápit, tedy k čemu jsou předpisy když se jejich dodržování dá předejít ...A proč jezdíte furt dle TM, vidím rychlostník a přidám. Vždy se jezdí na oči a né to co si vymyslí TM.
Protože v MSTS jaksi necítíš fyziku vlaku, jak brzdí, nebo se rozjíždí. Jen k těmto účelům taky jezdím s TM. Nehledě na to, že některé tachometry jsou dost nečitelné...A proč jezdíte furt dle TM, vidím rychlostník a přidám. Vždy se jezdí na oči a né to co si vymyslí TM.
Aktivitu jsem opravil, pouze jsem prodloužil cestu do Havlovic. Nic jiného a vyměnil soupravu Alexu. Ani na S2 jsem nešahal na výhybně, normálně jse mě v 12:17 a nějaký drobný postavila cesta. Podotýkám S2 z TBP, ale zvednul rychlost consistu, ten se ti nahraje. Už se to tenkrát řešilo, že se mu nechce, ono te jasný, když má rychlost jen nějakých 1.5Mph.Tak sem asi narazil na další problém, za zastávkou Milavice (směr Domažlice) je výhybna (Radonice?), zde jsem s DuoSharkem (Os 7408) čekal až mě mine AlexZug. Nechme stranou že sem tam trčel asi ještě 4 minuty po průjezdu vlaku, ale na odjezdu 50 a hned za tím rychlostník 80 - nic, pak další 70 - opět nic, opět 80 a opět nic, návěstidlo (zelená a nic) a nerušenou jízdu 50tkou shodila až předvěst (?) do Domažlic, kde bylo následně stůj, což bylo zajímavé, neb vlak měl pokračovat do Domažlic-město. Po asi 6ti minutách začly mizet odstavené soupravy, po 10ti kdy bylo stále červeno sem to vzdal, ale to už je spíš pro dotyčného aktivitáře ...
... a Pája nám může i zde opětovně rozjet další flame, jak opravovat půlku vozového parku, co podle jeho výsostného přání kde a jak mít nastaveno, co si můžeme a naopak nesmíme dovolovat a jak následně vymýšlet další ohejbáky na rovnáky.