bob57_cz
Učitel češtiny
Dopravní cestu je nutno udržovat provozuschopnou.
V elektrárně jsem ji nikdy neviděl a to jsem tam párkrát byl za mámou na zauhlování i později ve strojovně turbín, ale o 15let dříve. Akumulačka jezdila kousek vedle v dusíkárně kvůli vodíkovému provozu, kde zase dělal táta.Třeba to bude někohoho zajímat a líbit se jako mě. V Třebovické elektrárně jezdil stejný stroj, tuším do roku 1990, už přesně nevím.
Právě nafocenou ji nemáme. To jsou fotečky jen informativní, z kterých se ta kabina slepit nedá. To se musí fotit úplně jinak.Jasně, že vím, ale nafotit ji není problém, jak budem zase v Bratislavě, i když jak koukám, ty ji nafocenou máš.
Tyhle dvě lokomotivy jezdily myslím jen v ústecké Setuze, vyrobeny v roce 1988 v Meiningenu. Takže poměrně nové stroje, co si budeme povídat. U nás byly rozšířené akumulačky z ČKD, mají takový archaičtější vzhled, označení netuším. Jezdily třeba v Ústí nad Labem v tlakové plynárně a i v Setuze vlastně před těmito dvěma stroji.... Akumulačka jezdila kousek vedle v dusíkárně kvůli vodíkovému provozu, kde zase dělal táta.
Pikku by možná mohl hotový funkční model poskytnout, ale je k tomu jen fake kabinka.
Ahoj. Je známo, že máš na modely vysoké nároky a kdyby bylo na tobě, tak víc jak polovina věcí není dávno venku a je smazaná viď?Opravdu byl by o tenhle kotlík zájem? Je to model asi patnáct let starý, rozhodně nevyhovuje dnešním nárokům
Myslím, že se určitě někdo, kdo ji naladí najde.určitě není naladěný tak, aby se ve hře choval způsobně
Ten jsem tam dodělával kvůli kamarádce Petronele, která pomocníkovala a s touhle parničkou jezdí nejraději.A jak tak koukám, nemám ani ten srandovní cabview.
Ona na podobných starších hoblovala na „Staliňáku" a Litvínov - Most přetahy kolem 1970.Tyhle dvě lokomotivy jezdily myslím jen v ústecké Setuze, vyrobeny v roce 1988 v Meiningenu.
A nechceš se release ujmout ty? Jiřík T. taky zveřejňoval po dohodě věci, se kterými jsem nechtěl mít nic společného již ... ta akumulačka je skutečně pravěk. Kdysi jsem míval i fotografie na tu druhou, později zelenou.... Po odstranění zbytečných věcí z tehdejší pracovní ti to mohu poslat jako komplet s tou srandacab.
Sice je to datově pravěk, ale model je pořád velice pěkný a dobrý i pro dnešní dobu.ta akumulačka je skutečně pravěk
Tady jsou o nich info. A tady konec provozu ústeckých.Tohle jsou stažené fotky německých strojů, ale vypadala ta naše dost podobně.
Výrazem „ta naše“ jsem myslel tu zelenou ústeckou ze Setuzy. Ty ČKD jsou takové archaické, ale mě se stejně líbí víc. Pěkné odkazy, děkuji.
Kochači.My, co jezdíme na pohledu 2 nebo 3 se bez kabiny klidně obejdeme.
V práci si to dovolit nemůžeš, tak si to odkocháš venku v simulátoru.My, co jezdíme na pohledu 2 nebo 3 se bez kabiny klidně obejdeme.