CZSK verze 1.4

Macis

Pokladník
Zdravím
a mám dva dotazy :
1. v ovládání přibyly kombinace kláves pro ARR a rychlosti do 200 km/h. Přibudou nějaké loko, které mají ARR alespoň na max. 160 km/h ? Přiznám se, že nevím, zda v reálu existují .......
2. v ovládání rovněž přibyly kombinace "Set Power Supply Station Location", "Set Vypni Proud Location", "Set Zapni Proud Location" a "Set Stahovacka Location". Prosím o stručný popis těchto funkcí.

Jinak opět a zase díky za skvělou práci !
Ohledně té první otázky, řada 380,361.1,383/193 určitě arr mají
 

Dodo

Signalista
2. v ovládání rovněž přibyly kombinace "Set Power Supply Station Location", "Set Vypni Proud Location", "Set Zapni Proud Location" a "Set Stahovacka Location". Prosím o stručný popis těchto funkcí.
Tieto kl. skratky si nevšímaj.... tie sa Vás užívateľov nebudú vôbec týkať :)
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Nelze ladit celý OR CZ na jednu soupravu, tím by neměl OR padat při jízdách s laděním od Josefa. Takže opakuji, jsem pro krok zpět, kdy se to chovalo normálně. Tu aktivitu jsem jel asi 10x a všechny verze předtím úplně super. Tahle je nanic... Mám v šuplíku dva kousky před vydáním a jak je známo, u mne se jedná skoro vždy o nějaký posun ve stanici.
Za všechno může různá ladění ve vůli spřáhel. Hlavně ty nesmysly 30 a 60cm. Tohle se díky tomu proměňuje ve složitou věc vyžadující testovat stovky kombinací. Na to bohužel nemám čas. Takže to vrátím zpět.
 

Meda

Provozní technik
Zdravím
a máme tu další změnu ? Po startu aktivity s loko ZSSK 362 003-6 se u mne loko objeví se zapnutými bateriemi, řízením, zdviženým sběračem a zapnutým HV v režimu AC ............ Testováno na trati 321. Loko je v nastavení zapnuta ve variantě "se vzduchem". Při zapnutí varianty "loko bez vzuduchu" je vše téměř při starém, jen se čeká na to, až pomocný kompresor nafouká dostatečný tlak na zdvižení sběračů.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Zdravím
a máme tu další změnu ? Po startu aktivity s loko ZSSK 362 003-6 se u mne loko objeví se zapnutými bateriemi, řízením, zdviženým sběračem a zapnutým HV v režimu AC ............ Testováno na trati 321. Loko je v nastavení zapnuta ve variantě "se vzduchem". Při zapnutí varianty "loko bez vzuduchu" je vše téměř při starém, jen se čeká na to, až pomocný kompresor nafouká dostatečný tlak na zdvižení sběračů.
Ve variantě se vzduchem se počítá ,když se fírové střídají na ose. Předávají si mašinu v plně provozním stavu.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Hlavně ty nesmysly 30 a 60cm.
Jaké nesmysly? Nebýt jich, tak jsme dávno skončili a nevznikl by žádný tohle. Do té doby se opravdu nedalo normálně jezdit. Tak bych poprosil trochu úcty k bývalým osobnostem MSTS. Nemůžete všechny předchůdce naházet do popelnice. Děkuji.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak konec, bez cesty zpět se nehnu, Hanušovice totální kolaps, nesposunuji vůbec nic. Přesně jako v začátcích MSTS.
 

Meda

Provozní technik
Ve variantě se vzduchem se počítá ,když se fírové střídají na ose. Předávají si mašinu v plně provozním stavu.
Zdravím,
to je naprosto v pohodě. Možnost volby na startu je na hráči, takže zase dobrá práce. Jen když to přijde bez "varování", tak se my, už důchodci, tak nějak lekneme, co se děje ........ :cool:
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Ve variantě se vzduchem se počítá ,když se fírové střídají na ose. Předávají si mašinu v plně provozním stavu.
Ano, nová volba v menu "Odstavená lokomotiva ..." vystřídala starší volbu "Lokomotiva bez vzduchu...".
Elektrická lokomotiva je po zaškrtnutí plně odstavená a musí se oživit. Bez zaškrtnutí je lokomotiva ve stavu, při kterém se strojvedoucí na ose střídají.
Jen známá minela - zatím se musí dělat Mirel test a popřípadě ručně zapnout LS90.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, stažená aktualizace 1.4.40, je tam opraveno? Kolaboval internet a teprv teď se aktualizovalo. Ať nejedu 4 hodiny a nic. :) Jinak se pak ozvu, ohledně těch dveří, jak jsem se bavili, tohle nechávám úpně na závěr. Ještě budu muset vydat skin k aktivitě a jiné věci ale i s počasím mám vše hotovo a vzhled OR CZ je fakt pecka, i to počasí jede jak má, fakt super. Škoda, velká škoda, že OR CZ neumí to co RW a to okba od deště v 3D kabině a blesky do bouřky, ketrá by se daly nadefinovat podobně jako hromy coby zvukové soubory. To by dodalo v chystané aktivitě totální reál z jízdy.
Jedna po bouřce parného léta, kdy se "paří lesy"... To bude hub...
ukazkova.jpg
 

Fana Staněk

Hradlař
Na trati 180+183 je tato funkce vypnuta.
Klávesa F6 (označení kolejí) v trati 180+183 jede normálně. Jak v MSTS, tak v ofiko OR, tak v ORCZ/SK. Tam je záměrně vypnutá jen klávesa 4 (kamera 4) a to v MSTS, kde místama padala hra. Jinak v OR i ORCZ/SK jede normálně. Teď jsem se na to díval. Úplně jsem se vyděsil.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Klávesa F6 (označení kolejí) v trati 180+183 jede normálně. Jak v MSTS, tak v ofiko OR, tak v ORCZ/SK. Tam je záměrně vypnutá jen klávesa 4 (kamera 4) a to v MSTS, kde místama padala hra. Jinak v OR i ORCZ/SK jede normálně. Teď jsem se na to díval. Úplně jsem se vyděsil.
Ajo, jak jsem starej tak jsem blbej.
 

Macis

Pokladník
Hezký večer všem, měl bych otázku, jak je to s vlastnostmi lokomotiv řady 749 od Pikka, mají reálné chování ?? Předem díky za odpověd
 
Nahoře