Netřeba se hned urážet, není k tomu důvod. OR není RW a já zatím nevím o funkci, která by dokázala zařídit utavení spalovacího motoru. Umí ukazovat teplotu oleje i vody, ale to je tak vše. Jo a ještě existuje funkce která umí náhodně vyhřát ložisko v nápravě. Já jsem OR uživatel, nikoliv programátor.
V OR CZ/SK to od verze 1.6 umíme.
Výpis manuálu:
MinOilPressure ( 1.5bar ) – minimální tlak oleje, platí pro volnoběžné otáčky spalovacího motoru
MaxOilPressure ( 6bar ) – maximální tlak oleje, platí pro maximální otáčky spalovacího motoru
TempWaterTimeConstant ( 500 ) – hodnota vyjadřující teplotní kapacitu vody, čím vyšší, tím déle trvá změna teploty vody
TempOilTimeConstant ( 800 ) – hodnota vyjadřující teplotní kapacitu oleje, čím vyšší, tím déle trvá změna teploty oleje
IdleTemperature ( 50 ) – teplota při volnoběžných otáčkách
OptTemperature ( 70 ) – optimální provozní teplota
MaxTemperature ( 70 ) – nejvyšší přípustná teplota, při jejím překročení je aktivován alarm vysoké teploty (triggerem 20062 může být spuštěn zvuk výstražného bzučáku), je aktivován algoritmus poškození motoru - spustí se časovač a není-li motor do 60 sekund zchlazen pod tuto hraniční teplotu, po těchto 60s je aktivováno "poškození motoru" = max. výkon klesne na 75% hodnoty, udané řádkem "MaximalPower()" a kouř se zbarví do šeda. Není-li nadále motor odlehčen a zchlazen, po dalších 60s je aktivováno "zničení motoru" = kouř se zbarví do černa, motor se zastaví a není již možné jej znovu spustit.
TempCoolingHyst ( 10 ) – teplotní hystereze pro sepnutí ventilátoru chlazení motoru
OptTemperature + TempCoolingHyst = teplota, při které ventilátor sepne. Vypíná po zchlazení na hodnotu OptTemperature.