Trať 120

Chtěli byste trať 120 ve stavu v jakém byla na začátku devadesátých let?

  • Ano

    Hlasů: 84 39.3%
  • NE, v současném

    Hlasů: 105 49.1%
  • Je mi to jedno.

    Hlasů: 25 11.7%

  • Hlasovalo členů
    214

Spacir148

Pokladník
Zdravím, vozili jsme tam roury z VTŽ Chomutov pro velkého bratra. Z Kladna ingoty pro VTŽ.
Manipuláky Chomutov - Lužná a zpět, vojáky do Trnovan. A kdysi tam jezdil tzv. Vodák, čili rozvoz vody po vechtrech ( Březno, Hořetice, vechtr u přejezdu mezi Žatcem a Trnovanama a končilo se v Sádku u Žatce )v řazení M 131.1 + hliníkový dvouosý kotel, později M 152.0 + kotel.
 

wolf069

Začátečník
Ahoj, dá se momentálně někde stáhnout tato trať? Na ofik webu to nejde. Hoďte mi sem prosím někdo odkaz, nebo mi to hoďte na uložto. Díky
 

prolam

Provozní technik
wolf069 napsal:
Ahoj, dá se momentálně někde stáhnout tato trať? Na ofik webu to nejde. Hoďte mi sem prosím někdo odkaz, nebo mi to hoďte na uložto. Díky

Podívej se o stránku zpět
 

wolf069

Začátečník
prolam napsal:
wolf069 napsal:
Ahoj, dá se momentálně někde stáhnout tato trať? Na ofik webu to nejde. Hoďte mi sem prosím někdo odkaz, nebo mi to hoďte na uložto. Díky

Podívej se o stránku zpět

Jestli myslíš ten odkaz na officiální web, tak právě tam to nejde stáhnout. Píše to :HTTP Error 404 - Soubor nebo adresář nebyl nalezen.
Internetová informační služba (IIS)

Předem díky za radu
 

prolam

Provozní technik
VáclavS napsal:
Trať jsem vyhrabal a zjistil, že je to zdravá verse trati kde by se mohlo podařit dokončit prvotní úmysl - dostavit trať do Chomutova. Navíc jsem během zkušební jízdy zjistil tolik chyb, že jsem řekl ne , takhle jít trať do světa nemůže. Když už není směrově dobře tak alespoň bez chyb. Divím se sám sobě, že jsem tenkrát vypustil takový zmetek :eek: .
Mimochodem trať se schovala velice dobře - mezi česká vozidla :D.

wolf069: O čem se tady asi píše...
 
Naposled editoval moderátor:

wolf069

Začátečník
prolam napsal:
VáclavS napsal:
Trať jsem vyhrabal a zjistil, že je to zdravá verse trati kde by se mohlo podařit dokončit prvotní úmysl - dostavit trať do Chomutova. Navíc jsem během zkušební jízdy zjistil tolik chyb, že jsem řekl ne , takhle jít trať do světa nemůže. Když už není směrově dobře tak alespoň bez chyb. Divím se sám sobě, že jsem tenkrát vypustil takový zmetek :eek: .
Mimochodem trať se schovala velice dobře - mezi česká vozidla :D.

wolf069: O čem se tady asi píše...

A kdy ji znovu zveřejníte?
 
Naposled editoval moderátor:

Miran

Moderátor
Správce
wolf069 napsal:
A kdy ji znovu zveřejníte?

A je tady pravidlem se autorů neustále nevyptávat: Kdy tohle? Kdy tamto? A proč tohle a tamto ne? nebo Chci udělat to a to! a podobně. Autoři tvoří především pro sebe a podle sebe, a když už něco zveřejní tak je to jen a jen na nich a na jejich dobré vůli.
 

Dan Strnad "Kořen"

Začátečník
Copak se nám to stalo s downloadem? Nevím jestli jsem jediný, ale mě nefunguje. Změní se to, nebo si už nikdy nezaponorkuju, tedy nezajedu? :)
 

jarmed

Začátečník
Zdravím, chtel bych se zeptat jestli by byla možnost od Vás získat trat 120 i za poplatek.
Děkuji Jarmed
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Pokud vím, tak Trať 120 od Václava byla ke stažení i ZDE ovšem verzi ve které se zde nachází ti nepovím, navíc moc si od ní neslibuj, je to jen základ a na dosti místech bez krajiny.
 

vechtr

Skladník
Jestli máš takový podklady tak se pochlub, rád se poučím. Jak vypadalo kolejiště původně? Kdy skončilo stavědlo/stanoviště 1 na Smíchovském zhlaví? Měly Hlubočepy původně odjezdová návěstidla? Kdy se naposledy křižovalo v Hlubočepech?
Máš šanci, Hlubočepy budou i v nové trati 120 (verse rok 1985), takže sháním co se dá. A jediné co jsem se zatím dozvěděl, že si celou dobu pletu podniky. Takže jak to teda je? Jinak v pláncích SŽDC je stav někdy z 80. let, ale stav z plánků mi nesedí na fotografické podklady.

Aha, takže jediné co máš jsou plánky z portálu SŽDC? Tím spíš tady netvrď jakési fakta, když vlastně nevíš vůbec nic a jedná se jen o tvoje domněnky!
Zajdi si do knihovny a půjč si tam Zmizelou Prahu - Nádraží a železniční tratě. Tam se dozvíš jak to bylo s odjezdovými návěstidly, apod. Dále si zajeď do Hlubočep a zeptej se prvního člověka, kde byl Technoplyn! Nebo si alespoň přečti třeba tohle: http://prahamhd.vhd.cz/Draha/hlubocepy.htm



Hlubo.jpg
 

VáclavS

Průvodčí
Promiň že si ty fabriky pletu, jsem hlubočepskej a byla tu jedna vedle druhé. Díky za plánek, škoda že nelze použít a musím vzít za vděk letecké snímky. Pár fotografií z let 1984/5 se mi podařilo sehnat a mám i snímky hlásky Hlubočepy pár dní před aktivací Žvahova. Zmizelou Prahu mám, ale ne díl 2, který jsi asi měl na mysli.
Ale něco si odpovím sám. Řídící přístroj byl z roku 1962, stavědlový byl z roku 1969 a byl zrušen v průběhu roku 1989 s redukcí kolejiště stanice při demolici přilehlého továrního objektu. Na to mám letecké snímky, kde již stojí čerstvě aktivovaná výhybna Žvahov spolu s ještě stojícím objektem bývalé hlásky Hlubočepy, vlastní stanice je již redukovaná a objekt asanován. Vlečka Prokopský lom byla odpojena ještě před rokem 1969, protože stavědlový přístroj již s vlečkou nepočítal. Návěstidla se instalovala nejspíš taky v roce 1969, kdy též bylo aktivováno PZZ vzor SSSR na přejezdu Slivenecké ulice (dosloužilo až v řijnu 2009). Jediné novější návěstidlo bylo S3, to bylo instalované před rokem 1985.
 

Plexi

Signalista
Zdravím, mohl by mi někdo poslat kompletní trať (tzn. Trať + 4 balíky textur)? Rád bych si tuto trať zajel, když jsem tam byl tak mi přirostla k srdci, ale downloady na stránce zelezniceck.cz nejsou funkční a na sránce simtrains.eu/TS je jen trať bez textur a všecko je šedé :(
 

VáclavS

Průvodčí
Kdo sleduje vlákno o historii MSTS tak už ví, že se podařilo najít zálohu tratě a trať je nově volně k dispozici (ke stažení ve vlákně viz výše). Po spuštění editoru mi to ale nedalo a začal jsem s lehkým updatem trati. Podle (před lety) nedostupných videí a podkladů jsem u Lužné začal osazovat rychlostníky a v Krupé jsem si všiml zcela špatně postavených zhlaví - jó tenkrát jen podle plánků kolejí (a asi ani to ne) a leteckých snímků. Nově je navíc v Krupé přes stanici rychlost 65 km/h kvůli obloukům na zhlaví tak jak má být. A protože má být stanice ve stavu roku 1992, jsou nově na luženském zhlaví mechanické závory. Na milostínském zhlaví jsem vytvořil zhlaví v oblouku tak jak má být.
Krupa01.jpgKrupa02.jpg
 

VáclavS

Průvodčí
A řešit jsem musel dalšího kostlivce, respektive několik kostlivců najedou. Stanici Sádek u Žatce mám s 5 dopravními kolejemi, což je špatně, protože jich tam nebylo nikdy více než 4. Co ale je v trati problém, je 2. TK mezi Sádkem a Měcholupy. Tato TK byla naposledy v provozu v roce 1978 a poté sloužila jako odstavná kolej. Snesená byla někdy začátkem 90. let. To by nebyl takový problém. Jenže zatímco úsek Sádek - most přes Blšanku je provozován v 1.TK, tak zbytek je provozován v bývalé 2.TK včetně mostu přes Blšanku. Zde dvoukolejku nechávám v celém úseku, protože tak vynikne unikátní uspořádání zhlaví u stanic Milostín, Sádek, Měcholupy a Trnovany.
 
Nahoře