Nad tou pákou sme dlho špekulovali a rozhodli sme sa že zostane statická, lebo je absolutne nerealne aby sa pohybovala do predu ako na 810-ne. Čo sa týka tých percent tak teraz ti presne nepoviem lebo Miro ladí engi ale niektorou úpravou tie percentá prestalo ukazovať. Na druhej strane ale tá úprava je zase krok k realu. Keď ti tie percentá tak velmi chýbaju dajú sa zapnúť F5-kou. Tam to funguje.Wiff napsal:Ano, ani paka kontroleru se nehybe.
BRAKE_CYL DIAL tam musí byť dva krát ,lebo jedna definícia je pre červenú ručičku a druhá pre čiernu. Zas ide len o nutnú úpravu pretože pôvodne to ukazovalo blboviny.Kebarko napsal:Nainštaloval som si kabínu 263 a zistil som dôvod nezobrazovania sa "percent výkonu".
Precentá výkonu sa v kabíne nezobrazujú preto lebo v súbore cvf chýba definícia THROTTLE LEVER. Tiež som si tam všimol, že v tomto súbore sa nachádza 2x definícia BRAKE_CYL DIAL (chybička se vloudí).
O tom, už Dem hovoril, že jazdný kontrolér ostane radšej statický. Mne sa prestal zobrazovať výkon keď som upravil EDB, aby brzdila s tlakovou brzdou, neviem akú to má súvislosť, ale zmizlo to. Môže byť aj toto jedna z možností.Kebarko napsal:Nainštaloval som si kabínu 263 a zistil som dôvod nezobrazovania sa "percent výkonu". Precentá výkonu sa v kabíne nezobrazujú preto lebo v súbore cvf chýba definícia THROTTLE LEVER
Malo by sa jednať o tlak v brzdovom valci (ak sa mýlim, opravte ma). Dal som to tam preto, lebo MSTS nevie, čo je prevodník tlak-napätie. Všimol som si na viacerých cab-och, že čierna ručička ukazuje tlak v priebežnom potrubí (na spoločnom manometri s tlakom vo valci), čo je nezmysel. Červená je tlak v brzdovom valci a čierna prevodník. Ak by som spravil, aby behala len čierna, tak aj pri brzdení priamočinnou brzdou by ukazovala čierna ručička. Obidve je úplná hlúposť, preto som spojazdnil len červenú ručičku a tvárime sa, že EDB nefunguje. Čierna má síce definíciu brzdového valca, ale je trvalo na nule.Kebarko napsal:Tiež som si tam všimol, že v tomto súbore sa nachádza 2x definícia BRAKE_CYL DIAL (chybička se vloudí).
Miro a co na tučernou ručičku udělat v cabu jinou škálu.....pak by sice chodila jako tlak v potrubí, ale úplně v jiném rozsahu.....a lze otočit i směr....a fungovaly by tam všechny.....v jakém rozsahu tam chodí ten ukazatel převodníku?Miroslav Sárkány napsal:Malo by sa jednať o tlak v brzdovom valci (ak sa mýlim, opravte ma). Dal som to tam preto, lebo MSTS nevie, čo je prevodník tlak-napätie. Všimol som si na viacerých cab-och, že čierna ručička ukazuje tlak v priebežnom potrubí (na spoločnom manometri s tlakom vo valci), čo je nezmysel. Červená je tlak v brzdovom valci a čierna prevodník. Ak by som spravil, aby behala len čierna, tak aj pri brzdení priamočinnou brzdou by ukazovala čierna ručička. Obidve je úplná hlúposť, preto som spojazdnil len červenú ručičku a tvárime sa, že EDB nefunguje. Čierna má síce definíciu brzdového valca, ale je trvalo na nule.
Miroslav Sárkány napsal:Mne sa prestal zobrazovať výkon keď som upravil EDB, aby brzdila s tlakovou brzdou, neviem akú to má súvislosť, ale zmizlo to. Môže byť aj toto jedna z možností.
O.K keď chcete 754 tak bude 754. Nafotené to je takže s podkladmi problém nebude. Ja však zásadne používam F5.!!!! Nečakajte ,že to bude ale tento rok. Najskôr to treba spraviť,potom uploadnuť. A to pri dial up pripojení také rýchle nie je. Miro pustíme sa do prerábky na 754.Zbyněk Šemora napsal:..no jo, tak proč neudělat kompromis jako u 362? Anebo nadefinovat příslušná tlačítka.
Tady se jedná o to, že hráč v MSTS nemá orientaci co má zařazeno, pokud si nenavolí F5. Proto je moje nejoblíbenější kabina 362. MSTS je o kompromisu, s tím asi nic nenaděláme. Ale zrovna včera jsem si poprve zajezdil s 263 a měl jsem uvedené problémy. Jinak velmi pěkná kabina.
Ale je zajímavé, že u kabiny 240 byl také problém s reálnou animací kontroleru a jeho pohyb při krokování byl úplně mimo. Pak najednou přišel Martens a dokázal, že zařazování jednotlivých stupňů včetně shuntů, kdy se půlvolant musí zamačknout dolů jde nadefinovat přesně dle reálu. Bomba. Myslím, že by stálo za to nad ovládáním mašinek zapřemýšlet.
Šikovný programátor plus modelář plus strojvedoucí rovná se špičková kabina do MSTS.
To máš pravdu, ale to že sa tam neobjavujú percentá, je problém inde, nie v animácií kontroléra, o tom sme sa už bavili. Na druhú stranu, ja tiež v reále nemám nikde napísané percentá, orientujem sa podľa pomerového ťahu a trakčných prúdov (pri jazde na ruku), to som sa snažil zreálniť, ale jaksi sa mi to zatiaľ nepodarilo, aby sa ručička pohybovala v závislosti od "percent" výkonu od 0 do 10 V doprava a pri požiadavke na brzdu doľava. Rady samozrejme uvítam. Čo sa týka pohybu kontroléra na 240 (čo je v podstate to isté), tak ja osobne ho radšej budem mať statický, aj keď chápem, že bežný užívateľ, ktorý je laik, tak sa mu páči, že sa tam všetko hýbe.Zbyněk Šemora napsal:..no jo, tak proč neudělat kompromis jako u 362? Anebo nadefinovat příslušná tlačítka.
Tady se jedná o to, že hráč v MSTS nemá orientaci co má zařazeno, pokud si nenavolí F5. Proto je moje nejoblíbenější kabina 362. MSTS je o kompromisu, s tím asi nic nenaděláme. Ale zrovna včera jsem si poprve zajezdil s 263 a měl jsem uvedené problémy. Jinak velmi pěkná kabina.
Ale je zajímavé, že u kabiny 240 byl také problém s reálnou animací kontroleru a jeho pohyb při krokování byl úplně mimo. Pak najednou přišel Martens a dokázal, že zařazování jednotlivých stupňů včetně shuntů, kdy se půlvolant musí zamačknout dolů jde nadefinovat přesně dle reálu. Bomba. Myslím, že by stálo za to nad ovládáním mašinek zapřemýšlet.
Šikovný programátor plus modelář plus strojvedoucí rovná se špičková kabina do MSTS.
Zbyněk Šemora napsal:..no jo, tak proč neudělat kompromis jako u 362? Anebo nadefinovat příslušná tlačítka.
Tady se jedná o to, že hráč v MSTS nemá orientaci co má zařazeno, pokud si nenavolí F5. Proto je moje nejoblíbenější kabina 362. MSTS je o kompromisu, s tím asi nic nenaděláme. Ale zrovna včera jsem si poprve zajezdil s 263 a měl jsem uvedené problémy. Jinak velmi pěkná kabina.
Ale je zajímavé, že u kabiny 240 byl také problém s reálnou animací kontroleru a jeho pohyb při krokování byl úplně mimo. Pak najednou přišel Martens a dokázal, že zařazování jednotlivých stupňů včetně shuntů, kdy se půlvolant musí zamačknout dolů jde nadefinovat přesně dle reálu. Bomba. Myslím, že by stálo za to nad ovládáním mašinek zapřemýšlet.
Šikovný programátor plus modelář plus strojvedoucí rovná se špičková kabina do MSTS.
No je fakt, že je tam spousta měřáků, které mi ukážou jestli jsem ve výkonu nebo v brzdě.....ať je to ukazatel poměrového tahu, ampérmetry nebo u 240 indikátor zařazené odbočky trakčního transformátoru.....Miroslav Sárkány napsal:To máš pravdu, ale to že sa tam neobjavujú percentá, je problém inde, nie v animácií kontroléra, o tom sme sa už bavili. Na druhú stranu, ja tiež v reále nemám nikde napísané percentá, orientujem sa podľa pomerového ťahu a trakčných prúdov (pri jazde na ruku), to som sa snažil zreálniť, ale jaksi sa mi to zatiaľ nepodarilo, aby sa ručička pohybovala v závislosti od "percent" výkonu od 0 do 10 V doprava a pri požiadavke na brzdu doľava. Rady samozrejme uvítam. Čo sa týka pohybu kontroléra na 240 (čo je v podstate to isté), tak ja osobne ho radšej budem mať statický, aj keď chápem, že bežný užívateľ, ktorý je laik, tak sa mu páči, že sa tam všetko hýbe.
Zbyněk Šemora napsal:Já osobně, když jedu aktivitu, tak vozidlům se statickou kabinou jako vlak hráče se velkým obloukem vyhnu.
dem napsal:Keď bude na webe verzia 1.1 (anim.kontrolér) dám vedieť. :!: