Ano, byl jsem to já, kdo na slezině v náhlém osvícení udělal pokus a vyšlo to. Než jsem se dostal na net, už se tu soustředilo pěkné know-how, takže jen pro shrnutí:
Wagon ( CDvagBext
Type ( Carriage )
Name ("CD B pohledovy vyskovy")
WagonShape ( CDvagB.s )
....
....
....
Inside (
PassengerCabinFile ( CDvagB.s ) # aby byl vidět vagon z vnějšku #
PassengerCabinHeadPos ( -1.15 82.55 -4.95 )
RotationLimit ( 90 180 0 )
StartDirection ( 0 0 0 ) # výchozí pohled #
Sound ( "cdvagbex.sms" ) # vnější zvuk vagonu #
)
......
Parametry PassengerCabinHeadPos ( -1.15 = vpravo / vlevo
82.55 = výška
-4.95 = dopředu / dozadu) vše od středu modelu. Ve velkých výškách se rozkmitávalí textury, zejména vodní plochy. Ale na přehled o kolejišti je to pěkné.
Parametry RotationLimit ( 90 = plný rozsah vertikálně
180 = plný rozsah horizontálně
0 = nevím )
Se zvukem je problém, protože v tomto případě neslyšíte houkačku lokomotivy, jen vnější zvuky vagonu.
S kamerami se dá leccos, ale je to pracné na výzkum s "camcfg.dat". Nezapomeňte si zálohovat originál.
Přimlouval bych se, kdyby Zbyněk Šemora mohl v některé aktualizaci doplnit na velká nádraží oblasti použití yard-kamery. Její výchozí pozice je určena lokomotivou hráče, ale pak už se s ní dá prohlížet oblast nezávisle na provozu.