Jacek
Průvodčí
Re: 830
No nechci kritizovat, ale žádná sláva. Kde je to zaburácení nebo plynulé nabíhání do otáček? Já nevím, ale všechny stupně mi připadají úplně stejné. Tady je opravdu vidět jak jednoduché je kritizovat a jak těžké něco udělat, zvlášť když nahrávka není zrovna ideální.
Honza Prchal napsal:Nic proti Jacekově tvorbě. Každý dělá co umí a on to umí docela dobře, ale i přes to jsem v jeho zvucích pro 830 našel pár chyb. Jedná se hlavně o nahrávky. Moc mi to nepřišlo jako dvěstědvaašedesátka. Stejně tak není šťastné sjednocení pro první dvě a pro třetí sérii. Tady je totiž rozdíl ve způsobu stavění jednotlivých stupňů. První dvě série mají pneumatický stavěč otáček, kde jsou pneumatické válečky, které při každém přestavení páky kontroleru zasyčí a motor naběhne do otáček ihned. Tedy zaburácí. Třetí série má již elektromechanický stavěč a tam je regulace plynulá. Motor tedy do jednotlivých stupňů nabýhá plynule. Toto mi tam dost chybělo. To zaburácení tam je dost charakteristické. Stejně tak mi nahrávka uvnitř vozu nepřišla příliš věrohodná. To mě dovedlo k tomu, že jsem použil vlastní nahrávky z vozu M262 0090 a sestavil vlastní zvuky. Obsahují originální drncání i houkačku a zvuk kompresoru a samozřejmě motor přesně dle skutečnosti.
No nechci kritizovat, ale žádná sláva. Kde je to zaburácení nebo plynulé nabíhání do otáček? Já nevím, ale všechny stupně mi připadají úplně stejné. Tady je opravdu vidět jak jednoduché je kritizovat a jak těžké něco udělat, zvlášť když nahrávka není zrovna ideální.