Přeji hezkou neděli!
Na stránkách
http://www.mojevlacky.cz/ si můžete stáhnout aktualizovanou verzi tratí Plzeňsko (180 a 183). Dosavadní verze tratě, kterou máte, smažte a nahraďte touto staženou verzí. Zároveň si stáhněte znovu i global. Vyčistil jsem ho, a zrekonstruoval, do původní podoby UNI-globalu, s výjimkou defaultních mostních těles s databázovou kolejí. Tyto modely jsem nahradil obyčejnou kolejí se štěrkovým ložem. Je to z důvodu toho, že Šnek tyto mostní konstrukce použil do stavby původního projektu (jiné tehdy nebyly) a tyto naprosto neodpovídají skutečnosti. S kolejivem nelze hýbat, a tedy vyměnit tyto modely přímo v trati, proto je tohle jediné řešení. Lze tento global použít i pro jiné tratě X-Trax, pokud nepoužívají tyto defaultní mostní konstrukce. Zálohujte si jen aktivity (Activities, Paths, Services, Traffic).
Některé chyby z dřívějška se podařilo opravit, některé ne, uvidíte sami. Vyrobil jsem spoustu zimních textur objektů, aby Zima na Šumavě vypadala jako Zima na Šumavě. Kdyby se někomu podařilo rozjet automobilový provoz v OR, bylo by to dobré. Já jsem na to stále nepřišel, kde je chyba. Bude to jen nějaká hloupost, někde v nastavení OR, protože v MSTS problém není. Třeba by se mohl zeptat někdo, kdo má spojení na vývojáře OR.
Ve složce s tratí najdete i složky "Profily tratí" s výškovými poměry stanic a sklony úseků tratě mezi nimi, a "Pro aktivitáře", kde je návod pro provoz v dopravně Radonice, nádraží Furth im Wald, nádraží na Špičáku a objetí soupravy ve stanici Železná Ruda - Alžbětín.
Přehodit kolejivo do DB-Track se nekoná, protože je potřeba nařezat více segmentů výhybek z kolejiva DB-Track do podoby našeho používaného kolejiva (srdcovkových a jazykových částí). A není dnes už asi nikdo, kdo by tohle provedl.
Dobu entity tratě jsem malinko posunul zpět, do doby těsně před zrušením mechanických návěstidel ve Furth im Waldu. Ono to tam s těmi mechanickými návěstidly vypadá přece jen lépe. Je jen otázkou času, kdy bude existovat tento projekt v simulátoru RW "ponovu", a tak tento projekt v MSTS alespoň zachová atmosféru tratě před modernizací.