ŠKODA 380 na ŽZO Velim

Luky

Hradlař
Tak se mi zdá, že 380ky se ČD asi moc nevyplatí, když nebudou Railjety a tudíž se do Německa s cestujícími asi nepodívají tak, jak se plánovalo. Možná ano, ale rozhodně to nebude u vlaků vystavených z Prahy do Německa. Je škoda, že Railjety nebudou. ČD se budou asi muset zaměřit více na vnitrostátní dopravu, ale je jen otázkou času, kdy už nebudou provozovat tolik spojů co dnes.
 

Luky

Hradlař
Jak je to vůbec s 380 011-7, pojede v červnu do Polska, nebo ne? Jednou slyším, že ano;), pak zase ne:(, kdo se v tom má vyznat:D.
 

Luky

Hradlař
lukas matura: Ano, máte pravdu, za měsíc se vše může ještě změnit. Každopádně už by mašiny měly co nejdříve vyrazit do světa, protože jinak vše může skončit fiaskem. Celkově jsou to dobré stroje, ale je také potřeba na nich ještě zapracovat. Věřím tomu, že pokud se lokomotivy schválí a podaří se vychytat všechny mouchy, tak o různé verze může být v zahraničí zájem.

Docela úspěch je ten, že vlastní silou jela s měřícím vlakem z Prahy do ČB a to i v úsecích, kde jsou staré kolejové obvody, včetně Plzně.
 

Luky

Hradlař
Možná přeci jen 380ka vyjede do Polska;) Uvidíme, necháme se překvapit, každopodáně to 011ce sluší.
 

Luky

Hradlař
Nevíte někdo co na 380ku říkají v Německu? Zda se jim líbi, nebo nelíbí, nebo zda jízdní vlastnosti jsou špatné, anebo naopak dobré. Díky.
 

Luky

Hradlař
Ahoj,

bude vůbec někdy 380ka schválena, nebo to bohužel skončí fiaskem, že schválena nebude? Jen aby to nakonec nedopadlo tak, že se 380ce budou muset dělat podvozky a předělávat celý hlavní rám.
 

Luky

Hradlař
Pěkný večer,

když už by měly 380ky získat brzo patřičná povolení k provozu v zahraničí znamená to tedy, že už se všeljaké bouchání, mlácení při vysokých rychlostech a podobné neřesti podařilo z velké části odstranit, nebo tyto nedostatky minimalizovat? Dík za odpovědi.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Mě to táhlo na EC Sobiesky a tah při rozjezdu na 160 je cítit pěkně. Jediné co tam mlátilo, tak byly bačkory na polském voze, ale při té 160tce to už splynulo v jeden šum. A jestli něco mlátí na lokomotivě, to už cestující nezajímá. Pokud tedy jako následek neupadne kolo. :D
 

adm.Jarda

Cestující
Hezky to napsal bývalý kolega J. Jirák. A to spousta much se odstranila během zkuš. provozu na nákladech. Stejně skončí 380 na ČD-C, tak nedostatky v pojezdu ( zvýšené dynamické namáhání při vyšších rzchlostech ) se tolik neprojeví a doby kdy se bude jezdit s nákladama 140 km.h-1 je ještě daleko.
 

Šnek

Vlakvedoucí
To si nemyslím, mašiny byly vyrobeny na rychlíkovou dopravu, to by je muselo ČD odmítnout a pak by je Škodovka mohla nabídnout někomu jinému.
 

Luky

Hradlař
Ahojky,

nevíte prosím zda dostanou 380ky razítko k oficiálnímu provozu v zahraničí? Povídalo se, že to bude do konce roku 2012 a ono ouha, vůbec nic se neděje. Jen aby se kvůli razítku nemusel předělávat celý podvozek, včetně pojezdu - ono to spíš k tomu spěje, řekl bych. Díky za odpovědi a pěkný večer.
 

lukas matura

Průvodčí
Pokud vím, tak v Rakousku už schváleny jsou, Němci je ale schválit zatím nechtějí - při rychlosti nad 160 údajně dost vibruje
 

Luky

Hradlař
Pěkný slunečný den,

můžete mi prosím někdo napsat klady a zápory řady 380 verze 2.6. Co se zlepšilo, či zhoršilo oproti starším verzím. A také by mě zajímalo chování lokomotivy, jak se s ní jezdí atd., když je upravená na verzi 2.6. Díky
 

Luky

Hradlař
Ahoj,

neví někdo, jak to vypadá s podvozky řady 380? Ptám se proto, že jednou zaslechnu, že to hází pořád stejně a podruhé zaslechnu, že se to podařilo vyřešit, tak co si z toho člověk má vybrat? A potřetí zaslechnu, že 380ka je na jízdu lepší, než Taurus (tedy, když neřeším prostor v kabině).

Když nad tím zapřemýšlím, tak by přeci v Německu nekupovali mašiny na push-pully, které sebou hází jako blázen při vysokých rychlostech.

Díky za odpovědi.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Co koukám na oběhy 380tek expresy do Žiliny ( původně česká strana chtěla až do Košic, ale Slovákům by chyběli proti výkony ) a EC 73/72 a 75/74 až do Vídně.
 
Nahoře