Trať ČD 086

Kosac

Pokladník
Ahoj.

Tahle fotka ze sleziny me postouchla k oficialnimu vydani moji verze trati 086.

Je stavena na kolejivu BP. Global pouzijte z trati BP. Hotovych je nejakych 15 km.

Stahujte tady.

Vecne pripominky vitam.

Kdo z vas se zabyva stavbou trati 086? Chci vedet, jestli ma cenu, abych stavel dal, nebo to smazal a pockal si... ;)

Dekuji za pozornost.
 

Tax

Moderátor
Správce
mikulda napsal:
Proč na BP?
Zrejme je to pohodlné ... Našťastie 086 X-Tracksová je dostatočne dlhá na to, aby sa na nej dalo pekne zajazdiť už teraz - ešte som ju ani celú neprešiel - snáď cez víkend sa mi podarí nájsť toľko času, aby som ju občuchol celú z oboch strán :cool:
Ešte upresním - trať je funkčná v úseku Liberec - Jablonné v Podještědí, teda cca 31 km. Osobný vlak ju prejde za 49 minút ( podľa CP v GVD2009 ). Celá trať Liberec - Česká Lípa až bude hotová má 59 km
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Trať 086, kterou jsem presentoval na slezině vytvořil Petr Holub z Liberce. Trať jím byla vytvořena někdy v letech 2003 - 2004 a v úseku Liberec - Jablonné v Podještědí je prakticky hotova. Koleje, krajina, všechna roční období, den i noc. Jako objekty jsou použity přeskinované vybrané budovy a proto jsme po dohodě s Petrem jsme začali s Vrbamem do trati vytvářet originální budovy a drážní objekty. (Vrbam má již téměř hotový viadukt u Noviny) V trati je několik drobných chybek, které souvisí s dobou stavby (použití některých druhů kolejiva, které jsou v MsTS definovány jako tunelové a proto se při jízdě po nich přepne kabina do nočního modu) ale celkově působí Petrovo dílo velice věrohodně. Na slezině se současně s presentací trati ukazovaly snímky z reálné trati pro porovnání a i to vyznělo pro trať celkově kladně. V současnosti se tedy pracuje na úpravě kolejiva u Noviny (defaultní britské viadukty mají špatný poloměr oblouku) Na závěr bych jen poznamenal, že Petrova trať běží na XTRacks 3.20 (včetně UZK) a společný provoz s tratěmi 090, 130, 180, ZSR 150 je naprosto bezproblémový. Časem zkusím dát nějaké screeny sem do fora pro představu, popřípadě je vystavím u sebe na stránkách. Trať má velikost cca 2GB.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Připojuji se, trať je velmi zdařilá. Jen ty 2 GB se mi zdají na tu délku dost nepřiměřené.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
JiříkTK napsal:
Připojuji se, trať je velmi zdařilá. Jen ty 2 GB se mi zdají na tu délku dost nepřiměřené.

Pravděpodobně to dělají nekomprimované textury. To se vše dá upravit. Uvidíme, jak půjde stavba objektů. Viadukt, co mi ukazoval Vrbam, vypadá dost dobře.
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
No takto, trocha som z toho jeleň, Kosac píše že trať ide pod koľajivom BP, Tax a Pikku píšu že pod X-tracks, tak ako to vlastne je ? Sú dve verzie ? Tá, na ktorú dal link Kosac ide pod BP ? Díky za ozrejmenie, v reále túto trať trocha poznám a keď teda je kvalitne spravená tak to môže byť pekné dielo.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Pájek14 napsal:
A kde se prosím dá stáhnout ta verze od Petra Holuba?
Zatím nikde. Přestavují se objekty a v souvislosti s tím se provádějí drobné úpravy kolejiva. Je zapotřebí fotografií liberecké nádražní budovy (vlastně všech nádražních budov) a hodily by se i plánky nádražních budov. Když počkalo zveřejnění tolik let, ještě pár měsíců počká. Zatím jediný Vrbam se vrhnul na stavbu potřebných objektů.
 

pegaus

Cestující
Ahoj pratele jestli je jedna nebo dve trate te fuk hlavni je aby se dostala ke komunite MSTS,samozrejme zalezi na autorech zminenych trati zda ji uverejni ke stazeni nebo ne,zatim uverjnenou trat nemam ztazenou je to velmi pomale tak sem nani zvedavej jak bude vypadat,diky zatim mej te se Pegaus.
 

Kosac

Pokladník
Jedna se dokonce o tri verze trati. Moje, na kterou je link, je na kolejivu BP, dale od Petra Holuba, na Xtracks a jeste vim o treti verzi (myslim, ze na kolejivu Xtracks) ale at se autor prihlasi sam, jestli chce...
Kolejivo BP jsem zvolil v roce 2006. Bylo tu o vyberu kolejiva nejake tema a podle + a - mi vychazelo lepe BP. Taky vsechny objekty jsou obslehnute z BP.
 
Naposled editoval moderátor:

Hynďa

Průvodčí
Tak jsi s tím nakonec vylezl ven? To je moc dobře. Přeju hodně štěstí při stavbě.

To Pikku: Liberecká budova by se hodila do více tratí, já už vím o čtyřech...
 

Gajdma

Provozní technik
Trvalo dlouho to stahovat,ale nakonec se to vyplatilo...Skvělá trať...Co k tomu dodat :)
 

Karlos

Pokladník
Hynďa napsal:
Tak jsi s tím nakonec vylezl ven? To je moc dobře. Přeju hodně štěstí při stavbě.

To Pikku: Liberecká budova by se hodila do více tratí, já už vím o čtyřech...

Ještě, že se do Liberce nechystám :) Ale Českou Lípu (kolejově) už mám taky ve svém, již dlouho rozpracovaném projektu (a ještě dlouho jistě bude)
 

Kadr

Hradlař
Liberecké nádraží plánuji nafotit již hodně dlouho,bohužel jsem se k tomu zatím nedostal.
 
P

Pájek14

Host
Prosím vás nemohu trat' spustit jelikož nevím jaké je řízené vozidlo při aktivitě Os 6615.Můžete mi někdo poradit?Děkuji
 
P

Pájek14

Host
jo,to bylo něco příšernýho.Nevím jakej to mělo skysl že to musí ztahovat tak pomalu.
 
Nahoře