Pionýrská železnička v Plzni

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Prodávat, to ne, ale bude za odměnu všem, kdo v MSTS cokoli aktivně dělaljí. Kdo ji chce, musí mi napsat. Ti, co se mne snad bojí, tak Jardovi.
 

Jaroslav Skůra

Provozní technik
JiříkTK napsal:
Prodávat, to ne, ale bude za odměnu všem, kdo v MSTS cokoli aktivně dělaljí. Kdo ji chce, musí mi napsat. Ti, co se mne snad bojí, tak Jardovi.

Pěkný den,
ke mě určitě ne, je to Jirkovo dílo a jen ten má právo na expedici svých tratí. Já jsem uvolnil do světa obě jednotky a uvedl odkaz na jirkův web. Pokud někdo trať bude chtít, jsme lidé a Jirka není ten typ člověka, co kouše :) Právě naopak ....

Myslím si, že jeden krátký mail nikomu neublíží, a výsledek za to určitě stojí!!
 

© Intouro

Cestující
Jaroslav Skůra napsal:
Pokud někdo trať bude chtít, jsme lidé a Jirka není ten typ člověka, co kouše
Jirka je velice příjemný a ochotný . Pohodový člověk.
Jinak v mé skromné dílně vzniká pár jednoduchých aktivit pro Pionýrku.
Budou asi čtyři , každá pro jedno roční období , většinou budou i s nějakou zápletkou. Bude se jednat o mé první veřejné aktivity , takže nebudou přímo dokonalé. Navíc kvůli problémům v trati lze jet pouze jedno kolečko , na což sem si již vymyslel efektní "výmluvu" :D Ovšem více později . Momentálně řeším problém kam je umístit . No , zkusím se domluvit s Gajdmou nebo Dominikem :)
 

Gajdma

Provozní technik
© Intouro napsal:
No , zkusím se domluvit s Gajdmou nebo Dominikem :)
Ahoj,
to nebude problém, jen mi je prosím pošli, já se na to ještě podívám, ale myslím, že bychom je mohli umístit ;)

Marek
 

© Intouro

Cestující
Gajdma napsal:
© Intouro napsal:
No , zkusím se domluvit s Gajdmou nebo Dominikem :)
Ahoj,
to nebude problém, jen mi je prosím pošli, já se na to ještě podívám, ale myslím, že bychom je mohli umístit
Podívej se na mail ;)
Jinak bych měl možná někdo ukamenuje , ale mě tam od začátku neseděly ty RTOčka . Jelikož v historii nejsem moc pečený , podíval jsem se odkdy začaly ŠMka výrazněji zasahovat do provozu , a jestli má být trať zařazena cca. do roku 1976 , tak to se RTočka začaly pomalu vyřazovat a hojně se vyskytovaly ŠMka . Takže Jirko , nechci moc naléhat ale povyměňuj nějaké ty autobusy ;)
 

pepeQ-2

Posunovač
Ad Intouro:

Je pravda, že opravdu velko-seriová výroba ŠM 11 (ŠL + ŠD) se rozběhla v roce 1972. Ale musíme mít na paměti, že stále ještě byla autobusová doprava období svého rozvoje a tak ne každá eška znamenala konec RTO. Například ešky pro MHD se dostávaly přednostně do exponovaných míst jako Praha, Brno, Ostrava, Bratislava , Karlovy Vary a tam obměna probíhala rychleji. Ale u ČSAD byl situace s jistým zpožděním. Shrnu-li:
pro MHD typu DP je soumrak RTOček opravdu až v letech 1978-1980 u ČSAD ještě později (1980-1983). Ale v zájezdové dopravě - a to u plzeňské ZOO sedí - RTO vládla dlouho do 90. let. Malé sportovní kluby a jiná zájmová sdružení neměla na to koupit si nový busík a tak sháněla ojetiny ex DP nebo ČSAD.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
No jenomže Pionýrka spadá do let 1960 - 1976, takže si myslím, že RTOčka jsou tam na místě více, mež ŠL a ŠM. Když budeme takto přísní, tak bychom je nemohli dát ani do Hradce ani do Ztracené_old. ŠM a ŠL si ještě užijete po podzimní aktualizaci Dvoukolejky.
 

© Intouro

Cestující
JiříkTK napsal:
No jenomže Pionýrka spadá do let 1960 - 1976, takže si myslím, že RTOčka jsou tam na místě více, mež ŠL a ŠM. Když budeme takto přísní, tak bychom je nemohli dát ani do Hradce ani do Ztracené_old. ŠM a ŠL si ještě užijete po podzimní aktualizaci Dvoukolejky.

Beru na vědomí ;)
Jinak bych se chtěl zeptat , jestli někdo neví , kde byla jednotka přes noc odstavována ? Potřeboval bych to do jedné aktivity ;) Předem Děkuji za odpověď
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Ale bohužel je remíza použitelná díky vlastnostem tratě (smyčky) pouze k zajetí k ní.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
XY napsal:
Projekt PŽ je dokončen a „trať bude k dispozici pouze aktivním tvůrcům a mým pomocníkům“. Je to škoda, protože je teď EM 10 od Jardy vcelku k ničemu, když pro ní nikdo nebude mít trať.
Ale je tu ještě jiná možnost. Začít něco málo aktivně dělat anebo dát o tom, co děláš, vědět. Pak si Tě zařadím k aktivním tvůrcům a budeš ji mít též.
Tento krok se mi velmi vyplatil, řada lidí se probudila ze spánku a najednou i Ti, co mi donedávna radili, co vše bych mohl udělat sám, se začali snažit a nabízejí to výměnou za trať. A to je pro mne mnohem cennější, než kdyby mi za ni poslali na konto stovku.
 

Jenda

Skladník
Po delší době jsem se dostal na MSTS forum a teda nestačím se divit, je to super práce pánové!!! Je bezva, že stále se najdou lidé, co tvoří kvalitní tratě pro MSTS. Jen díky tomu tato hra stále žije a jen tak ji jiná nevystřídá. ;)
 

Bendík

Provozní technik
Tak to je paráda. Díky moc Všem, kteří se o to zasloužili. Včera jsem ani neměl odvahu se na to optat a dnes to máme všichni k dispozici. Díky!!!
 

mmouka

Hradlař
Ahoj Jirko, tak jsem se podíval na PŽ a měl bych jeden takovej dotázek? Šlo by něco udělat s výškou těch novejch sloupů TV?
při projížďce s E10 je výška paktografu min. takovejch 50 cm pod dráty TV, jinak výška drátu v .trk je správně vůči pantografu.

Dík za odpověď
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
Ach ich ouvej. Toho jsem si nevšiml. No ale teď kde je chyba? Když srovnám jednotku E10 na videu (o několik příspěvků výše), tak mám dojem, že chyba je v jednotce. Protože poměr velikosti pantografu vůči skříni je tam jiný, než na modelu. A jak z toho teda ven? Nejjednodušší řešení bych v tomto okamžiku viděl v tom, že budeme mít dvě verze Pionýrky. Jednu pro stávající E10 a druhou s výškou drátu 5.4 m. Trať má pouhých 60 MB a 60 MB navíc, to by snad nikomu nevadilo.
PS: Je to uděláno tak, že trakční drát je součástí modelu koleje
 

mmouka

Hradlař
a nebo se domluvit s Jardou Skůrou jestli by E10 neopravil, pro něho je to otázka chviličky
 
Nahoře