Udelal jsem nasledujici, zapnul jsem baterky, zkontroloval nahozeni vsech jisticu, zavreni vsech skrini a siti, musi byt taky otevreny ventil ke kontroleru, na stanovisti 1 jsou jeste prepinace tak tam se musi nastavit o jednu polohu doprava samo nastavit vedle jistice nahozeni baterek cislo jedna, no a pak to slo shift+P, pak zmacknout K a pokud se dva ukazatele daji do svisle polohy tak by melo byt vyhrano kdyz ne tak vetsinou jsem to vypl a zapnul (hru) a zase udelal stejny postup a pak to slo (vzdy pri kazdem spusteni se to meni jinak co je vyple co zaple co je otevrene a tak), pak shift+I+O (smetaky), pak shift+C+F+R+Ř (F a Ř by meli byt ventilatory tak jsem je naklikal do posledni polohy, C a R kompresory), pak pod pultem by mel byt taky ovladac tedy pokud je svisle tak se ovladaji oba dily (ovladani je shift+Y/Y) kdyz ne tak nektery z nich, pak shift+N (smerova paka musi byt v nule) pak W a uz kvrdlat vykon, samo odbrzdit jako v msts, nekolikrat se mi stalo ikdyz to bylo odbrzedene tak se to nerozjelo, tak jsem to dal do svihu a pak se to uvolnilo, F1 se zjisti jestli je vlak ve stoupani nebo klesani takze se da zjistit zda-li vsechny vozy se uvolnily, jinak nezapomenout uvolnit rucni brzdy jinak se zacne kourit ze zdrzi
. Vedle kleci je takova paka na obou masinkach tak pri tom nahazovani byla nahore a pred rozjezdem jsem dal paku dolu jako by se prepnula ventilace nebo co nevim no, jo taky jeste shift+V melo by se rozsvitit zelene svetlo na prave strane pultu sice nevim co to je ale radsi jsem to zapnul
. Tak hodne stesti.