Srandik32 napsal:
Prosímtě jak se tam otáčí když je řazení stejný pro oba spoje 1830/31?To by musel mít 1831 opačný řazení,ne?Že jede po kolejích to bych se i domyslel,mě šlo o to jestli mašina zůstane na Hl.n.a do Hol jede Žehle nebo jinej přetah.Proč teda když je na Hl takovej fofr přijede o 20min dřív?(8:23-8:43)
1) 1831 taky opačný řazení má.
2) To, co jsi zde ukázal, je grafické znázornění
oběhu hnacího vozidla. To tedy znamená, že všechny nakreslené vlaky jsou vedeny právě tímto hnacím vozidlem. Pokud by to vozila z Hlavního žehlička, byly by Sv 1830/1831 v úseku Hlavní - Holešovice a zpět zakresleny u oběhu té žehličky, a ne u stejného stroje, který to přiveze do Prahy.
3) Protože je to tak nakreslené. Každopádně je rozdíl, jestli to tam stojí 20 min nebo 120 min. Nevím, co je na tom nepochopitelného. Do Holešovic jezdí zrovna tak obracet o víkendech Čerčanka, do Libně ve špičkách rychlíky od Plzně. Hradce jezdí točit do Vršovic, Brna do Vršovic a na Smíchov, Jančura na Smíchov. Hlavní je stavěné jako průjezdné, a rozhodně ne na to, aby se na zhlavích neustále motaly mašiny. Ono kolikrát stačí to co tam je, zvlášť když se něco vys.... .