Už před časem jsem přišel na to, že to co není dáno engem, dohání se zatržítky nastavení OR pro celý trainset. Když jsem nastavoval trainset pro severoamerické tratě, musel jsem se hrabat ve větším množství původních .eng a .wag souborů. A mohu říci, že stav je poněkud tristní (o úrovni modelů nemluvě, o něco lepší je situace v komerčních balíčcích, ale ne o moc). A odtud fouká vítr. Aby byl tento trainset vůbec upotřebitelný, řeší to vývojáři "instantní" metodou - zatržítky v nastavení celého OR.Tak Google překládač a jsem doma, Takže odškrtnuto pryč, je to stejná kokotina, jako to zadávání do engů v MSTS a když mi náhodou skočí nižší rychlost než je ve skutečnosti na návěstidle, bude stejný problém.
Nicméně jsem si všimnul, že se mi celé nastavení přepsalo do angličtiny, kdysi jsem je měl česky, Ach jo...
Tedy koukám Dane, na tebe OverSpeedMonitor působí jako na čerta nebo upíra kříž.mělo by to bát podle názvu nějaké hlídání rychlosti nebo c
Ono by mi to bylo v podstatě jedno. Ale fakt to dělá bordel při posunech, když ti potom z ničeho nic skočí nouzová brzda a musíš resetovat aktivitu, to v lepším případě, nebo ji nedohraješ vůbec. Jinak další věc, já jezdím dle návěstí, takže mám vyplý traťový monitor a nezajímá mne, že třeba v trati visí 40 km/h. až někde za odjezdové návěstidlo. Příklad hned z tvé tratě: Od Nymburka vjíždím do Poříčan a na vjezdovým tuším 60 nabo 80, teď si fakt nevzpomenu a v MSTS, ale i OR tahle rychlost visí až za odjezdové návěstidlo směr Český Brod, tohle dělají všechny tratě v MSTS, ale i OR. Jenže MSTS veme zvášení hned na mašinu, OR až za posledním vozem, jterý projede přes odjezdové z Řečan. Ale, jeden z fírů, se kterým se znám mi tehdy tvrdil, že praxe je taková, že v tomto případě vjede do Poříčan přes vjezdové kde je 60, tak 60, le v nádraží, když už je "narovno" přidává na plnou rychlost. Tím už třeba já na odjezdovým mám o 10 - 20 km více, než ukazuje TM a při OverSpeedMonitor už bych tam měl nouzovou brzdu. Takže chápeš o co mi tedy jde? To není moje nějaká vysazenost, ale chci ezdit reálně a ne dle nějakého traťového mnitoru, ale dle návěstidel a stylu jízdy jako tomu je. A ještě jeden příklad ti uvedu, jel jsem jednou (raději neuvádim na jakém) nákladním vlaku a koukal na tachometr, kde bylo tak 5 km/h nad limit dle sjř. a kámoš mi suše oznámil: "Co furt čumíš po tom tachometru" a to je ta onomálie z hraní tehdy ještě v MSTS. Hlídáš si pak tachometr nikoliv trať. Tím jsem usoudil, pokud ne, tak mne vyveďte z omylu, že +/- nějaký ten kilák navíc se asi na dráze neřeší?Tedy koukám Dane, na tebe OverSpeedMonitor působí jako na čerta nebo upíra kříž.
Já měl šibovací aktivitu Topírna noc. A měl jsem jí projetou komplet a bez chyb. Jenomže jsem musel používat ten MSTS BIN 1.7 už nevím kolik. Vy jste pak šíleli po nejnovějším binu jako po nejnovější testovací verzi OR a tady je ten průšvih. Ano BIN 1.8 měl bug, že se při posunu vynuloval rychlostní limit. Tak tohle není věc toho OverSpeedMonitoru, ale věc pro vývojáře Openrails, aby tohle opravili. To co prosazuješ je jako by jsi chtěl hrát například Mafii, ale smazal by jsi vše, aby tě někdo mohl zabít. Tedy se chceš jenom projít a zastřílet si jako ve Westworld. Ale to už není hra, ale jenom zvědavostní procházka světem hry.že tam ta nouzovka někdy skáče úplně nesmyslně
To jsi z toho ale udělal pouze tolik vysmívaný pikovláček. Pravda je ale, že takto funkční simulátor může pustit a hrát šestiletý klučina. Co nezvládne mentálně, za ně něj obstarají různá hlídátka a jemu zůstane prostý požitek z jízdy a hraní. S realitou to ale nemá nic společného.Já měl šibovací aktivitu Topírna noc. A měl jsem jí projetou komplet a bez chyb. Jenomže jsem musel používat ten MSTS BIN 1.7 už nevím kolik. Vy jste pak šíleli po nejnovějším binu jako po nejnovější testovací verzi OR a tady je ten průšvih. Ano BIN 1.8 měl bug, že se při posunu vynuloval rychlostní limit. Tak tohle není věc toho OverSpeedMonitoru, ale věc pro vývojáře Openrails, aby tohle opravili. To co prosazuješ je jako by jsi chtěl hrát například Mafii, ale smazal by jsi vše, aby tě někdo mohl zabít. Tedy se chceš jenom projít a zastřílet si jako ve Westworld. Ale to už není hra, ale jenom zvědavostní procházka světem hry.
Tedy pokud chceš tento simulátor opravdu hrát, tak všechny hlídací monitory by měly být funkční. Ano a musíš čumět na ten rychloměr a rychlost nepřekračovat. A čím jiným hráče k tomuto přinutíš? Jenom, že ti něco zasáhne. A ta brzda je optimální. Horší by byl konec hry, ne?
Vy si tady hrajete na živáky a já živáka vypnul hned na začátcích MSTS. Nic mi tam houkat nebude. Ale kdyby vývojáři vymysleli, že bez zapnutého VZ ti nebude fungovat přenos návěstí, jako to je v reálu, tak všechny donutíš, aby si jej zapnuli a ten nesmysl mačkali. Respektive bych to udělal ještě jinak.
Pokud nebude zapnutý VZ, tak vozidlo nepojede rychleji než 40. Protože při posunu se živák nezapíná. Tohle by šlo udělat, vývojáři?
A kolik aktivit s posunem ve stanicích máš na kontě? A pokud používáš ladění pro OR od Alcaponeho a nebo Josefa, tak to máš promázlé, jen tak pro tvou informaci. Takže ti to ani bordel dělat nemůže.Já osobně s žádnýma monitorama nikdy problém neměl. Ať už v Free ride nebo v TT, či aktivitě.
Já v tomhle s tebou naprosto souhlasím. Ale není třeba k tomu ty odstavce s hlídačem rychlosti a nozovky, Tohle lze ošetřit v aktivitě. Já píšu o tom, že to dělá potíže v určitých situacích v aktivitách, Proto jsem pro smazání.Ty máš zkušenosti s OR, ale já mám zkušenost z provozu skutečné dráhy. A to je rozdíl. Myslíš, že šlo si jet jak se ti zlíbí? Rychloměrné proužky se kontrolovaly a pokud jsi někde nepatrně překročil, tak jsi to poznal na následující výplatě.
Ahoj. Neznalost problematiky tě omlouvá. Se vší úctou k ladičům, mnohé lokomotivy i když mají přesně spočítané hodnoty a charakteristiky se nechovají reálně. Já mám balík vozidel, ze kterých právě tvořím ty své aktivity a vlastně tímto testuji funkčnost tratí atd. Tedy vozidla na jezdění potřebuji. Když si něco postahuji, tak ty si myslíš, že je to vzájemně kompatibilní? Haha. Na normy se kašle. Viz nekompatibilní spřáhla se zbytkem světa. Případ soupravy Regiojetu s vectronem atd atd, ale to už bych se opakoval. Tedy zbytečné hodiny práce navíc, abych si přepočítal spřáhla nebo proč se to chová jako by mašina jela jen na jednu motorovou skupinu. Já jsem jezdil, tak tohle se nezapomíná. Brzdy jsou kolikrát úplně mimo. (a to se bavím o laděních pro Openrails ne MSTSáckých) Tady je určitě hodně strojvedoucích, ale nechtějí se tady dohadovat. Nemají to zapotřebí. Když vidí jak do mě bušíte ze všech stran, když na něco upozorním.aby jsi trainset v BP zakonzervoval a nechal tuto tuto část simulátoru na aktivitářích
Bušíme, ano v dobré víře, že se nám podaří rozbít beton MSTS ve kterém jsi se utemoval. A očividně marná snaha.... Tady je určitě hodně strojvedoucích, ale nechtějí se tady dohadovat. Nemají to zapotřebí. Když vidí jak do mě bušíte ze všech stran, když na něco upozorním.
Ale s tím MSTS nesouvisí. Já se stále bavím o Openrails. A poukazuji na to, že vše nefunguje jak má. A že nedodržuješ značení vozidel a tím je nutné vše přepisovat, aby to bylo kompatibilní s originálním modelem ze stránek autorů a podle toho je i kompatibilita v aktivitách. To je další problém. Značení vozidel, jak jsou vydána na stránkách autorů se mají dodržovat, jinak se dostáváme do anarchie. A to ladění není žádná legrace. Tabulkové hodnoty jsou první krok. Další je dát k posouzení fírovi, který s takovým vozidlem má zkušenosti a pak podle něj dělat korekce v nějakých proměnných veličinách.že se nám podaří rozbít beton MSTS ve kterém jsi se utemoval