Postup pro smazání některých vadných objektů

Miky945

Hradlař
Zdravím,
Nechci psát do tratí pro MSTS a myslím si,že toto je vhodnější vlákno.
Popíšu způsob jak jsem opravil databazi v podstatě jednoduchým způsobem,až na to,že přijít na to trvalo asi dvanáct hodin,ale zase se nemuselo nic jiného opravovat (návestidla a pod.), protože zásah byl v konečném důsledku minimální.
Regedit měl v CR_244 v Hruš.nad Jev. porušenou databázi na jedné výměně,kde při odkliknutí mu to napsalo,navazujcí část tratě nelze nahrát.Zároveň za ní byly dvě dynamické koleje,na které když se kleplo spadl ET.Postup při opravě DK byl takový,že v příslušném čtverci .w jsem nalezl onu první dynamiku a v tsection.dat přislušné trati jsem si ji našel podle čísel.
SectionIdx ( 40471 ) = tsection.dat TrackPath ( 40471 1 41832 )
Našel jsem si číslo 41832 = TrackSection ( SectionCurve ( 0 ) 41832 28 0 ) 28 0 znamemá délku 28m ale ve .w měla definováno jen 8m.
Druhá dynamika měla hodnoty ve .w TrackPath ( 40607 1 41904 ) měla nadefinovanou délku 20m, ale v tsection.dat chyběla.
Tyto koleje se vzájemně překrývaly a dohromady měly délku 28m.
Druhou DK jsem ve .w odstranil a první jsem změnil na délku 28m.
Po této úpravě v ET již druhá DK nebyla a první měla správnou délku a šla regulérně odstranit,ale linka databáze zůstala.
Nechal jsem dynamickou kolej v trati,zazálohoval jsem ji,vymazal jsem vsechny čtverce kromě poškozeného a potom jsem udělal obnovu databáze jen s tímhle čtvercem.Zapoměl jsem napsat,že před obnovou databáze v .tdb jsem si našel jak tu výměnu,která měla všechny vektory v pořádku,tak i tu první dynamiku,jenž vykazovala špatné souřadnice.Po obnově databáze jsem jsem si dal World i .tdb bokem a trať jsem vrátil do původního stavu.V obnoveném .tdb jsem si našel příslušnou dynamickou kolej a novými vektorovými údaji jsem přepsal poškozené v původním .tdb.Potom bylo vše již v pořádku.Vše se pro jistotu odskoušelo a odklepalo v celém čtverci (pro jistotu) a bylo vše OK.Také před obnovou databáze se v poškozeném čtverci odstranily veškerá návěstidla a pod.ovšem jeden čtverec není celá trať.
Nevím jak by se tyto změny chovaly v megatratích,ale v této trati to šlo bez problému.Taky si myslím,že každý případ bude ojedinělý a bude nutno zkoušet varianty obnovy protože se napřed musí zjistit,který díl kolejiva je vlastně vadný.Ale v podstatě to opravit lze vždy.Také to píši proto,abych až to zapomenu,tak si to sám připoměl.
 
Nahoře