Tak jsem oskloníkoval trať z Brna do Střelic a kousek za a odvojkoval všechny koleje v editoru TSRE5. Samozřejmě dělat stanice v editoru, vždy se něco našlo zapomenutého, většinou krátké 0,3m koleje. Ale. Trolej je v celé délce vygumovaná. Tady je několik foteček:
Ještě by to chtělo vyměnit ten dětský zmenšený tunelový portál R250m za dospělý velikostně podle portálů a ostatních tunelových dílů.
Tedy jsem porovnal zápisy ve World a hned našel, co je tam navíc, když se to ukládá v editoru, přesně jak říká Icik:
A právě u těch 184 čtverců, které jsem přepisoval ručně na začátku ten Tr_Watermark na začátku není. A u čtverců, kde jsem nějaké koleje k odvojkování přehlédl, tak tyto jsou na začátku zápisu a ten Tr_Waermark je až před kolejemi, které jsou bez troleje.
Tohle já opravdu nevěděl, že to tak má být. Vůbec celých 20 let, co stavím, jsem netušil, k čemu tento zápis je. A právě Iciku, tohle jsem našel v Tvých pozměněných souborech W, ale ne na začátku, ale psal jsi to ke každému objektu, koleji samostatně. Proto jsem se tě před měsícem ptal v SZ, proč to tam tak je. Asi toho máš moc a do pošty jsi se nedíval. Takže zase otevřu těch 180 souborů a všude to zapíšu. Ale rád bych znal pravidla. Jestli stačí jenom na úplný začátek, nebo je nutné až před první zápis koleje a pokud je to někde prostřídáno jinými objekty, jestli je nutné tento zápis psát před následnou kolej znovu.
Zrovna ten SW Dynatrack je i taková kontrola chybných zápisů. Takto mi u třech čtverců vyhodil nějaký fatal eror a prohlídkou jsem našel dvakrát závorku navíc a jednu závorku jsem nechtěně smazal.
Jinak si všimněte, u té zdi za Střelicemi jsem pokusně použil na bývalé dynamické koleje pražce "beton tráva". Víc toho tam z pražců nemám. Neví někdo, jak se dělají v Dynatrax nové profily? Potřeboval bych ještě dřevěné pražce. Ale určitě je někdo má. A pak to bude paráda trochu zpestřit stanice .