Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Ráno jsem ještě něco doladil a můžete stahovat další aktualizaci BP9560. Opět jen přepisuji soubory ke stažení a tedy i tato navazuje na BP9520. A tak to zůstane až do BP96. :) Ať není velká spotřeba papíru. :)
Nebylo by fér tady ukazovat jen fotky.
 

vláčkař Jenda

Cestující
Ale je fakt, že IDSJMK už bude téměř komplet. Tedy kromě Vláry dál za Slavkov.
Ještě by možná bylo fajn (někdy v daleké budoucnosti, až by třebas byl čas) zmodernizovat nebo alespoň aktualizovat trať Brno - HB - Kolín. Na věci jako 160 km/h (pro Pendolina, ostatní 140 km/h) mezi Říkonínem a Vlkovem u Tišnova či 150 km/h (platí jen pro NS, normální soupravy ale nezůstávají tolik pozadu) mezi Čáslaví a Golčovým Jeníkovem a mezi Ostrovem nad Oslavou a Žďárem nad Sázavou, dosavadních 100 (skoro pořád na HB - Brno) či 70 km/h (Golčův Jeníkov - HB s výjimkou okolo Okrouhlic) jaksi nestačí a tedy nelze spolehlivě stíhat současné jízdní doby.
Si skoro říkám, že musel být možná problém v té době při výkonu a konstantní stovce na traťovém limitu neusnout! :D
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
při výkonu a konstantní stovce na traťovém limitu neusnout!
S ARR asi jo. Když jsem skončil na dráze a cestoval vlakem do cyklovelkoskladu v Novém Městě, tak rychlík do Prahy vezl jeden fíra, se kterým jsem sloužil a do Žďáru mne svezl na lokomotivě. ARR si na peršingu pochvaloval a povídal, že na té stovce do Brodu si vždy přečte noviny. Ale každý si už vyzkoušel ve hře, že manuálně udržovat tu stovku žádná nuda není. Je to stále do kopce a z kopce.
Jinak buďte rádi, když dokončím vše, co mám rozestavěné a nepraštím s tím dříve. Tak nesněte o ptákovinách, co by se ještě mohlo. :) Už tak si říkám, že ty nové úseky byly šílenost. Vždyť to nedotáhli do konce ani původní stavitelé projektu 240 a to nezačali ani ze Střelic do Hrušovan. Asi zavčas dostali rozum, že život nabízí lepší možnosti, než sedět u počítače.
 
Nahoře