Den Blbec opravit nejde kvůli srovnání kilometráže v úseku Brno - Břeclav. A myslím že i Brno - Česká Třebová se mi během času podařilo rekonstrukcemi srovnat další zkrácené úseky. Tímto pak už jízdní řád neplatí. Také Topírna noc. Tu bych i oživil, ale asi by to v obou případech chtělo trochu i upravit trasy, protože v době vzniku koleje končili v Řevnicích a na druhé straně v Olomouci. Jenomže to chce i nějakou motivaci a nápady. Ale je možné, až dostavím tratě 240, tak něco vymyslím. Ale nejprve budu muset na školení k Danovi, protože v OR jsem aktivity nedělal a jsou tam úplně nové vychytávky, které MSTS nemá. A také jsem už pozapomněl, jak jsem vytvářel události na čase a jako úloha. To se vše kombinuje i s místními událostmi. Tehdy jsem to ovládal perfektně. A už se těším, až budu v dávno zbouraném depu Praha Masarykovo z haly tahat Vectrona.
380 už nejsou IN.
A byla by určitě legrace udělat odklon ECéčka už ze Zábřehu do Prahy přes Hanušovice a Lichkov.
Právě účelem těchto aktivit bylo projet i některé zapomenuté tratě na konci světa. Jenomže ty jednokolejky byly vždy pracné na křižování a předjíždění. Ale Dan to už má určitě vychytané.
Já jsem chtěl zprovoznit nejprve Pannonii a odradilo mne, že už v Malackách jsem měl zpoždění 2 minuty. Buď nepřesné ladění lokomotivy nebo nereálné jízdní doby. Tedy to chce přepracovat úplně od začátku. (bavíme se o Openrails, v MSTS by to mělo fungovat) Ale další věc je ta, že kluci přišli s ORCZSK a tam se stávající lokomotivy chovají jinak. Tak vyčkávám co bude. Ale pokud by aktivity byly pro OR 1.4, tak by neměl být problém. Uvidíme. A právě Topírna noc hrála na to, že s nákladním vlakem se nešlo rozjet do kopce od červené na oddíle. Muselo se couvnout a pak to šlo rozjet přes kopec s odranýma ušima. Pokud je jiné ladění, tak se vlak nemusí rozjet vůbec i s couváním nebo se rozjede i od toho oddílu rovnou. A tohle chce hodně času na testování. A tím pádem bude nutné jezdit s vozidly BP. Ale opravdu, nejprve aktualizace 96, jinak bych zástavbu tratí nikdy nedokončil. Nejde dělat obojí.