při výkonu a konstantní stovce na traťovém limitu neusnout!
S ARR asi jo. Když jsem skončil na dráze a cestoval vlakem do cyklovelkoskladu v Novém Městě, tak rychlík do Prahy vezl jeden fíra, se kterým jsem sloužil a do Žďáru mne svezl na lokomotivě. ARR si na peršingu pochvaloval a povídal, že na té stovce do Brodu si vždy přečte noviny. Ale každý si už vyzkoušel ve hře, že manuálně udržovat tu stovku žádná nuda není. Je to stále do kopce a z kopce.
Jinak buďte rádi, když dokončím vše, co mám rozestavěné a nepraštím s tím dříve. Tak nesněte o ptákovinách, co by se ještě mohlo.

Už tak si říkám, že ty nové úseky byly šílenost. Vždyť to nedotáhli do konce ani původní stavitelé projektu 240 a to nezačali ani ze Střelic do Hrušovan. Asi zavčas dostali rozum, že život nabízí lepší možnosti, než sedět u počítače.