Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Ráno jsem ještě něco doladil a můžete stahovat další aktualizaci BP9560. Opět jen přepisuji soubory ke stažení a tedy i tato navazuje na BP9520. A tak to zůstane až do BP96. :) Ať není velká spotřeba papíru. :)
Nebylo by fér tady ukazovat jen fotky.
 
Ale je fakt, že IDSJMK už bude téměř komplet. Tedy kromě Vláry dál za Slavkov.
Ještě by možná bylo fajn (někdy v daleké budoucnosti, až by třebas byl čas) zmodernizovat nebo alespoň aktualizovat trať Brno - HB - Kolín. Na věci jako 160 km/h (pro Pendolina, ostatní 140 km/h) mezi Říkonínem a Vlkovem u Tišnova či 150 km/h (platí jen pro NS, normální soupravy ale nezůstávají tolik pozadu) mezi Čáslaví a Golčovým Jeníkovem a mezi Ostrovem nad Oslavou a Žďárem nad Sázavou, dosavadních 100 (skoro pořád na HB - Brno) či 70 km/h (Golčův Jeníkov - HB s výjimkou okolo Okrouhlic) jaksi nestačí a tedy nelze spolehlivě stíhat současné jízdní doby.
Si skoro říkám, že musel být možná problém v té době při výkonu a konstantní stovce na traťovém limitu neusnout! :D
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
při výkonu a konstantní stovce na traťovém limitu neusnout!
S ARR asi jo. Když jsem skončil na dráze a cestoval vlakem do cyklovelkoskladu v Novém Městě, tak rychlík do Prahy vezl jeden fíra, se kterým jsem sloužil a do Žďáru mne svezl na lokomotivě. ARR si na peršingu pochvaloval a povídal, že na té stovce do Brodu si vždy přečte noviny. Ale každý si už vyzkoušel ve hře, že manuálně udržovat tu stovku žádná nuda není. Je to stále do kopce a z kopce.
Jinak buďte rádi, když dokončím vše, co mám rozestavěné a nepraštím s tím dříve. Tak nesněte o ptákovinách, co by se ještě mohlo. :) Už tak si říkám, že ty nové úseky byly šílenost. Vždyť to nedotáhli do konce ani původní stavitelé projektu 240 a to nezačali ani ze Střelic do Hrušovan. Asi zavčas dostali rozum, že život nabízí lepší možnosti, než sedět u počítače.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Děkuji Zbyňku a mohou jít ven aktivity ze Znojma do Havlbrodu a z Havlbrodu do Brna, jen co dodělám drobnosti.
 

jagg

Pokladník
Dobry den mě nejde aktualizace stahnout jde to jenom od 94.20 děkuji
Protože autor stránek odkazuje ze zabezpečených stránek (https) na soubor aktualizace umístěný v nezabezpečeném umístění (http). Dokud to autor nezmění nebo dokud si to každý uživatel nenastaví u sebe v prohlížeči jako bezpečné (pokud to vůbec lze) a/nebo dokud nebude každý uživatel schopen reagovat správně na to, co mu prohlížeč při pokusu o takové stažení hlásí, bude nadále trpět tímto diskomfortem a zklamaně volat o pomoc...
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Stáhnout to jde, pokud se člověk snaží a kvůli "pěti" lidem, kteří mají o aktualizace zájem to vylepšovat je kontraproduktivní. Donedávna vše fungovalo normálně, MS stále vymýšlí nové ptákoviny a já už to nestíhám sledovat. Jednou jsem zkoušel autorizovat údajně nebezpečný soubor aktualizace a nabídl se mi dlouhý formulář, na který jsem neměl náladu jej vyplňovat. A netuším, jestli by to pak bylo natrvalo nebo bych jej musel vypisovat po každé aktualizaci. Děkuji, tohle už nemusím.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Po delší době, že dokoupím osvědčené flešky USB3 16GB po stovce a ejhle, zdražily o 40 korun. Kdepak, nic levnějšího jsem nenašel. Tedy po vyprodání zásob bych musel zdražit.
Ale. Když jsem vybíral mezi fleškami 32 GB, tak jsem našel i za stovku. Zajímavé. A značkové.
Jenomže jsem přehlédl, že jsou jen do USB-C. :)
Ale na druhou stranu nové notebooky mají USB-C automaticky. Tak se budu ptát, jestli zájemce o trať chce verzi na USB-C za současnou cenu nebo do USB-A za navýšenou cenu. Tedy až doprodám staré zásoby. Ale je fakt, že na tu 32GB flešku mohu nahrát vše komplet i s texturami vysokého rozlišení. Ale musím počkat, až mi dorazí do PSIe řadič s USB-C, protože tento port na stolním počítači nemám.

Ale to vše jen tak na okraj, pokud se někdo rozhoduje, protože většina z vás co dění sleduje už jen zdarma aktualizuje a nějaké nové nákupy je nezajímají.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
které jsou už tři roky staré
Nepochopil jsem dotaz, který nijak nesouvisí s aktuální činností :)

Jen pro info, žádné tři roky staré aktivity nemám, protože s aktivitami jsem skončil pro nedostatek času víc než před deseti lety. A ty jsou pro MSTS, tedy v OR fungovat nemohou. Důvod je, že naladěná vozidla pro OR jezdí trochu pomaleji a není možné dodržet jízdní doby. Chyba byla spíš v MSTS, kde výkony byly trochu překročené i když tabulkově to bylo správně. Ale i za "správně" naladěné vozidlo do OR bych také ruku do ohně nedal. Vše jsou opět jen tabulky, ale reál je kolikrát úplně jinde. Dokud tohle nebude vyřešené, tak nemá smysl jakoukoli starší aktivitu přizpůsobovat.

Jinak kdo chce nějaké aktivity, je tady Dan i jiní, kteří stále něco nového vytváří.
 

Ali

Začátečník
To je přece blbost, poslat Den blbec a Topírnu jen tak k vodě... Kor, když to stále máte automaticky i na nových instalačkách z flash. .. Zkuste to znovu oživit, aby to bylo funkční i na nových tratích... Ty aktivity i tratě si to zaslouží. A vytvořte i nové. Vykašlete se pořád na úmornou práci s novými úseky a udělejte zase jednou po dlouhé době Mega aktivitu s průjezdama Vašich nových krásných tratí.. Včetně těch starých... To by byla bomba...
 

Dan J.

Strojvedoucí
A vytvořte i nové. Vykašlete se pořád na úmornou práci s novými úseky a udělejte zase jednou po dlouhé době Mega aktivitu s průjezdama Vašich nových krásných tratí.. Včetně těch starých... To by byla bomba...
Tak si je oprav a nebo udělej nové aktivity. Prostě některé aktivity pro OR opravit nejdou a kvůli hrstce lidí, co jezdí MSTS už to asi nemá cenu.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Den Blbec opravit nejde kvůli srovnání kilometráže v úseku Brno - Břeclav. A myslím že i Brno - Česká Třebová se mi během času podařilo rekonstrukcemi srovnat další zkrácené úseky. Tímto pak už jízdní řád neplatí. Také Topírna noc. Tu bych i oživil, ale asi by to v obou případech chtělo trochu i upravit trasy, protože v době vzniku koleje končili v Řevnicích a na druhé straně v Olomouci. Jenomže to chce i nějakou motivaci a nápady. Ale je možné, až dostavím tratě 240, tak něco vymyslím. Ale nejprve budu muset na školení k Danovi, protože v OR jsem aktivity nedělal a jsou tam úplně nové vychytávky, které MSTS nemá. A také jsem už pozapomněl, jak jsem vytvářel události na čase a jako úloha. To se vše kombinuje i s místními událostmi. Tehdy jsem to ovládal perfektně. A už se těším, až budu v dávno zbouraném depu Praha Masarykovo z haly tahat Vectrona. :) 380 už nejsou IN. :) A byla by určitě legrace udělat odklon ECéčka už ze Zábřehu do Prahy přes Hanušovice a Lichkov. :) Právě účelem těchto aktivit bylo projet i některé zapomenuté tratě na konci světa. Jenomže ty jednokolejky byly vždy pracné na křižování a předjíždění. Ale Dan to už má určitě vychytané.
Já jsem chtěl zprovoznit nejprve Pannonii a odradilo mne, že už v Malackách jsem měl zpoždění 2 minuty. Buď nepřesné ladění lokomotivy nebo nereálné jízdní doby. Tedy to chce přepracovat úplně od začátku. (bavíme se o Openrails, v MSTS by to mělo fungovat) Ale další věc je ta, že kluci přišli s ORCZSK a tam se stávající lokomotivy chovají jinak. Tak vyčkávám co bude. Ale pokud by aktivity byly pro OR 1.4, tak by neměl být problém. Uvidíme. A právě Topírna noc hrála na to, že s nákladním vlakem se nešlo rozjet do kopce od červené na oddíle. Muselo se couvnout a pak to šlo rozjet přes kopec s odranýma ušima. Pokud je jiné ladění, tak se vlak nemusí rozjet vůbec i s couváním nebo se rozjede i od toho oddílu rovnou. A tohle chce hodně času na testování. A tím pádem bude nutné jezdit s vozidly BP. Ale opravdu, nejprve aktualizace 96, jinak bych zástavbu tratí nikdy nedokončil. Nejde dělat obojí.
 
Nahoře