Zbyněk Šemora
Strojvedoucí
Ještě jsem trochu ladil.
Nemám páru, jak to tam fungovalo. Asi ta budka byla k zavolání ke strojmistrům nebo výpravčímu.
Drážní telefon byl v každém větším nádraží. Například v Brně byl na prvním nástupišti. A odtud jsem volával ke strojmistům do Prahy, že končím směnu. To byl akorát čas, kdy se mělo oficiálně končit, ale já byl po noční už skoro doma.

A stavědlo 3 jsem udělal jako jeden velký objekt se všemi stavbami kolem. Takto ušetřím na objektech. A ten podklad se pak nijak nekříží a neproblikává.

Tak to měli od telefonní budky jenom metr.A k blafounu to asi měli daleko.
Drážní telefon byl v každém větším nádraží. Například v Brně byl na prvním nástupišti. A odtud jsem volával ke strojmistům do Prahy, že končím směnu. To byl akorát čas, kdy se mělo oficiálně končit, ale já byl po noční už skoro doma.

A stavědlo 3 jsem udělal jako jeden velký objekt se všemi stavbami kolem. Takto ušetřím na objektech. A ten podklad se pak nijak nekříží a neproblikává.
