Skvělá práce, to se hradecké rychlíky budou teď jezdit ještě lépe s tou kompletní generálkou tratě.
Na ten Havlobrod a okolí se těším ještě víc, to je pěkná trať, teď bude zase o dost autentičtější. Rád jsem tam jezdil i přes holá nádraží, tak teď to bude paráda.
Jen tak mimo hlavní diskuzi jsem se chtěl zeptat, zda byly "po novu" doplněny návěsti "připravte se k vypnutí proudu" před smajlíky, kterých je na Vysočině požehnaně a bylo fírovské umění, když na noční Pannonii nějaká vypínačka vykoukla, stihnout skrokovat, případně na ESu lépe shodit celý sběrač. Byl bych sice pro doplnění, i když by tato trať přišla o tu nutnost perfektní znalosti tratě, jak pomalu změkčují na skutečné dráze. Takže v tomhle mám sám nejednotný názor.
A rychlostníky? Od dob před pár lety se na několika úsecích od Brna na Havlobrod zvedly/objevily horní rychlostníky, jsou postupně aktualizovány, nebo postaru? Děkuji za technické vysvětlivky a už dávám pokoj.
P. S. Letos také chci už objednat komplet nové DVD BP, tak to zase pojede jak vítr.