S finálními pracemi zástavby a zalesnění jsem od Letovic pokročil do stanice Březová nad Svitavou. V Březové jsem ještě musel přizpůsobit ty dvě zastřešené koleje. Díky novému mírnějšímu poloměru oblouku hlavní trati ty koleje byly moc stočené a neúměrně vzdálené. Takže zbývá zastavět Březová - Dlouhá. To bude jeden barák za druhým. Pak Hradec. Svitavy jsem už trochu vylepšil dříve, ale směrem na jih toho ještě chybí hodně. Něco v Opatově a bude hotovo. Hodím to pak ven do aktualizace a konečně si oddechnu.
Bude toho asi poměrně dost. Dodělávky na Brno - HB, trochu dotvořený Majlont a Letovice - ČT. Do budoucna mám ještě restík nejstarší a to úsek Brno - Břeclav. Tam chybí asi 3 kilometry.
Ale kdybych za Modřicemi a za Břeclaví trať uhnul víc na západ, tak bych ty kilometry mohl srovnat. Ale bude to velké pokus a omyl. Proto se mi do toho až tolik nechce. Až poté bych mohl také přestavět lokálku Zaječí - Hodonín. A mezi tím se snad v reálu postaví ten plánovaný vysokorychlostní koridor Hustopeče- Šakvice, aby k nám mohly zajíždět Pendolína
Třeba na Burčákové slavnosti by to z Práglu určitě přijelo plné.
To bych pak do svého projektu zařadil také. Asi bych měl počkat, protože tato modernizace zasáhne i do stanice Šakvice, protože z Brna se do Hustopečí nedá jet přímo. Asi došly prachy, tak Šakvice ošidili o několik důležitých vyhýbek mezi první a druhou kolejí.