Open Rails - galerie obrázků a videí

Dan J.

Strojvedoucí
A pokud by nebyl problém ji pustit ven, sem s ní, potřeboval bych ji do Portugala jako sůl na náklad kolem Olomouce. :)
 

Josef Vogeltanz

Vlakvedoucí
@vaskovy_vlaky Máš tam chybu, špagety mají být krátkými čumáky k sobě viz odkaz .
Potom se ale naskýtá otázka k čemu mají tyto lokomotivy zásuvky mnohočlenného řízení i na čelech dlouhé kapoty.
Ty jsou na odkazované fotografii. Nebo alespoň uvést z jakého důvodu se propojují pouze stranou krátké kapoty.
Třeba u řady 742 to byl fakt, že se zásuvky nacházely jen na straně kratší kapoty.
 

vaskovy_vlaky

Skladník
Potom se ale naskýtá otázka k čemu mají tyto lokomotivy zásuvky mnohočlenného řízení i na čelech dlouhé kapoty.
Ty jsou na odkazované fotografii. Nebo alespoň uvést z jakého důvodu se propojují pouze stranou krátké kapoty.
Třeba u řady 742 to byl fakt, že se zásuvky nacházely jen na straně kratší kapoty.
Co jsem slyšel, tak se propojují z krátké kapoty ze dvou důvodů, zaprvé že když přelízáš na druhou, máš to blíž a zadruhé že v zimě jde od motoru teplo.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Nechť tě nádherné počasí neklame ;), je neděle 16.9.2018 , vinobraní a na Pálvavě je ještě pěkně, ale dále už to taková hitparáda nebude,,,
mp009.jpgmp010.jpgmp011.jpgmp012.jpgmp013.jpgmp014.jpg
 

Icik

Signalista
Dane, pořád vidím, že tam nemáš všechny textury v trati přepsané. Přepsal si masky návěstidel? Hlavy kolejnic máš také pořád po staru.
Podívej na Tomazo screeny jak to má vymazlený.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jasně, že přepsal. Udělal jsem si zálohu a do textures dal vše co jsi tam měl. Dokonce v BP jedna textura ani nebyla. Vše do Routes\Trat BP\Textures a pak i do snow. Zapoměl jsem jen to, co mi dělalo ty kropenáče. Jinak Barča to dává v klidu, ale já nemám adhezi úplně dole, jako ty, přiznávám bez mučení. :)
mp024.jpgmp025.jpgmp026.jpgmp027.jpgmp028.jpg
 

Dan J.

Strojvedoucí
Nevím, tam jsem ještě nedorazil, tohle musí hlavně testnou profík na páry, jako Pikku, nebo Josef.

Ale Iciku, opravdu závažná věc, měli by jste opravdu přehodnotit chování vlaků. Tohle se mělo testovat s námi aktivitáři, co děláme rozsáhlé aktivity a posuny už více jak 10 ket. Já, Joska a Poison.
1. Traffic řízený PC je strašně pomalý a nestíhá jízdní doby dle sjř (skutečný sjř), ve všech verzích OR tento jízdní řád stíhal s odchylkou max 30 sekund. Z toho jsem byl nadšený a byl to jeden z důvodů přechodu z MSTS na OR, ale teď třeba v aktivitě co testuji mi traffic, který předjíždím v Hrušovanech u Brna: 242 + 4x Bdmtee, takže 00prd. Přijede do Brna skoro o 4 -5 minut později, tím mi naruší celý posun. Prostě se PC řízený traffic táhne jak smrad.
2. Teď mi psal Josef, že si naladil nově mašinu a na spádu stál jak přibitý, tohle se mělo zase konzultovat se strojvedouíma, třeba se Zbyňkem, který má odježděno více, než ny odehráno na tomto simulátoeu. Je to ale samozřejmě věc domluvy. I traffic hráče je prostě líný. Je asi přehnaná veličina tření, nevím, nejsem programátor a je kokotina, aby vlak na spádu 2.5 - 5 promile stál a nehnul se a začal reagovat až od 8 promile. Zajímá mne výsledek v aktivitě.

Naštěstí jsem Brno jakž takž proveksloval a jedu dál, jenže mne čeká křižování s rychlíky, blokování na trati rychlíkem z Vyškova do Nezamyslíc a dál na Olomouc. Prostě nová verze OR se neměla traffic vůbec dotknout, ten byl opravdu co se jízdního řádu týká vychytaný na jedničku. Tahle situace totálně roz..be komplet všechny aktivity a navíc i ldyž budu nasazovat traffíc se zadaným jízdním řádem v novém OR, nebude to sedět, je to pravý opak MSTS, kdy zas vlaky jezdily na jízdním řádu rychleji.

Jdu pokrašovat v jízdě.
 
Nahoře