Open Rails - galerie obrázků a videí

Dan J.

Strojvedoucí
Takhle jsem jel několikrát z Pardubic do Ostravy, Loko, loko ms a EC, mašina na přední pantograf nejela. Takže to 100% není pidmínka. :)
 

Pajavlaky

Signalista
Možná proto, že u moderních mašin, jako je Vectron, si nemůžeš vybírat – každý systém má přiřazen jeden sběrač. Vysvětlení, proč u německé mašiny nevadí to, co u české ano, raději nehledám.
(A jen malá poznámka: Je-li ta aktivita z roku 2018, tím spíš bych se vsadil, že pro řadu 151 v té době žádné Lv omezení na 50 km/h neplatilo (platilo-li vůbec kdy) – v té době totiž už neplatilo ani paušální Lv omezení na 80 km/h a jak se můžeš dočíst na tabulce, řada 151, narozdíl např. od Esa, které stoprocentně žádné podobné omezení nemá, brzdí na opravdu hodně. Můžu se samozřejmě mýlit, a budu rád, přesvědčí-li mě někdo o opaku. Ale také se mohl zmýlit člověk, který ti tohle omezení poradil...)
 

MERIDIAN

Pokladník
Takhle jsem jel několikrát z Pardubic do Ostravy, Loko, loko ms a EC, mašina na přední pantograf nejela. Takže to 100% není pidmínka. :)
Pokud ten sběrač jiskří (třeba při námraze), budeš mít na oknech zadní lokomotivy ve sklech zatavenou měděnou krupičku. Hlavně na stejnosměru. Pokud na té zadní sedí fíra a kvůli utrženému laníčku na troleji se utrhne i sběrač, může ho mít kolega i v klíně.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Já jen konstatuji, co jsem viděl několikrát na ranním EC do Ostravy. A obě loko 151. 1. funkční, 2. MS.
 
Nahoře