Open Rails - galerie obrázků a videí

Dan J.

Strojvedoucí
Dane!
Co to zastavení za praporkem? Zastavovat musíš před praporkem.
Jo jasná věc, ale nesmíš se kochat právě nasazenýma vozama v aktivitě.... :) Navíc jsem si vzpoěl, tam se mi ten hajzlík s praporkem posunul vždy před přechod, je tam výhybky a byl jsem línej to opravit. :)
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
No tak počkej až ti jednou nebude sedět denní doba a počasí. Teď si toho asi nevšímáš.
 

dvacka

Průvodčí
Z informací, které mi psal @brejlovec, se aktivita na klasické verzi OR chovala nekorektně a nemohl dokončit posuny. Takže je potřeba jet aktivitu přesně pod tou verzí, na které ji tvůrce několikrát testoval.
 

Dan J.

Strojvedoucí
V klasickém OR/MG všechny aktivity jedou naprosto v pohodě.
Možná co se jízdních dob týká, ale zbytkem ani náhodou.
- nesdí dynamické počasí
- nesedí časy rozednění, stmívání
- ORMG neumí nástup cestujících "paxů" a samočinně jim otvírat dvěře
- ORCZ máopravených spousty neduhů, třeba u parních lokomotiv (kolečka)
A spousta možných věcí. Takže já třeba jako tvrce aktivity pro ORCZ neručím za správný cjhod a nejsem ani nijak nadšený, právě třeba z důvodu dynamik počasí a jiných vychytávek, které se pak nechovají korektně a zaberou při tvorbě spousty času u PC.
 

brejlovec

Skladník
V klasickém OR/MG všechny aktivity jedou naprosto v pohodě.
Zdravím tě. Jel jsem Sp 1944 i v ORMG. A v Klášterci se mě nepřehodila výhybka. Když jsem to přepnul do manuálu a hodil si ji a pak zpět do automatic tak už bylo vše o.k. Tak nevím kde je u mě chyba když píšeš že v MG jsi je odjel v pohodě.
 

Klokan 35

Hradlař
Já se s nikým nepřu co sedí a nesedí. Ať je to počasí, rozednívání atd. a co mne opravdu nejméně vadí tak jsou to ty cestující a otvirání dveří. Bohužel se zahraničními tratěmi ORCZ moc nekamarádí a hlavně se mi vůbec nechce překopávat pohledy z kabin zahraničních loko.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ty kabiny štvou i mně, já jsem to psal hned od začátku, že si měli upravit akbiny utoři tak, aby to nezasahovalo do ostatních kabin dříve vydaných. To co v OR MG a OR opravili, aby to nemělo čumáky nahoru, v OR CZ zase vrátili zpět. Tohle se mělo u nových kabin ošéfovat jinak. Ne vnucovat představu jednoho autora natvrdo do OR CZ. Ale zas taková práce s tím nění a byl jsem asi přehlasovan většinou... :)
 

m61

Pokladník
Pociąg osobowy relacji:
• IC18102 PODLASIAK: Suwałki - Świnoujście (przejazd na odcinku: Paczkowo - Poznań Główny - Krzyż)
Lokomotywa prowadząca: EP09-007/EP07-338
Przewidywany czas przejazdu: 90 minut

 
Nahoře