Roco tiež má plné vrece chýb. Ale ty si zrejme schopný urobiť model omnoho lepší než ROCO a MTB dohromadysis nemohl počkat na roco ?
Mudrovať a kecať do všetkého je dnes také "in" a "cool".
Roco tiež má plné vrece chýb. Ale ty si zrejme schopný urobiť model omnoho lepší než ROCO a MTB dohromadysis nemohl počkat na roco ?
A proč by musel? On je jeden zásadní rozdíl mezi modeláři. Jedni jsou pouze sběratelé do vitrín, věční čekači na něco co potom stejně nekoupí, protože je něco o desetinu milimetru vedle nebo má špatný odstín barvy, viz zrovna M 152.0 Roco. Druzí jsou jezdiči a ti potřebují spolehlivě jezdící model a to zpravidla hned, ne za x let. Další cesta je vlastní výroba, ale to je příliš pracná a zdlouhavá možnost. Po letech člověk nutně musí dojít ke kompromisům. Krom toho každý model se dá v budoucnu nahradit lepším, proč tedy čekat?sis nemohl počkat na roco ?
Je objednaná. a o kvalitě a přesnosti nehledě osvětlení modelů MTB se ví,ale přesto jsou okamžitě rozebranésis nemohl počkat na roco ?
Naopak Zbyňku, vše jde jednoduše digitalizovat a pokud si nepotrpíš na zvuk, osobně pokud mě na kolejišti řvou tři mašiny po deseti minutach nevím jak se jmenuji, tak s lais dekoderama dokonce velice levně a o některé modely je velký zájem.Dnes už to asi moc hodnotu nemá, když je to analog.
Já mám Zbyňku jenom analog a do digitálu nejdu, při digitalizaci 50+ modelů už je cena astronomická. Klapání kol znám i já, modely jsou hodně tiché. Ceny modelů mi nepřijdou nijak přehnané, provozní vlastnosti jsou někde úplně jinde. Mám taky podobně staré modely ve skříních z doby, kdy jsem ještě měl HO/TT, ale ty už jezdit nebudou.Ty brďo, ty modelové železnice, to už je úplně jinde než za Bolševika Piko. Rozjezdy škubané, tak jsme si dělali vlastní tyristorové regulátory podle dostupných plánků. Zvuky jen co vydával motorek lokomotivy. Alespoň to klapání kol na stycích kolejnic bylo trochu autentické. Ale dát vlaku postrk, tak to na 90% někde vykolejilo. Po revoluci, jak vše 10x podražilo, tak jsem vláčky zakonzervoval. Panel jsem věnoval, ale vláčky mi někde ve skříni ještě zůstaly. Dnes už to asi moc hodnotu nemá, když je to analog.
Ba naopak, v digitálu pokud jsou lokomotivy dobře zkalibrované, tak třeba američani jezdi klidně se 3 až 6 na jednom vlaku odkaz, stejně jako v reálu.Ty brďo, ty modelové železnice, to už je úplně jinde než za Bolševika Piko. Rozjezdy škubané, tak jsme si dělali vlastní tyristorové regulátory podle dostupných plánků. Zvuky jen co vydával motorek lokomotivy. Alespoň to klapání kol na stycích kolejnic bylo trochu autentické. Ale dát vlaku postrk, tak to na 90% někde vykolejilo. Po revoluci, jak vše 10x podražilo, tak jsem vláčky zakonzervoval. Panel jsem věnoval, ale vláčky mi někde ve skříni ještě zůstaly. Dnes už to asi moc hodnotu nemá, když je to analog.
Na modelech MTB je vidět, že jsou šité horkou jehlou od návrhu až po realizaci. Odfláklý lak, cukající singrovka M230.5 v H0, na 740 v H0 prosvítající světla, odfláklá deska třeba u vozu Baim. Na 810tkách je vidět, že je to systém, aby předběhl Roco. Na ohlášené modely se čeká, teď se chrlí neohlášené modely - prostě chaos.A proč by musel? On je jeden zásadní rozdíl mezi modeláři. Jedni jsou pouze sběratelé do vitrín, věční čekači na něco co potom stejně nekoupí, protože je něco o desetinu milimetru vedle nebo má špatný odstín barvy, viz zrovna M 152.0 Roco. Druzí jsou jezdiči a ti potřebují spolehlivě jezdící model a to zpravidla hned, ne za x let. Další cesta je vlastní výroba, ale to je příliš pracná a zdlouhavá možnost. Po letech člověk nutně musí dojít ke kompromisům. Krom toho každý model se dá v budoucnu nahradit lepším, proč tedy čekat?
Mě by zajímal ten systém řízení, kde u analogu musíš napájet jednotlivé úseky.Já mám Zbyňku jenom analog a do digitálu nejdu, při digitalizaci 50+ modelů už je cena astronomická. Klapání kol znám i já, modely jsou hodně tiché. Ceny modelů mi nepřijdou nijak přehnané, provozní vlastnosti jsou někde úplně jinde. Mám taky podobně staré modely ve skříních z doby, kdy jsem ještě měl HO/TT, ale ty už jezdit nebudou.
Unitrack od Kata to má vyřešené velice jednoduše. Výhybky vedou jen směru kam jsou postavené. Takže lze vlak tzv "zavřít" a jezdit s jiným. Dvoukolejný provoz je taky možný, pak je ale nutné si dát pozor při jízdě "křížem", kdy jeden směr musí být vypnut nebo "uzavřen". Já díky tomu nemusím úseky vůbec řešit.Mě by zajímal ten systém řízení, kde u analogu musíš napájet jednotlivé úseky.
Taxi ty můžeš oprášit 3D modelování ... od MTB, tak ta mašina od MTB vypadá jako by brala stereoidy.
Tož to joJe objednaná.
Jó, kdyby to šlo klonovat skinováním, to bych si hvízdal.to si "omaloval" Pikov model, alebo si vytvoril svoj nový? Dá sa stiahnuť?
Tak z toho tom nerozumel či si to modeloval, a kde sa dá stiahnuťJó, kdyby to šlo klonovat skinováním, to bych si hvízdal.