Trať ŽSR 170 pro Train Simulator

alcapone

Pomocník strojvedoucího
#2
Nevim jak často sem Hekl chodí, ale 2 drobnosti.
Ignorace závor:
2015-12-26_00001.jpg
Opravdu nepřemýšlíte o nějakém hromadném packu CZ i SK. Ono nás MSTSaky to fakt odrazuje stahovat toho milión a to nepočítám o placených adonech, které naše tratě potřebují.
2015-12-26_00003.jpg
Pak člověk neví zda te chyba u mě či trati.
 

dem

Strojvedoucí
#3
Na druhú otázku si dovolím odpoveď.......Nie je to možné už len kvôli licenciám.....Každý si to má možnosť posťahovať. Multiprojekty nie sú v móde. Ak chceš stiahnuť a jazdiť tak si musíš zaplatiť platený adon, ktorí to tak má....(ovšem nie každý.)
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
#4
To mě je jasné, že dnes už nic zadarmo není, jen my slované furt žijem v minulosti. Jde tedy nějak zjistit co přesně trať potřebuje, mám snad vše z CZ i SK, ale stále to není vše. Zbytek placenej, až fakt nebudu vědět co s penězma.
 

dem

Strojvedoucí
#5
Malo by to ísť pomocou Logmate či tak nejak sa volá tá utilitka. Tá ti vypíše do logu všetko čo chýba.
 
#6
Alcapone: Mas neaktualny moj balik objektov, to je zrejme uz pri pohlade na druhy screen, budova Stubne tam je. Mas zrejme predosly, aktaulny tam bol nahraty dva dni pred tratou (poznas podla readme v rar).... Co sa tyka ostatnych objektov, uz to tu bolo viackrat, autorske prava sa v TS dodrzuju. Nemozem proste zbalit niekoho objekty a pribalit ich trati, tieto praktiky nevedieme. Ked je schopny rusky hrac tu trat dat dohromady, podla readme, u nas by nemal byt problem:) A neda mi to opat "Ono nás MSTSaky to fakt odrazuje stahovat toho milión", prestan ludi zavadzat o milionoch a stovkach adddonov, snazil som sa ti to tu uz minule slusne napisat. Ak niecomu nerozumies, neboj sa opytat, nik z nas nehryzie:) Pay objektov je tam par, nie su nutne pre chod trate. Bud ich user ma, alebo nie.
Edit: K mojej trati je potrebnych 14 addonov (ak som nejake zabudol nejake drobnosti, nech 20), vsetky su v readme a okrem troch pay, vsetko dostupne a priame odkazy:) Vacsinu potrebujes pre takmer kazdu trat. Takze raz stiahnes, nabuduce neriesis.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
#7
Ja to zjistil před chvilkou, že máš novej balíček, stáhnu zítra a zkontroluju. Já jsem teď zkoušel si hrát s editorem trati. Hledal jsem generování terénu a nenašel, ale to už vedle na foru. Jinak pěkná práce. Máte tam někde ideální nastavení grafiky.
 

Roman

Pokladník
#8
Jen bych doplnil k probírané problematice. Dnes existuje ( tuším od TS15) možnost po dohodě autorů přesunout objekty do struktury adresáře autora tratě. Samozřejmě je potřeba mít zdrojové soubory (source). Jelikož Hekl kdysi umožnil vydání jeho souborů v assets packu moji Testovací tratě, já mu na oplátku poskytnul veškeré zdrojáky souborů které potřeboval pro trať 170. Tím jednoduše vytvořil Assets pack ke své trati . Už dříve jsme ve spolupráci s Michalem dospěli k jednoznačnému závěru, že struktura adresářů má zásadní vliv na rychlost načítání tratě a scénáře. Tedy původní filosofie sdílených objektů pro trať je už překonána. V našich projektech je vlastně nutno mít nainstalován pouze european assets pack. Z něj jsou použity cestující (opravdu to nikdo z nás neumí vymodelovat ) a voda . A jak píše Hekl, autorská práva se snažíme dodržovat ;)
 

Icik

Provozní technik
#9
Nevím jak to mají Hekl, Michal a Roman, ale nejvíce se mi osvědčilo toto:

1) Zákázat ve hře Anisotrop.filter, který je max. 8x a nastavit ho přímo v profilu v grafických ovladačích na 16x
2) Použít SMAA injektor na odstranění FXAA, který je totálně k hovnu a jen to všechno rozmazává - díky injektoru mám obraz pěkně ostrý a u výhybek nemám chvějící se cosi a nezatěžuje grafiku!
3) Nastavit 4K rozlišení přes ovladače (Virtual Super Resolution) 3200 x 1800 - textury pak vypadají opravdu super

Na R290X 8 GB videoRAM při tomto nastavení můžu zapnout 8xMSAA a obraz je 40 - 50 FPS.

2015-12-26_00001.jpg
 
Nahoře