... Co po mně ještě chce(te)?
PS: A na poslední zoubku mám v BP nastaveno 3,0 Bar (viz SR 15(V)). (Ano, Poisone, ty bambulo, na posledním zoubku v reále není 3,5 Bar, jak to celý roky blbě nastavoval zsr).
Dovolím si plknout jako jeden z ladičů. Tedy jsem ladič jiných výtvorů, na tomhle jsem se bohudík nepodílel.
Stáhnul a nasadil do provozu jsem si ty novodefiční soubory k testu chování.
Tohle nastavení základních hodnot je akceptovatelné v rámci tolerancí docela slušně i s doladěním animací v cvf.
Bohužel ale jen to.
Výčet chyb bude obsáhlejší.
1.V OverspeedMonitor zůstaly definice kazimašinových nesmyslů, jejich zapůsobení se projeví vypnutím trakce a neznalý hráč nebude tušit, proč mu mašina najednou nechce táhnout.
2. Vlakový zabezpečovač při zásahu udělá totéž, ale bohužel neudělá to, co je jeho základní funkcí - má zastavit ihned vlak !!!
V reálném provozu je tohle na kriminál pro obecné ohrožení a to bez jakýchkoliv debat.
3.Někde jsem zahlédl, že snad byl nastaven kompresor na správnou hodnotu. To silně pochybuji.
Manometr ukazuje, že to tlakuje přes červeně vyznačenou hodnotu. To je samozřejmě špatně. V provozu tlakových nádob platí vždy ta nižší hodnota, která je určena jednak výrobcem u nového zařízení, druhak následnými revizemi s omezením a povinným vyznačením.
4. Chybí v *.eng a *.wag veškeré rozumné definice tlakových jímek co do tlaku a hlavně objemu. Toto jak v motoráku tak přívěšáku.
Bez dostatečné velikosti hlavní jímky nemohu mít dostatečnou zásobu vzduchu pro odbrzdění a simulátor si vypočítává imaginární hausnumera.
Pokud chci odbrzdit po předchozím úplném zabrzdění nebo dokonce rychlobrzdě, nemám šanci dokud to po několika minutách ten kompresor pomalu nenamumlá. Po přestavení do jízdní polohy mám v budíkách tlak slabě nad 1bar, takže si pár minut takto postojím na místě.
AirBrakesMainResVolume( 14.12 ) by měl být teoreticky pro motorák dostatečný, ale za předpokladu, že brzdové potrubí s jímkami brzdových rozvaděčů budou mít reálné hodnoty a nebude se vzduch pouštět do nedefinovaných velkých prostorů, jako tomu je právě u těchto modelových souborů.
Pro úplnost přidám sestavu vlaku, která bývala normálně provozována u ČSD v dobách minulých = motor+4přívěšáky+motor.
Bez definic "Emergency_brake_reservoir", EmergencyResCapacity, EmergencyBrakeResMaxPressure, ... nelze řádně provozovat vozidla s funkčním vlakovým zabezpečovačem a lze je takto používat jenom na okruhu v lunaparku.
(Ve všech distribuovaných souborech jsou chyby v linkování na externí soubory - zpětná i dvojitá lomítka, správná ale nezdvojená, chybějící uvozovky, ... tohle vše může u některých uživatelů s rozličnými nastaveními OSs vést k chybám a haváriím i přes značnou odolnost proti chybám u WINx.)