Aktivity pro OR Dan J.

Dan J.

Strojvedoucí
Tak než se udělá update ČD 844, pro aktivitu, která je zatím jen trasou ráče. :p Než Tax umístí trať Ztracená Old po dalších update pro OR, pro kterou je hotová taky aktivita a než mi Pikku dodělá úpravy pro "prkeňáky, další hotová aktivita pro DVK, dovolím si vypustit ven tohle minidílko:
Os 23108 plagat2.jpg
Jaro roku 1980. Nacházíte se na osobním vlaku do stanice Kamenný Újezd, který jede po vedlejší trati, přes stanici Huhřice, kde končí úzkokolejka z Lopovic. V Kamenném Újezdu objedete soupravu a vrátíte se zpět do Netomic, kde aktivitu zakončíte krátkým posunem ve spolupráci s "topírenským", který vám s mašinkou ČSD T211 při posunu pomůže.

POZOR!
V aktivitě padají nevhodná slova! Určitě se nebudou lidi v práci bavit jako naučný slovník... Aktivita tak není vhodná pro děti mladší 12-ti let, starší už vše znají ze základní školy, nebo od kamarádů, takže není co zkazit... :)

Stahovat můžete zde: www.mojevlacky.cz

Přeji příjemnou a ničím nerušenou jízdu.
Dan J.​
 

Dan J.

Strojvedoucí
Bude to 50 let, co byla zkrácena jedna trať o jednu stanici, kde byla zastavena doprava 5. 4. 1970, koleje byly sneseny až o 11 let později (1981) a při této příležitosti vyjel na tuto trať jeden zvláštní vlak a to Os 1684 v neděli 5. 4. 2020. Kdepak asi? Aktivita je fikcí a malým výletem do budoucího roku.
50_let_OP-Ben_001.jpg
 

Dan J.

Strojvedoucí
Díky. já tam pracovně hodil tuhle "rezatinu. :) Tak půjdem do elektriky a tuhle tam pošlu na nějaký nákladní vlak. Problém je, že v trati Komárno prakticky bez návěstní soustavy a i tohle předání soupravy a odstup mašiny byl malinko nadlidský výkon za pomocí servisu 2.
Komarno.jpg
Jinak klobouk dolů při poslechu zvuků v OR u této mašiny, to se Maďarům fakt povedlo.
 
Dane, koukal jsem se na řazení z roku 1969-70 na stránkách vagonWEB a tam je "malovaná" 556.0 ČSD v úseku Komárom - Komárno. Pokud to je pravdivá informace, pak tam asi jezdila na přetazích.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Dane, koukal jsem se na řazení z roku 1969-70 na stránkách vagonWEB a tam je "malovaná" 556.0 ČSD v úseku Komárom - Komárno
Ahoj, kde jsi ji tam viděl? Já jsem tam našel v řazení 1969/70 tohle. Takže jedničkový Albatros, nahrazen nulkovým, který pojede odklonem přes Nové Zámky, poněvač spodem není trať postavená, pak to táhne Laminátka a pak jedničková Bobina.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Ahoj, kde jsi ji tam viděl? Já jsem tam našel v řazení 1969/70 tohle.
Musíš to brát s rezervou. Na tom webu není vše podle skutečnosti. Například 1980/81 obrat Pha-R645/Př-R600 Pha jsme dělali mašinou E499.2 a je tam psaná E499.0. Taktéž třeba je blbě E499.2 na R602 z Bohumína do Prahy. Reálně jezdila ostravská nulka Žilina - Přerov a dvojka teprve z Přerova, kde se otáčela od R609. Obrat Ex540/541 jezdil také nulkou a je tam psaná dvojka. Takových drobných minel je tam všude plno.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj. Jsem rád, že se aktivita líbíla a hlavně že jsi dojel, tím se potvrzuje to, že bombardování "pařmenů" na FB, že je aktivita nehratelná opravdu nesouvisí s výtvorem a problémy s pádem v Praze byly někde mezi klávesnicí a židlí.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Další aktivitou, která snad půjde ven bude 1. díl R 17 Adriatica GVD 1969/70 na trati ŽSR 130, Komárno - Bratislava s odklonem přes Nové Zámky. 2. díl, který jsem ještě nezačal bude na trati BP, Bratislava - Brno - Kutná Hora - Praha. Zde pár obrázků z trati 130 a hodně rozpracované aktivity:
R17_001.jpg R17_002.jpg R17_003.jpg

Jedna aktivita nákladního vlaku z roku 1949/50 už by mohla ven, jen stále čekám, na vydání updatované tratě Ztracená Old. :)
Dan
 
Nahoře