Josef Vogeltanz
Pomocník strojvedoucího
Trochu jsem zkoumal jak postupuje tato záležitost v OR. Tak nějak jsem pochopil metodu MaxTractiveForceCurves, která se objevila jako první. Tedy přesněji řečeno jak se pro ni získávají data i že je určena pro závislou i nezávislou trakci, resp. řízení dle jízdních stupňů i plynulé v závislosti na parametrech Notch.
Potom jsem narazil na druhou metodu ORTSTractionCharacteristics, která pracuje rovněž s daty z trakčních charakteristik a dle polohy kontroléru. Dle informací z českého fora OR použitelné pro stupňovité i plynulé řízení.
Existuje nějaké pravidlo, kdy kterou metodu použít? Nebo je druhá vývojovým pokračováním té první? Ladím svůj starý trainset pro používání s OR (v RW nevidím perpektivu - na okraj) a když jsem narazil na tyto dvě "vychytávky", drbu si hlavu která je na co.
Potom jsem narazil na druhou metodu ORTSTractionCharacteristics, která pracuje rovněž s daty z trakčních charakteristik a dle polohy kontroléru. Dle informací z českého fora OR použitelné pro stupňovité i plynulé řízení.
Existuje nějaké pravidlo, kdy kterou metodu použít? Nebo je druhá vývojovým pokračováním té první? Ladím svůj starý trainset pro používání s OR (v RW nevidím perpektivu - na okraj) a když jsem narazil na tyto dvě "vychytávky", drbu si hlavu která je na co.